Monitor Benq FP91G+ 19" 1280x1024 DVI 76Hz (6999636466)

zakończona
59,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: BenQ
  • przekątna ekranu (cale): 19
  • rozdzielczość natywna: 1280×1024
  • częstotliwość odświeżania (Hz): 76
  • rodzaj podświetlania: LCD
  • złącza: d-Sub (VGA), DVI

opis

Dostawa:

Przesyłka kurierem nawet w 24 godziny

Odbiór osobisty w Łodzi

Płatność:

Gotówka lub płatność kartą przy odbiorze osobistym

Przedpłat­a na konto bankowe

Pobranie - płatne kurierowi przy odbiorze przesyłki

Kontakt:

tel. +48 794 952 504
tel. +48 508 575 184
lodz@restartplus­.pl

Godziny pracy:

Pon-Pt 9:00-19:00

Restart Plus Sp. z o. o.
Punkt Sprzedaży Łódź
al. Kościuszki 123/325
90-441 Łódź

Producent:

Model: FP91G+

Przekątna matrycy: 19"

Rozdzielczość: 1280×1024

Proporcje matrycy: 4:3

Kontrast: 550:1

Czas reakcji: 8ms

Kąt widzenia: 160/160

Jasność: 250 cd/m2

Wejścia wideo: VGA, DVI

Podświetlenie LED: Nie

Technologia matrycy: TN

Inne: 75 Hz

Gwarancja: 30 dni

Matowa

Matowa powłoka matrycy sprawia, że wyświetlana treść jest wyraźnie widoczna bez refleksów i odblasków otoczenia, szczególnie w miejscach mocno oświetlonych czy nasłonecznionych. W jasnym biurze widzisz obraz, a nie odbicie swojej twarzy, a Twoje oczy mniej się męczą podczas dłuższej pracy.

Rozdzielczość

Rozdzielczość monitora wynosi 1280x1024. Wyposażony w złącza: DVI oraz VGA. Wyświetla obraz w 76Hz

Komputerowy sprzęt poleasingowy jest przetestowany i sprawny technicznie, może nosić większe lub mniejsze ślady normalnego użytkowania w postacie wytarć, rys i plam, które nie mają wpływu na jego jakość działania.

Monitor posiada na zdjęciu widoczne otarcia, ryski na matrycy - wada kosmetyczna.

W paczce po zakupie otrzymasz:

-monitor Benq FP91G+

-kabel sygnałowy

-faktura VAT 23% lub paragon fiskalny






Nowa marka firmy Diprocon
Zobacz nasze oceny na profilu:




Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 18,00 zł

Lokalizacja: Łódź, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Restart plus Sp. Z O. O.
Al. Kościuszki 123, lokal 325
90-441 Łódź
Dodatkowe informacje

  

Procedura reklamacyjna dla nowego sprzętu


1. Sprzęt zakupiony w Sklepie allegro jako nowy, objęty jest gwarancją producenta i nie jest on serwisowany przez serwis Sprzedawcy.


2. W celu uzyskania dokładnych informacji dotyczących warunków gwarancji należy zapoznać się z dokumentem gwarancji załączonym do zakupionego sprzętu lub skontaktować się z producentem.


Procedura reklamacyjna dla używanego sprzętu


1. W przypadku stwierdzenia wady towaru zakupionego w sklepie internetowym jako używany, Klient:


a.) będący konsumentem – ma prawo do żądania, według własnego wyboru, wymiany towaru na inny, sprawny – wolny od ukrytych wad lub naprawy towaru. Uprawnienie to wygasa z upływem jednego roku od dnia wydania towaru Klientowi będącemu konsumentem.


b.) będący przedsiębiorcą, w terminie 30 dni od daty wydania towaru, ma prawo żądać bezpłatnego usunięcia wad fizycznych zakupionego towaru.


2. Dla Klienta będącego przedsiębiorcą, okres ważności gwarancji liczony jest od dnia wydania Klientowi sprzedanego towaru i jest wskazany w Karcie Gwarancyjnej towaru (faktura VAT, paragon). Dopłata za dłuższy okres gwarancji jest płatna w momencie zakupu towaru. Okres trwania gwarancji zapisany zostaje przez pracownika Gwaranta na Karcie Gwarancyjnej (faktura VAT, paragon) przed jej wydaniem


3. Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Gwarancja nie obejmuje:


a) mechanicznych uszkodzeń spowodowanych przez Klienta;


b) uszkodzeń i wad powstałych w skutek używania towaru w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem;


c) uszkodzeń i wad powstałych w skutek działania zewnętrznego polegającego w szczególności na zanieczyszczeniu, zalaniu, narażeniu towaru na działanie zjawisk atmosferycznych, w tym zbytniej wilgoci bądź nasłonecznieniu;


d) uszkodzeń powstałych w skutek nieprawidłowego napięcia zasilania;


e) zużywalnych części towaru, w tym materiałów eksploatacyjnych (np. baterii, akumulatorów), nośników danych, lamp, matrycy oraz instalacji i konfiguracji oprogramowania;


f) napraw podjętych przez Klienta we własnym zakresie.


4. W każdym przypadku stwierdzenia, że zakupiony w Sklepie allegro produkt zawiera wady, Klient jest zobowiązany do zgłoszenia tego Sprzedawcy na adres mailowy serwis@diprocon.pl. W zgłoszeniu Klient powinien dokładnie opisać wadę, podać numer seryjny urządzenia oraz datę zakupu. Zgłoszenia można dokonać również poprzez formularz reklamacyjny umieszczony na stronie www.restartplus.pl. Klient zobowiązany jest podać w formularzy reklamacyjnym wszystkie dane niezbędne do właściwego przeprowadzenia procedury reklamacyjnej. W informacji zwrotnej Klient otrzyma dane niezbędne do wysyłki towaru do serwisu


5. Klient sklepu allegro jest zobowiązany wysłać sprzęt do serwisu Sprzedawcy za pośrednictwem firmy kurierskiej (wysłany sprzęt musi być ubezpieczony). Po naprawie sprzęt zostanie odesłany do Klienta na koszt Restart plus. Sprzęt może zostać również dostarczony osobiście do serwisu Restart plus,      mieszczącego się przy ul. Kolejowej 15/17, 01-217 Warszawa.


6. Koszty wysyłki towaru do serwisu pokrywa Klient.


7. W przypadku reklamacji sprzętu zakupionego jako używany, do sprzętu należy dołączyć oryginał ważnej i czytelnej Karty Gwarancyjnej lub dokument sprzedaży towaru (paragon lub kserokopia faktury). W razie zniszczenia Karty Gwarancyjnej w sposób uniemożliwiający odczytanie z niej kluczowych danych, uznaje się, że Karta Gwarancyjna jest nieważna.


8. Sprzęt  prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.


9. Do sprzętu musi być dołączony opis wady lub usterki wraz z opisem sytuacji, kiedy dana usterka występuje. Opis taki winien być jak najbardziej dokładny, co przyspieszy diagnozę wady/usterki oraz realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu gwarancji lub niezgodność otrzymanego towaru z umową).


10. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy Klienta.


11. Jeżeli po przyjęciu towaru do naprawy bądź w trakcie wykonywania naprawy na podstawie udzielonej gwarancji okaże się, że przyczyną usterki lub wady jest jedna z okoliczności wskazanych w punkcie 3, podpunkty od a) do f) niniejszego Regulaminu, Sprzedawca odstąpi od naprawy przedmiotowego towaru i zwróci towar Klientowi w terminie 7 dni roboczych. 


12. Przybliżony termin naprawy zgłoszonej usterki to 14 dni kalendarzowych. Termin liczony jest od pierwszego dnia roboczego przypadającego po dniu przyjęcia towaru  do reklamacji. Wyżej wskazany termin jest terminem orientacyjnym i może ulec przedłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.


13. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego sprzętu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca. 


14. Jeżeli  sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i Sprzedawca nie wykrył  usterki, serwis obciąży Klienta opłatą za diagnostykę oraz kosztami przesyłki.


Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Restart plus Sp. Z O. O.
Al. Kościuszki 123, lokal 325
90-441 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwrot towaru


  1. Klient będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, który zawarł  umowę na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zakupionego towaru i musi fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem.
  2. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem.
  3. Termin jest zachowany w przypadku wysłania oświadczenia przed jego upływem. Decydująca jest data stempla pocztowego.
  4. Pracownik firmy Restart Plus niezwłocznie potwierdza otrzymanie oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, poprzez przesłanie stosownej informacji na adres e-mail Klienta.
  5. Zwrot towaru do oddziału firmy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży (tj. od daty wysłania oświadczenia o którym mowa w pkt. 2 i 3 powyżej) Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez Sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem Klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia,      które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.
  6. Koszty przesłania zwracanego towaru do oddziału firmy Restart Plus ponosi Klient.
  7. Firma Restart Plus zwraca Klientowi zapłaconą cenę oraz poniesione koszty przesyłki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta od umowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem kosztów poniesionych przez Klienta do czasu otrzymania zwracanego Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania.
  8. Zwrot poniesionych kosztów następuje w ten sam sposób, jakiego użył Klient w celu zapłaty, chyba że Klient wyraził zgodę na innych sposób, nie wiążący się z poniesieniem przez niego  dodatkowych kosztów.
  9. Sprzęt zwracany nie może nosić oznak użytkowania ponad wynikające z normalnego      użytkowania. Zwracany towar musi być kompletny i w miarę możliwości zapakowany w oryginalne opakowanie.
  10. Oprogramowanie dostarczone na nośnikach, oddzielnie lub wraz ze sprzętem, nie może nosić      znamion użytkowania, w szczególności w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. W przypadku niespełnienia powyższego warunku towar nie zostanie przyjęty.
  11. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży, klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez Klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zwróconego sprzętu oraz kosztów dostawy sprzętu do Klienta.
  12. Prawo odstąpienia od umowy dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY i PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO NA ODLEGŁOŚĆ 


Adresat: Restart plus Sp. z o.o. ul. Kolejowa 15/17 Warszawa, e-mail: sklep@restartplus.pl


Ja, ......................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: .............................. .............................. .............................. Numer paragonu Fiskalnego: ..................... Data zawarcia umowy ............................ Imię i nazwisko nabywcy......................... Adres Nabywcy .................................. .................................. ......................................................... Wartość całkowitego zamówienia (z kosztami wysyłki): ............ Zwracana kwota (brutto): ............. Nr rachunku bankowego dla potrzeb realizacji zwrotu: ........................................................................... Nazwa Banku: ........................ Dane właściciela rachunku bankowego: .................................. .................................. .................................. Data i podpis Nabywcy: ................................... Data i podpis Sprzedawcy: ............................... OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

O sprzedającym
Restartplus_lodz
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

63

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 794952504
  • 508575184
poniedziałek - piątek
09:00 - 19:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dane oddziału:  Restart plus Sp. Z O. O. (oddział łódzki)  

Telefony kontaktowe: 794 952 504, 508 575 184 

Adres oddziału: al. Kościuszki 123, lokal 325, 90-441 Łódź 


Restart Plus to nowa marka firmy Diprocon, która działa na rynku od przeszło 10 lat. 

Zajmujemy się sprzedażą wysokiej jakości komputerowego, poleasingowego sprzętu IT. Nasza oferta obejmuje m.in.: komputery, monitory, laptopy, drukarki, sprzęt sieciowy, klawiatury itp. W dystrybucji produkty klasy business o różnej specyfikacji, takich producentów jak: Dell, Lenovo, HP.  

Towar objęty jest 12 miesięczną gwarancją, o ile na poszczególne egzemplarze nie zostały udzielone inne warunki gwarancji ( długość gwarancji jest wyszczególniona na dokumencie zakupu)  

Na obudowie komputerów znajduje się naklejka licencyjna z legalnym systemem operacyjnym. 

Sprzęt jest po kompleksowym przeglądzie, konserwacji, w pełni sprawny technicznie.  

Wystawiamy dokumenty sprzedaży, paragony oraz pełne faktury VAT (23%) za zakupiony sprzęt. Udzielamy gwarancji oraz wsparcia serwisowego przez cały okres gwarancyjny.  


Dane rejestrowe:

Restart plus Sp. Z O. O.

ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa

NIP 118-000-89-01

REGON 008055800


Pozostałe informacje

Realizujemy wysyłki w większości przypadków w 48h. Wysyłka kurierem UPS lub cięższe przedmioty (na paletach lub pół-paletach).  

Wysyłamy także towar za pobraniem lub można go odebrać osobiście po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.  

W razie problemów z towarem, dostawą, reklamacją prosimy o kontakt mailowy co ułatwi i przyspieszy rozwiązanie problemu.  

Przesyłki mechanicznie uszkodzone prosimy otwierać przy kurierze i w razie uszkodzenia prosimy rzetelnie sporządzić protokół szkody (stan i sposób opakowania i wypełnienia zabezpieczającego).  

Możliwość odbioru osobistego w godzinach pracy oddziałów. 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat wystawionych na naszych aukcjach przedmiotów – skontaktuj się z nami.  

Zawsze staramy się dokładnie i rzetelnie opisywać stan i cechy oferowanych przedmiotów.  

Dołączone do opisu zdjęcia są rzeczywiste lub podglądowe, w przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt.  

Prosimy wzięcie pod uwagę charakteru ofert sprzętu poleasingowego/używanego i związanego z tym faktem stanu wizualnego sprzętu.  

Oferowany na aukcjach sprzęt używany zwykle posiada normalne ślady używania czy transportu.  

Drobne ryski czy otarcia obudów oferowanych przedmiotów są w przypadku takiego sprzętu nie do uniknięcia.  

W opisach zwykle informujemy o idealnym stanie technicznym takiego sprzętu, co nie jest równoznaczne z idealnym stanem wizualnym.  

Użytkownicy nowi lub posiadający kilka komentarzy negatywnych proszeni są o natychmiastowe potwierdzenie swojej licytacji mailem.  

W przypadku sprzedaży produktu poprzez opcję LICYTACJA nie kończymy jej przed zakończeniem aukcji.  

Po zakupie oczekujemy 7 dni roboczych na wpłatę bądź wybór płatności za pobraniem.  Po tym czasie zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.  

Wszelkie ewentualne nieścisłości zawsze staramy się rozwiązać w maksymalnie przystępny dla Nabywcy sposób.  

Jeśli dokonujesz zakupu sprzętu z naszej oferty lub licytujesz w naszej aukcji jest to równoznaczne, że zgadzasz się na podane powyżej warunki oraz akceptujesz regulamin serwisu allegro.  

Po złożeniu oferty proszę potwierdzić zakup oraz wybrać sposób wysyłki i zapłaty (np. wypełniając i przesyłając formularz zamówienia)  

W celu otrzymania Faktury VAT proszę podać pełne dane do FV w formularzu zamówienia wypełnianym przez Nabywcę podczas składania zamówienia w systemie allegro.  

Wszystkie ceny w naszych aukcjach są cenami brutto, zawierają już podatek VAT  

Wysyłka - Domyślnie wykonywana jest na dane osobowe i adres podany w formularzu zamówienia wypełnianym przez Nabywcę podczas składania zamówienia w systemie allegro.  

Wszystkie towary wysyłamy od poniedziałku do piątku.  

Koszty wysyłki podawane są zawsze w opisie aukcji Gwarancja  

Okres gwarancji na sprzęt wynosi od 3 miesięcy do 12 miesięcy (o ile w opisie nie zaznaczono inaczej)  

Dla transakcji Konsumenckich istnieje możliwość zwrotu towaru bez podawania przyczyny.  

Zakupiony przez osoby fizyczne towar można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.  Uprzejmie prosimy o zgłoszenie tego faktu mailowo celem otrzymania informacji dotyczącej procedury zwrotu