MONITOR ACER S221HQL Z ZASILACZEM I KABLAMI 22 CA (6542146959)

zakończona
279,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 22,00 zł
  • lokalizacja: Dębica
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • przekątna ekranu (cale): 22.00
  • stan: używany
  • rozdzielczość natywna: 1920×1080
  • proporcje matrycy: panoramiczna
  • złącze: D-SUB, DVI
Dębica
Rynek 10 | tel. 514536035 | rynek10@loombard.pl

MONITOR ACER S221HQL Z ZASILACZEM I KABLAMI 22 CA



!!! GWARANCJA NISKIEJ CENY !!!


WITAM

W sprzedaży posiadamy Monitor ACER S221HQL o przekątnej 22"

Monitor jest używany,
w 100% sprawny,
nosi normalne ślady użytkowania.
Jego stan wizualny oceniam na ++dobry.

W zestawie razem z zasilaczem i okablowaniem.

DANE TECHNICZNE:

przekątna ekranu - 22 cale
rozdzielczość - 1920x1080 Full HD
złącze - DVI, VGA
czas reakcji - 5ms
kontrast - 100000000x1

Polecamy i zapraszamy na pozostałe nasze aukcje!!!




W RAZIE PYTAŃ JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI CODZIENNIE OD 8-21!!!
ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE.
POSIADAMY DUŻY WYBÓR SPRZĘTU I BIŻUTERII W NISKICH CENACH!!! NIE PRZEPŁACAJ!!!

- wystawiamy fakturę VAT marża,
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty,
- przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz,
- możliwy odbiór osobisty,
- nie wysyłamy za pobraniem.

PŁATNOŚĆ

Nr konta bankowego:
51 1090 2398 0000 0001 2240 8881

lub:
- płatność przy odbiorze osobistym w punkcie sprzedaży
- nie wysyłamy za pobraniem

Dębica

Rynek 10 | tel. 514536035 | rynek10@loombard.pl

WYSYŁKA

Przesyłkę wysyłamy
w ciągu 24h
w dni robocze od daty
zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie.
Nie wysyłamy
ZA POBRANIEM!!!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 51 1090 2398 0000 0001 2240 8881
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 22,00 zł
kolejna sztuka: 22,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

W branży usług finansowych działamy od 1994 roku! Jesteśmy największą siecią tego typu placówek w Polsce i jedną z największych w Europie.

kontakt

  • 514536035
    Czynne od 8:00 do 21:00, 7 dni w tygodniu!

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Loombard
Rynek 10
39-200 Dębica
Polska
 
Procedura rozpatrywania zwrotu: - prosimy o uprzednie poinformowanie punktu o zwrocie sprzętu. Ponadto prosimy o wysłanie OŚWIADCZENIA o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres: alleloombard415@loombard.pl (Punkt może odmówić przyjęcia paczki w przypadku, gdy nie został wcześniej poinformowany o zwrocie) Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą elektroniczną na maila: alleloombard415@loombard.pl. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Termin na zwrot wzajemnych świadczeń: Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwrotów nie przyjmujemy w przypadku: - nie sporządzenia PROTOKOŁU SZKODY w przypadku zniszczenia paczki podczas transportu - zerwanie lub naruszenie plomb gwarancyjnych, które oznaczają ingerencję w sprzęt Formularz odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: LOOMBARD ul. RYNEK 10 39-200 Dębica Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. Data zawarcia umowy .................................................. Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Nr konta bankowego ( na który ma zostać wykonany zwrot) .................................................................. Nazwa banku ..................................................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................

reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji: - prosimy o uprzednie poinformowanie punktu o zwrocie sprzętu. Ponadto prosimy o wysłanie OŚWIADCZENIA o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres: alleloombard415@loombard.pl (Punkt może odmówić przyjęcia paczki w przypadku, gdy nie został wcześniej poinformowany o zwrocie) - Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru - LOOMBARD ul. Rynek 10, 39-200 Dębica. WAŻNE!! - Jeżeli plomby gwarancyjne są naruszone bądź zerwane oznacza to ingerencję w sprzęt i reklamacji z tego tytułu nie przyjmujemy, - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do punktu, - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu), - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu. KURIER: Sprzedaż wysyłkowa jest dokonywana za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej. Każda nasza paczka jest starannie zapakowana, wysyłana z opcją ,,OSTROŻNIE" oraz naklejkami ,,UWAŻAĆ" 1. W przypadku, jeśli przesyłka nie dotrze do Adresata prosimy o niezwłoczne poinformowanie punktu. 2. W pozostałych przypadkach Adresat zgłasza reklamację w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki w każdej placówce Poczty Polskiej np: a) jeśli opakowanie nie było uszkodzone, sprawdzenie zawartości stanu przesyłki przy kurierze nie sprawdzone, a po otwarciu w domu okazało się, że jest uszkodzona przesyłka - adresat składa reklamację w placówce pocztowej w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki. Warto zrobić zdjęcia opakowania i przesyłki. Nie mniej jednak to na odbiorcy spoczywa wtedy ciężar udowodnienia, iż ubytki lub uszkodzenie przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez Pocztę Polska SA w celu wykonania usługi, a jej doręczeniem. Adresat ma prawo do sprawdzenia stanu przesyłki przy kurierze b) jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone odbiorca ma prawo żądać od kuriera sprawdzenia stanu zawartości przesyłki. Odbiorca sprawdza przy kurierze stan zawartości przesyłki tj.: stwierdza czy zawartość nie jest uszkodzona lub nie nastąpił jej ubytek. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, kurier razem z odbiorcą sporządza protokół. Wraz z protokołem adresat składa reklamację w placówce Poczty Polskiej.

pozostałe informacje

Prosimy o dokładne sprawdzenie paczki przy kurierze. Jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek wady- prosimy o spisanie PROTOKOŁU SZKODY.