Monitor 23'' iiyama ProLite XU2390HS-B1 FullHD 5ms (6482573406)

zakończona
699,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Odbiór w salonach 3-4 dni
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • przekątna ekranu (cale): 23.00
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 4.00 [kg]
  • rozdzielczość natywna: 1920×1080
  • kontrast (x:1): 5000000
  • jasność (cd/m2): 250
  • czas reakcji (ms): 5
  • maksymalny kąt widzenia (stopnie): 178
  • złącze: D-SUB, DVI, HDMI
Kod producenta: XU2390HS-B1
PRU
MON-LCD-IYA-321
Monitor 23'' iiyama ProLite XU2390HS-B1 FullHD 5ms
23" | IPS | 1920 x 1080 | D-SUB | DVI | HDMI | Głośniki | VESA 100 x 100

Cechy główne

  • Rozdzielczość nominalna: 1920 x 1080 (Full HD) piksele
  • Czas reakcji plamki: 5 ms
Opis
IPS
Monitory z matrycą IPS są z racji doskonałych właściwości obrazu, nie tylko szczególnie polecane dla grafików, ale dla wszystkich wymagających odbiorców. Łączą ona wszystkie zalety matrycy VA - bardzo dobre kolory i kąty widzenia z główną zaletą matrycy TN - szybkim czasem reakcji.
FULL HD
Dzięki rozdzielczości natywnej 1920 x 1080p Twój LCD jest gotowy wyświetlać obrazy wysokiej rozdzielczości. Tym samym oferuje on znacznie większą powierzchnię roboczą niż standardowy LCD o rozdzielczości 1280 x 1024.
LED-BACKLIT
Typowy LCD jest podświetlany przez cztery lampy. Użycie diod LED znacząco ogranicza pobór prądu i redukuje emisję CO2 do środowiska, co sprawia, że ten monitor to produkt prawdziwie ekologiczny.
ACR
Współczynnik kontrastu to różnica między najciemniejszą czernią a najjaśniejszą bielą jakie Twój LCD może wyświetlić. Advanced Contrast Ratio to funkcja, która automatycznie reguluje kontrast i jasność obrazu w zależności od jego jasności. Im wyższy współczynnik kontrastu, tym lepiej będzie wyglądał obraz w ciemnym pomieszczeniu, co ma szczególne znaczenie w czasie grania i oglądania filmów.
HDMI
HDMI czyli High-Definition Multimedia Interface to cyfrowy interfejs zdolny przesyłać pełen strumień danych bez kompresji. Dużo mniejszy i wygodniejszy niż DVI, HDMI ma też tę przewagę nad DVI, że oprócz sygnału video, przesyła również sygnał audio.
OVERDRIVE ON / OFF
W czasie wyświetlania bardzo szybkich grafik obraz na Twoim monitorze może być czasem nieostry. Włączenie funkcji OverDrive wyeliminuje te nieostrości.
Głośniki
Monitor wyposażony jest w wysokiej jakości głośniki stereo.
VESA
Zgodność ze standardem VESA oznacza, że możesz z łatwością zamocować monitor na ścianie.
Zdjęcia
Specyfikacja
stan
  • nowy
gwarancja
  • 3 lata w serwisie zewnętrznym
producent
  • iiyama
przekątna
  • 23 cali
typ matrycy
  • matowa
rodzaj matrycy
  • IPS
rodzaj podświetlenia
  • LED
rozdzielczość nominalna
  • 1920 x 1080 (Full HD) piksele
obszar aktywny
  • 509 x 286 mm
głośniki
  • tak
analogowe złącze D-Sub 15-pin
  • tak
cyfrowe złącze DVI
  • tak
porty wejścia/wyjścia
  • 1 x HDMI
kontrast
  • 5000000:1
jasność
  • 250 cd/m²
wielkość plamki
  • 0.265 mm
czas reakcji plamki
  • 5 ms
kąt widzenia pion
  • 178 °
kąt widzenia poziom
  • 178 °
ilość wyświetlanych kolorów
  • 16.7 mln
kolor obudowy
  • czarny
szerokość
  • 532.5 mm
wysokość
  • 387.5 mm
głębokość
  • 180 mm
waga
  • 4 kg
zgodność z technologią HDCP
  • tak
dodatkowe informacje
  • kompatybilny z blokadą zabezpieczająca Kensington-lock | możliwość montażu na ścianie VESA 100 x 100 mm
akcesoria
  • kabel audio | stopka | uchwyt na kable | skrócona instrukcja obsługi | kabel zasilający | kabel DVI-D | instrukcja
Odbiór osobisty
O nas
Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
Kody systemowe: TS61ec8e58af4d8c757f­3fdadd417f8990 2395469 XU2390HS-B1 MON-LCD-IYA-321 PMODATA_PRU ACTYPE_AWARD ACTYPE_HOMEP
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 61 66 88 500
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 22:00

zwroty

czas na zwrot: 21 dni

adres do zwrotu:
Komputronik SA
Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki
Polska
 
Zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

reklamacje

Procedura reklamacji 1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.