Monitor 19'' Philips 193V5LSB2 LED 1366x768 VGA (6483265211)

zakończona
279,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Odbiór w salonach 3-4 dni
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • przekątna ekranu (cale): 18.50
  • złącze: D-SUB
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.15 [kg]
  • rozdzielczość natywna: 1366×768
  • proporcje matrycy: panoramiczna
  • kontrast (x:1): 10000000
  • jasność (cd/m2): 200
  • czas reakcji (ms): 5
  • maksymalny kąt widzenia (stopnie): 90
Kod producenta: 193V5LSB2/10
PRU
MON-LCD-PHI-116
Monitor 19'' Philips 193V5LSB2 LED 1366x768 VGA
18.5" | TN | 1366 x 768 | D-SUB | VESA 100 x 100

Cechy główne

  • Rozdzielczość nominalna: 1366 x 768 piksele
  • Czas reakcji plamki: 5 ms
Opis
Żywy obraz za każdym razem
  • Technologia LED zapewnia żywe kolory
  • Łatwe dostrajanie parametrów wyświetlania dzięki SmartControl Lite
  • SmartContrast zapewnia głęboką czerń i większe bogactwo szczegółów
Świetny wybór
  • Ekologiczny wyświetlacz, nie zawiera rtęci
  • Monitor zajmuje mało miejsca
  • Mocowanie VESA zapewnia elastyczność Łatwe dostrajanie parametrów wyświetlania dzięki SmartControl Lite
    SmartControl Lite to oprogramowanie sterujące monitora GUI oparte o ikony 3D następnej generacji. Umożliwia ono dostosowanie większości parametrów monitora, takich jak kolor, jasność, kalibracja ekranu, multimedia, zarządzanie danymi użytkownika itp. za pomocą myszy.

    SmartContrast zapewnia głęboką czerń i większe bogactwo szczegółów
    Technologia SmartContrast firmy Philips analizuje wyświetlaną na ekranie zawartość i automatycznie dopasowuje kolory oraz intensywność podświetlenia. Kontrast obrazu jest dynamicznie regulowany w celu jak najlepszego odwzorowania zawartości cyfrowych obrazów i filmów, a także kolorów o ciemnych odcieniach wyświetlanych w grach. W trybie ekonomicznym kontrast i podświetlenie są regulowane tak, aby poprawnie wyświetlać zawartość aplikacji biurowych, jednocześnie zapewniając niższe zużycie energii.

    Ekologiczny wyświetlacz, nie zawiera rtęci
    Monitory firmy Philips z podświetleniem LED nie zawierają rtęci - jednej z najbardziej toksycznych substancji występujących w naturze, która ma wpływ zarówno na ludzi, jak i na zwierzęta. Dzięki temu monitor jest przyjazny środowisku od momentu wytworzenia do utylizacji.

    Technologia LED zapewnia żywe kolory
    Białe diody LED to półprzewodnikowe urządzenia, które osiągają pełną jasność szybciej, skracając czas rozgrzewania. Diody LED nie zawierają rtęci, co umożliwia ich ponowne przetworzenie i ekologiczną utylizację. Diody LED umożliwiają lepsze sterowanie podświetleniem LCD, zapewniając niezwykle wysoki współczynnik kontrastu. Doskonałe odwzorowanie kolorów to rezultat jednolitego poziomu jasności na ekranie.
  • Zdjęcia
    Specyfikacja
    stan
    • nowy
    gwarancja
    • 2 lata w serwisie zewnętrznym
    producent
    • Philips
    przekątna
    • 18.5 cali
    typ matrycy
    • matowa
    rodzaj matrycy
    • TN
    rodzaj podświetlenia
    • LED
    rozdzielczość nominalna
    • 1366 x 768 piksele
    obszar aktywny
    • 410 x 230 mm
    analogowe złącze D-Sub 15-pin
    • tak
    kontrast
    • 10000000:1
    jasność
    • 200 cd/m²
    wielkość plamki
    • 0.3 mm
    czas reakcji plamki
    • 5 ms
    kąt widzenia pion
    • 65 °
    kąt widzenia poziom
    • 90 °
    ilość wyświetlanych kolorów
    • 16.7 mln
    kolor obudowy
    • czarny
    szerokość
    • 437 mm
    wysokość
    • 338 mm
    głębokość
    • 170 mm
    waga
    • 2.15 kg
    dodatkowe informacje
    • możliwość montażu na ścianie VESA: 100 x 100 | kontrast: 700:1 (typowy) | kompatybilny z blokadą zabezpieczająca Kensington-lock
    Odbiór osobisty
    O nas
    Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
    Kody systemowe: TS61ec8e58af4d8c757f­3fdadd417f8990 2395657 193V5LSB2/10 MON-LCD-PHI-116 PMODATA_PRU ACTYPE_AWARD ACTYPE_HOMEP
    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: 1 dzień
    Przesyłka kurierska
    kolejna sztuka:
    maksymalnie w paczce: 5
    przybliżony czas realizacji: 2 dni
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: 1 dzień
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    kolejna sztuka:
    maksymalnie w paczce: 5
    przybliżony czas realizacji: 2 dni
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam faktury VAT
    Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

    dane sprzedawcy

    kontakt

    • 61 66 88 500
      Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 22:00

    zwroty

    czas na zwrot: 21 dni

    adres do zwrotu:
    Komputronik SA
    Krzysztofa Kolumba 8
    62-052 Komorniki
    Polska
     
    Zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

    reklamacje

    Procedura reklamacji 1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.