MOKASYNY TOMMY HILFIGER AMALFI 11A R.42 (6950744880)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
389,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Paczka48 14,50 zł
  • lokalizacja: ---, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 42
  • marka: Tommy Hilfiger
  • kolor: odcienie brązu i beżu

Tommy Hilfiger

Amalfi 11A

Materiał:

Skóra naturalna

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 42 1140 2004 0000 3502 4184 6940
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka24 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Paczka48 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Prestigious Brands
Łostowicka 22 C
80-121 Gdańsk
NIP: 957-088-06-69
REGON: 220201780

e-Premium Brands

 "Prestigious Brands" 

 Łostowicka 22 C 

80-121 Gdańsk 

REGON: 220201780

 NIP: 957-088-06-69   

Tel. 511 999 531 


INFORMACJE PODSTAWOWE 

Wszystkie sprzedawane przez nas towary są oryginalne i posiadają gwarancję. Do każdego zakupu zawsze dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.   

KONTAKT 

Preferowana forma kontaktu oraz wszelkich reklamacji to e-mail: eprestigiousbrands@gmail.com 

W ostateczności prosimy dzwonić na numer: 511 999 531 Telefony odbieramy w dni robocze (pon-pt) w godzinach od 10:00 do 17:00.

 PŁATNOŚCI 

Płatności przelewem prosimy przekazywać na poniższe konto. Nazwa banku: mBank Numer konta: 42 1140 2004 0000 3502 4184 6940 W tytule przelewu proszę podać nazwę użytkownika Allegro oraz numer aukcji. Przelewy wewnętrzne zazwyczaj księgowane są natychmiastowo. Przelewy pomiędzy różnymi bankami księgowane są zazwyczaj na następny dzień. WYSYŁKA Paczki wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na jedno z powyższych kont lub wybrania opcji za pobraniem. UWAGI OGÓLNE Podawane przez nas rozmiary (EU, CM) są rozmiarami podanymi przez producenta. Nie dokonujemy samodzielnie pomiaru obuwia. Wszystkie transakcje staramy się przeprowadzać jak najbardziej sprawnie. Jeżeli masz pytanie czy wątpliwości, do czegoś co nie zostało wspomniane na tej stronie - wyślij email W przypadku zauważonych nieprawidłowości prosimy napisać w czym jest problem. Wszelkie problemy staramy się niezwłocznie rozwiązywać ku zadowoleniu klienta. Więcej informacji na temat reklamacji umieszczone jest poniżej. W przypadku wymiany lub reklamacji prosimy o wysłanie na maila odpowiedniej informacji oraz zapoznanie się z warunkami wymian i zwrotów. Nie odpisujemy na SMSy. Wszelkie pytania prosimy kierować na maila. Telefony i emaile odbieramy jedynie w godzinach pracy, tj. w dni robocze (pon-pt) od 9:00 do 16:00. Nie przyjmujemy potwierdzeń przelewów bankowych. Ważne jest zaksięgowanie kwoty na naszym koncie. Zasady księgowania zostały opisane powyżej. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową . Nie udostępniamy odbioru osobistego. W tytule przelewu proszę podawać nazwę użytkownika Allegro oraz numer aukcji, której transakcja dotyczy. NIC WIĘCEJ. W przeciwnym wypadku wydłuży się czas realizacji zamówienia. Jeżeli chcą Państwo otrzymać jedną przesyłkę po zakupie kilku towarów z naszych aukcji - prosimy poinformować nas o tym drogą mailową. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż adres na Allegro, prosimy o napisanie odpowiedniej wiadomości email. Proszę nie pisać żadnych adresów w tytule przelewu - to nam niczego nie ułatwi, a jedynie wydłuży czas realizacji zamówienia. Proszę nie wysyłać wiadomości typu: WŁAŚNIE KUPIŁEM BUTY! CO TERAZ?!?! - jeżeli zakupiłeś towar, to poczekaj na wiadomość od Allegro i zapoznaj się z jej treścią, a wszystko będzie jasne. W wiadomościach email, proszę napisać jakiej transakcji sprawa dotyczy, a także podpisywać się imieniem i nazwiskiem oraz nazwą użytkownika Allegro.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
  • sobota 10:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PRESTIGIOUS BRANDS
Łostowicka 22 C
80-121 Gdańsk
PL
Dodatkowe informacje

WYMIANA


- Jeżeli wybrany rozmiar nie jest prawidłowy, to można dokonać wymiany w terminie do 14 dni od jego doręczenia.

- W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy, o ile jest taka możliwość.

- Jeśli tylko posiadamy wymagany nowy rozmiar, to natychmiast dokonujemy rezerwacji.

- Odsyłany produkt do wymiany nie może nosić śladów eksploatowania (może być jedynie przymierzony) oraz musi być kompletny.

- Ponowne wysłanie następuje natychmiast po otrzymaniu przesyłki z odesłanym towarem.

- Koszty transportu odesłania i ponownego wysłania pokrywa kupujący.

- Nie odbieramy paczek za pobraniem.


ZWROTY


- Jeżeli nie będą Państwo zadowoleni z zakupionego produktu, to można go zwrócić poprzez złożenie oświadczenia woli w terminie 14 dni od jego doręczenia.

- W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt mailowy, o ile jest taka możliwość.

- Zwracany produkt nie może nosić śladów eksploatowania (może być jedynie przymierzony) oraz musi być kompletny.

- Zwrotu pieniędzy dokonujemy przelewem (na wskazane konto bankowe) lub przekazem (na wskazany adres) w terminie 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

- Zwracana kwota dotyczy tylko wartości towaru. Nie zwracamy za wysyłkę. 

- Koszty wysyłki przy zwrocie ponosi kupujący.

- Nie odbieramy paczek za pobraniem.


reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PRESTIGIOUS BRANDS
Łostowicka 22 C
80-121 Gdańsk
PL
Dodatkowe informacje

GWARANCJA


- 12 miesięczna gwarancja jest udzielana na podstawie dołączonego do każdego towaru paragonu lub faktury VAT.

- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni, od daty otrzymania wadliwego towaru.

- Zgłoszenie reklamacyjne prosimy rozpocząć od wysłania do nas zgłoszenia pocztą elektroniczną.


REKLAMACJE


    Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie udzielana jest gwarancja. Reklamacje obuwia są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141 poz 1176). Wszystkie reklamacje oceniane są przez niezależnego Rzeczoznawcę.

    Kupujący ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru zakupionego na aukcji z opcją Kup Teraz (nie dotyczy to towarów zakupionych na licytacji) w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Aby zwrot został przyjęty, towar nie może nosić żadnych (nawet minimalnych) śladów użytkowania, być w oryginalnym opakowaniu i posiadać wszystkie metki. Chęć dokonania zwrotu należy zgłosić mailowo na adres : eprestigiousbrands@gmail.com

    Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący, obuwie po rozpatrzeniu reklamacji odsyłane jest na nasz koszt.

    Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.

    Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie obuwie czyste, wywietrzone za okazaniem dowodu zakupu (paragon fiskalny lub Faktura VAT).

    Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu

    Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy

    Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Jednakże klient ma prawo odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny.

    Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym.

    Długości wkładek podane w opisach aukcji są długościami podanymi wg. producentów. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne rozbieżności ze stanem faktycznym (w przypadku nietrafionego rozmiaru zawsze można zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny)

    Reklamacji nie podlegają: 

        naturalne zużywanie się obuwia,

        obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie skóry, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,

        wygoda obuwia – obuwie źle dopasowane do stopy,

        różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry,

        uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia niezgodnie z przeznaczeniem,

        przebarwienia odzieży przez obuwie wykonane na naturalnej barwionej podszewce,

        przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny),

        jawne usterki widoczne w dniu zakupu.

    W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:

        w pierwszej kolejności doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę,

        jeśli naprawa jest niemożliwa, wymiany na nowe lub zwrotu gotówki.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

GWARANCJA


 - 12 miesięczna gwarancja jest udzielana na podstawie dołączonego do każdego towaru paragonu lub faktury VAT.

- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni, od daty otrzymania wadliwego towaru.

- Zgłoszenie reklamacyjne prosimy rozpocząć od wysłania do nas zgłoszenia pocztą elektroniczną.


REKLAMACJE


    Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie udzielana jest gwarancja. Reklamacje obuwia są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141 poz 1176). Wszystkie reklamacje oceniane są przez niezależnego Rzeczoznawcę.

    Kupujący ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru zakupionego na aukcji z opcją Kup Teraz (nie dotyczy to towarów zakupionych na licytacji) w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Aby zwrot został przyjęty, towar nie może nosić żadnych (nawet minimalnych) śladów użytkowania, być w oryginalnym opakowaniu i posiadać wszystkie metki. Chęć dokonania zwrotu należy zgłosić mailowo na adres : eprestigiousbrands@gmail.com

    Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący, obuwie po rozpatrzeniu reklamacji odsyłane jest na nasz koszt.

    Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.

    Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie obuwie czyste, wywietrzone za okazaniem dowodu zakupu (paragon fiskalny lub Faktura VAT).

    Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu

    Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy

    Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Jednakże klient ma prawo odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny.

    Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym.

    Długości wkładek podane w opisach aukcji są długościami podanymi wg. producentów. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne rozbieżności ze stanem faktycznym (w przypadku nietrafionego rozmiaru zawsze można zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny)

    Reklamacji nie podlegają: 

        naturalne zużywanie się obuwia,

        obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie skóry, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,

        wygoda obuwia – obuwie źle dopasowane do stopy,

        różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry,

        uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia niezgodnie z przeznaczeniem,

        przebarwienia odzieży przez obuwie wykonane na naturalnej barwionej podszewce,

        przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny),

        jawne usterki widoczne w dniu zakupu.

    W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:

        w pierwszej kolejności doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę,

        jeśli naprawa jest niemożliwa, wymiany na nowe lub zwrotu gotówki.


 


SPOSÓB KONSERWACJI OBUWIA


 Dokładnie sznuruj buty i zapinaj rzepy tak, aby stopa nie przemieszczała się w trakcie chodzenia, a unikniesz zarówno przetarcia materiał w wewnątrz obuwia jak i uszkodzeń cholewki.


Czyścić buty powierzchniowo przy pomocy wilgotnej szmatki lub gąbki.


Pranie obuwia uszkadza cholewkę, osłabia spoiny kleju i ściegi szycia.


Pamiętaj o codziennej konserwacji butów. W przypadku przemoczenia, wysusz je w temperaturze pokojowej. NIE UŻYWAJ SUSZAREK, KALORYFERÓW, PIEKARNIKÓW I KOMINKÓW. NIE NALEŻY RÓWNIEŻ SUSZYĆ OBUWIA W PEŁNYM SŁOŃCU.


Po całkowitym wyschnięciu butów wypastuj pastą odpowiedniego koloru. NATŁUSZCZONA SKÓRA ZACHOWUJE MIĘKKOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ, NIE PĘKA, JEST CHRONIONA PRZED PONOWNYM PRZEMOCZENIEM DO OBUWIA NUBUKOWEGO I WYKONANEGO Z TWORZYWA SYNTETYCZNEGO UŻYWAJ ODPOWIEDNICH PREPARATÓW. DOBIERAJ ROZMIAR DOKŁADNIE DO DŁUGOŚCI I SZEROKOŚCI STOPY.Uszkodzenia mechaniczne butów oraz zmiany użytkowe nie podlegają gwarancji.Niewygoda obuwia oraz nieprzyjemny zapach nie jest podstawą do składania reklamacji. UWAGA - buty z wewnętrznym wykończeniem skórzanym mogą farbować.