MOKASYNY SLIP ON ZŁOTE GOLD GRUBE DEEZ24 40 (6541246107)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Kielce
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 40
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: inny materiał
  • kolor: odcienie żółtego i złota
  • dostawa z Polski: tak

KONTAKT

Masz pytanie? Potrzebujesz pomocy przy wyborze? Skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00.

biuro@deez24.pl
Tel: 501 840 849

PŁATNOŚCI

Wpłata na konto w
08 1090 2590 0000 0001 3073 7326
Płatności PayU Allegro
Płatność przy odbiorze

SZYBKA WYSYŁKA

od poniedziałku do piątku

Przesyłka kurierska 13 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa 18 zł
Odbiór osobisty Kielce
KUPUJĄC NA KILKU AUKCJACH ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ

STANDARD ALLEGRO

Jesteśmy rzetelną i uczciwą firmą działającą na rynku od kilku lat. Przez ten czas zdobyliśmy rzesze zadowolonych klientów o czym świadczy kilkadziesiąt tysięcy pozytywnych komentarzy wystawionych przez użytkowników portalu Allegro.




REGULAMIN

Serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w moich aukcjach. Udział w aukcji oznacza akceptację regulaminu na stronie "o mnie". Po zakupie proszę o potwierdzenie oraz wybór formy wysyłki i sposobu płatności. W tytule przelewu proszę wpisać numer aukcji oraz login allegro. Na każdy zakupiony przedmiot otrzymają Państwo paragon.

mokasyny złote slip on





Bardzo zgrabne i wygodne

Slip On

Na grubszej podeszwie

Kolor: Złoty

Materiał: eko-skóra

Wysokość podeszwy: 3,5 cm

Wkładka: eko-skóra

W PRZYPADKU BRAKU ROZMIARU PROSIMY
O KONTAKT TELEFONICZNY BĄDŹ MAILOWY
W CELU UZGODNIENIA TERMINU DOSTAWY

ROZMIAR

36

37

38

39

40

41

DŁUGOŚĆ WKŁADKI CM

x

x

x

x

25,5

x





INNE AUKCJE




wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DEEZ24 za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Deez24 jest sklepem internetowym, którego dane kontaktowe to: ul. Źródłowa 2/8, 25-343 Kielce, tel. 501 840 849, e-mail biuro@deez24.pl, prowadzonym przez Justynę Krzysiek prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Justyna Krzysiek DEEZ adres głównej siedziby: Moskorzew 17, 29- 130 Moskorzew, NIP: 609-005-00-96 (zwaną dalej „Sprzedającym”).Jesteśmy rzetelną i uczciwą firmą działającą na rynku od kilku lat.Przez ten czas zdobyliśmy rzesze zadowolonych klientów o czym świadczy kilkadziesiąt tysięcy pozytywnych komentarzy wystawionych przez użytkowników portalu Allegro.Na każdym etapie realizacji zamówienia stawiamy na obsługę według najwyższych standardów. Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami dotyczącymi sprzedaży.Udział w aukcji oznacza ich akceptację.Jednocześnie informujemy,że cały regulamin dotyczący zasad sprzedaży prowadzonej przez Sprzedawcę dostępny jest tu http://deez24.pl/img/cms/Regulamin-sklepu-internetowego-deez24.pdf.

kontakt

  • 501840849
    Infolinia czynna w godz. 8.00- 16.00 od poniedziałku do piątku
  • biuro@deez24.pl
    Na maile odpisujemy chronologicznie w przeciągu 24 godzin.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Deez
Źródłowa 2/8
25-335 Kielce
Polska
 
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymana zamówienia, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić, na podstawie Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Do zachowania 14 dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres: Deez ul. Źródłowa 2/8, 25-335 Kielce. W celu złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 powyżej, Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, dostępnego pod linkiem: 1) http://deez24.pl/img/cms/Formularz-odstapienia-od-umowy-Deez24.pdf 2) http://deez24.pl/img/cms/Formularz-odstapienia-od-umowy-Deez24.docx W razie odstąpienia przez Klienta od Umowy, Umowa uważana jest za niezawartą. Klient ma obowiązek zwrócić Sprzedającemu towary objęte Umową, której dotyczy oświadczenie od odstąpieniu, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej poniżej, koszty dostarczenia rzeczy do Klienta, niezwłocznie lecz nie później niż 14 dni od dnia, otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności może być wstrzymany do czasu otrzymania towaru przez Sprzedającego lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania Sprzedającemu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy zamówienia inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę wówczas, w razie odstąpienia od Umowy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego kosztów dodatkowych. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

reklamacje

Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Klientowi towarów pozbawionych wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: 1) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Klient jest Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 2) żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.Reklamacje z tytułu rękojmi należy składać na adres: Deez ul. Źródłowa 2/8 25-335 Kielcelub na adres mailowy: biuro@deez24.pl. Dla usprawnienia proceduryreklamacyjnej, reklamowany towar powinien być dostarczony wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym, (zawierającym wskazanie osoby składającej reklamację, żądanie załatwienia reklamacji oraz wskazanie wady towaru). Klient może skorzystać ze wzoru dostępnego pod linkiem: http://deez24.pl/img/cms/Formularz-reklamacyjny-Deez24.docx http://deez24.pl/img/cms/Formularz-reklamacyjny-Deez24.docx Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia złożenia przez Klienta żądania reklamacyjnego ustosunkuje się do żądania. Jeżeli w ciągu tych 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedający powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny podany przez Klienta w reklamacji. W każdym z przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający. Klient, który wykonuje uprawnienie z tytułu rękojmi, zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na adres sprzedawcy. Koszty dostarczenia wadliwego towaru przez Klienta Konsumentaponosi Sprzedawca. Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamację na usługi można składać również na adres poczty elektronicznej Sklepu Deez24: biuro@deez24.pl

pozostałe informacje

Płatności Koszty dostawy: przesyłka kurierska K-EX 13 zł, przesyłka kurierska K-EX płatna przy odbiorze 18 zł. Podczas dokonywania wpłaty na konto Sprzedającego należy w tytule przelewu wpisać numer aukcji, login allegro oraz imię i nazwisko osoby, która realizuje zamówienie. Nr konta bankowego Sprzedawcy to: WBK 08 1090 2590 0000 0001 3073 7326. Wymiany W przypadku chęci wymiany zakupionego towaru prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres biuro@deez24.pl W mailu należy podać numeru zamówienia, którego ma dotyczyć wymiana i informacje dotyczącej wymiany. W razie wymiany towaru Klient zobowiązany jest odesłać towar, który ma podlegać wymianie. Pomyłki W przypadku pomyłki Sprzedającego co do zamówienia, Klient winien skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej celem ustalenia szczegółów dotyczących wymiany. W mailu Klient powinien wskazać numer zamówienia i towar, którego dotyczy pomyłka oraz opisać rodzaj pomyłki. W przypadku pomyłek koszty wymiany pokrywa Deez24.