Modul swiec zarowych przekaznik Citroen C5 I HDI (6482616463)

zakończona
9,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
  • lokalizacja: Radom
  • stan: używany
  • producent części: citroen (oryginalne OEM)

Sprzedaż używanych części samochodowych

Kontakt tel.733-766-546

Email mercedes-partner@wp.­pl

nick allegro alinacars

Witam na mojej aukcji

przedmiotem sprzedaży jest

modul grzania swiec zarowych

do Citroen C5 I 2,2 HDI 2002-2004 r

wersja europejska

Wszystkie części są w 100 %sprawne

W razie pytan tel.733-766-546

Zapraszam na inne moje aukcje i konta

posiadam wszystkie części do tego modelu

i innych aut


wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Alinacars radom

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 7 dni

adres do zwrotu:
 
WYSYŁKA Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkęNie odpowiadamy za pracę firm kurierskich. Przy odbiorze paczki zawsze odpakuj przy kurierze jesli tego nie zrobisz nie przyjmujemy reklamacji związanych z uszkodzeniem paczki ,nie ponosimy kosztów za zniszczenia.Jeśli paczka jest zniszczona i towar również należy spisać protokół szkody z wpisem że opakowanie wierzchnie jest uszkodzone i powiadomić firmę i nas.Tylko w ten sposób przyjmujemy zwroty i reklamacje.Przed wysłaniem przedmiotu sprawdzamy czy przedmiot nie ma zadnych uszkodzenWszystkie paczki wysyłamy w czasie do 24h od momentu uzyskania potwierdzenia od klienta lub otrzymania wpłaty na konto. 6.Zwroty po konsultacji prosze wysylac na adres z listu przewozowego NIE NA ADRES Z ALLERGO !!!!

reklamacje

REKLAMACJE Części mechaniczne zakupione w naszej firmie objęte są dziesięciodniową gwarancją, części elektryczne trzydniową. Jest to tzw. gwarancja "rozruchowa". Liczy się data odbioru towaru. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części. Jeżeli nie zgadzają się one, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność i reklamacja spowodowana złym dopasowaniem części nie będzie uwzględniana. Części karoseryjne wycinane nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia). Jeżeli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podajemy szczegółową informację na ten temat. Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne silników i części mechanicznych, które potwierdzają montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej (pieczęć firmowa z numerem telefonu - nie później niż 7 dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu. Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację dostarcza przedmiot reklamacji na własny koszt oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę .Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem .Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka, wysyłka) ponosi klient. Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu zakupionych u nas części. Zwroty dokonywane są do 14 dni od daty otrzymania towaru. Do paczki zwracanego przedmiotu należy dołączyć dane potrzebne do wykonania przelewu tj. nr konta bank dane wlasciciela konta ,nie wysyłamy zwrotów gotówki przekazami pocztowym.

pozostałe informacje

ZAKUP Kupując na naszych aukcjach akceptujesz nasze zasady sprzedażyCzytaj uważnie opis aukcji.Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciu zamieszczonym w aukcji. Staramy się, żeby zdjęcia i opis były jak najbardziej dokładne czytelne realne.Jeżeli masz wątpliwości czy dana część będzie pasować do Twojego samochodu, skontaktuj się z nami, a postaramy się podać informację o symbolach przedmiotu. Polecamy kontakt telefoniczny, ponieważ umożliwia to szybką odpowiedź. Dzięki temu dowiesz się szczegółowych informacji na temat sprzedawanego przedmiotu i jego stanu.W trosce o dobro klienta, jeżeli przedmiot posiada wadę, informujemy o tym i obniżamy cenę. Kupujący tym samym akceptuje stan części w całości.