Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Modem 3G 4G Huawei E3276s-150 LTE AERO2 GW 150Mb/s (5859839839)

8 osób kupiło 8 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 8,60 zł
Zakupy od 2 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Modem USB Huawei E3276s-150 LTE 3G 4G

Producent: Huawei

Model: E3276s-150

Gwarancja: 12 miesięcy

Huawei E3276s-150 to elegancki modem zapewniający błyskawiczny dostęp do Internetu z prędkością LTE. Najnowszą wersją firmware'u, z aktualnymi zabezpieczeniami i poprawioną wydajnością. Model E3276 to obecnie najszybsze urządzenie LTE.

Działa z każdym polskim operatorem internetu LTE w tym: Play, iPlus, Orange, T-Mobile, Cyfrowy Polsat i ich podoperatorami np. Heyah a2mobile njumobile etc...

W 3G działa też bez ograniczeń z wszystkimi operatorami w tym AERO2W trybie LTE 4G maksymalny transfer do 150 Mbps. Modem działa w UMTS 3G; 3,5G; 4G; LTE i nie tylko... bez ograniczeń - nie posiada blokady simlock. Posiada oprócz anteny wewnętrznej - 2 uniwersalne złącza antenowe  na anteny LTE lub UMTS.

Jeżeli wybierasz się na wakacje w Polsce lub np. w Europie (modem będzie działał na całym świecie, gdzie tylko są nadajniki o wspieranych przez modem częstotliwościach) ten modem idealnie się nada na Twoją wyprawę. Wystarczy że zakupisz dowolną kartę Pre-Paid i ją doładujesz odpowiednią kwotą. Od ok pół roku karty doładowywane typu Pre-Paid polskich operatorów, nawet te kupione w kiosku mogą pracować zarówno w UMTS jak i LTE.

Działa z każdym komputerem z USB, także dobrze współpracuje z routerami. Modem na Windows 8/8.1/10 instaluje się automatycznie i nie wymaga dodatkowych ustawień. W Windows 7 lub starszych instaluje się prosty program pokazany na zdjęciu obok.

Aby móc korzystać z modemu w ustawieniach może konieczne być wpisanie nazwy APN: "internet"

Z tym modemem będziesz miał/a zasięg wszędzie i w najlepszej jakości, działa on nie tylko z najszybszym 4G LTE, ale też w 3G.

Modem HUAWEI E3276s-150 obsługuje sieci HSPA+ oraz prędkość LTE - prędkość pobierania danych do 150 Mbps oraz wysyłania danych do 50 Mbps

Testowany z Aero2 - działa z nowymi i starymi kartami SIM. Spełnia wszystkie wymagania regulaminowe Aero2

Posiada slot na kartę micro SD do 32GB, dzięki czemu urządzenie może też być wykorzystane jako przenośna pamięć lub czytnik. Jeśli potrzebujesz takiej karty możesz ją dostać na innych naszych aukcjach.

Modem Huawei E3276-s150 posiada także diodę sygnalizacyjną LED dzięki czemu użytkownik jest cały czas informowany o statusie urządzenia. Modem posiada pełne wsparcie systemów operacyjnych: Windows 2000, XP, Vista , 7 , 8 oraz 10 w wersjach 32 i 64-bitowych. Jest zgodny z Mac OSMac OS X 10.7 i nowsze (X86 oraz PPC) oraz szeroko wspierany przez Linuksa. android. Modem bezproblemowo współpracuje z większością routerów (TP-Link / Asus / Air Live / D-Link).

Antena kierunkowa LTE i konektor do modemów Huawei. Automatyczna instalacja bez płyty CD. Wystarczy podłączyć do USB w komputerze.

Specyfikacja Techniczna:

  • Rodzaj: Zewnętrzny
  • Przeznaczenie: 3G / 4G - LTE
  • Interfejs: USB 2.0
  • Złącza zewnętrzne: 2x Antenowe CRC9, Slot na karty microSD / SDHC do 32GB
  • Inne: Waga: 30 g, Wymiary: 92 x 32 x 14 mm
  • Protokoły i standardy: PRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA/HSPA+/DC/LTE
  • Prędkość transmisji danych: 150 Mbps (pobieranie), 50 Mbps (wysyłanie)
  • Częstotliwość pracy: 850/900/1800/1900 MHz 900/2100 MHz 800/1800/2600 MHz
  • Obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Mac OS, Linux

Modem USB Huawei E3272s-153 LTE 3G / 4G docenią osoby które są w ciągłym ruchu i potrzebują nieograniczony dostęp do Internetu - modem, możemy w każdej chwili podłączyć do komputera i cieszyć się nieograniczonym dostępem do Internetu.

Prezentowany modem Huawei E3372 jest następcą modemu popularnego do tej pory modemu E3272.

Różni się obudową. voip sip stałe ip przekierowanie portów dmz

Częstotliwości 4G (LTE) - FDD DD800/900/1800/2100/2600 Mhz

LTE Download-Speed - do 150 MBit/s

LTE Upload-Speed - do 50 MBit/s

Częstotliwości 3G (UMTS) - HSPA+ 900/1900/2100MHz

DC-HSPA+ - do 43,2 MBit/s

HSPA+ - do 21,6 MBit/s

HSDPA - do 14,4 MBit/s

HSUPA - do 5,76 MBit/s

Częstotliwości 2G (GSM) - GSM/GPRS/EDGE 850/900/ 1800/1900MHz

EDGE / GPRS tak / tak

Zawartość opakowania

  • Modem E3276s-150
  • Dowód zakupu
  • Gwarancja

Zestaw sprzedawany z opakowania zbiorczego. Nie posiada własnego opakowania kartonowego. Dzięki temu kupujesz towar w niższej cenie, jak i przyczyniasz się do zachowania zasobów środowiska naturalnego.

Dostawa i płatność
od 7,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u komtek za co najmniej 2000.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
3-4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Hiszpania
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Litwa
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Belgia
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Holandia
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Słowacja
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Dania
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Irlandia
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Szwecja
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Rosja
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Czechy
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Niemcy
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Austria
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Ukraina
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Norwegia
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Włochy
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Francja
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Białoruś
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
4

Punkty odbioru

Komtek
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@komtek.net.pl
tel.: 502937502

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Procedura rozpatrywania reklamacji:

    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *

  Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem  zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków

reklamacje@komtek.net.pl

    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór  reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej  towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  

Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    Przesyłany  sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ  na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn   nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

   Klient w  przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia  kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej  (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz  informacji o okolicznościach jej występowania.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KOMTEK-SERWIS
Al Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji:


    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *


  Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków

reklamacje@komtek.net.pl


    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  


Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    

    Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

  

   Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.



* W przypadku niektórych producentów należy reklmować towar w serwisie producenta, gdyż jest to szybsza forma reklmacji ( my musielibyśmy go odesłać tam właśnie i czekać na jego odesłanie do nas, klient wiec zaoszczędza o czas wysyłki od siebie i do siebie ).


Logitech - serwis FixiT - http://www.fixit.pl

tzw. "door 2 door" (drzwi do drzwi)    - jest przez nas polecane ze względu  głównie na szybszy czas realizacji, gdyż my musimy to odesłać w to samo  miejsce i o ten czas wysyłki byłoby szybciej, bez ponoszenia kosztów odesłania na reklamacje i do klienta - trzeba sie zarejestrować i wypełnić formularz dostępny na stronie serwsu:

http://www.fixit.pl/pl/logitech-5/



Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KOMTEK - SERWIS
Al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zakupione towary, można odesłać na zwrot jako konsument. 

Zakupy na firmę , nie ważne czy na fakturę czy paragon nie są brane pod uwagę, gdyż firma to nie konsument. W przypadku zamówienia na firmę z prawdopodobieństwem zwrotu, wymaga to wcześniejszych ustaleń przed zakupem. 

Zwrot pieniędzy dokonywany jest w terminie ustawowym (do 14 dni od odesłania) na wskazane przez klienta konto. Prosimy nie dopytywać sie o zwrot, jesli zostało to zgłoszone i wszystko jest zgodnie z przepisami to będzie on na pewno zrobiony w terminie ustawowym.

Zwrot przysługujer tylko po odesłaniu kompletu towru jaki klient dostał. 

W przypadku , gdy klient rozpakował opakowanie z towarem uszkadzając opakowanie producenta (nie samą paczkę) a mógł rozpakować staranniej, nie uszkadzając opakowania , sklep zastrzega sobie prawo potrącenia, części wartości towaru, gdyż realnie traci on na wartości i nie możemy go odsprzedać innemu klientowi w tej samej cenie, przyjęte jest standardowo 30%.

Routery i podobne urządzenia sieciowe, należy odsyłać zresetowane do ustawień producenta.

Zwrotom konsumenckim na podstawie odstąpienia od umowy w przypadku zakupu na odległosć podlegają tylko towary pełnosprawne. W przypadku uszodzonych towarów, zasadna jest w pierwszej kolejności procedura reklamacji. 

Produkty licencjonowane, np licencje Windows, komputery i notebooki z licencjami Windows po naruszeniu ich zaplombowanego opakowania, tracą mozliwość zwrotu.



O sprzedającym
komtek
98,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

7352

 

139

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Konrad Wajda
KOMTEK
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
REGON: 120168896
NIP: 677-172-96-99

Kontakt

  • 502****** (pokaż)
  • 126****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Adres sklepu: 

al. Adolfa Dygasińskiego 3, 

30-820 Kraków


Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek: 10-18
  • Wtorek: 10-18
  • Środa: 10-18
  • Czwartek: 10-18
  • Piątek: 10-18

Kontakt

  • 502-937-502 
  • 502-947-502 
  • 12 658-44-66
  • email: allegro@komtek.net.pl 
  • komunikator Gadu Gadu: 50499880

Do sklepu najłatwiej dojechać liniami: 3, 6, 7, 9, 13, 23, 24, 50, 51, 103, 143, 144, 163, 173,174, 204, 243, 244, 304, 522, 614, 904

Dokładny i aktualny namiar na autobusy i tramwaje zatrzymujące się na przystanku znajdującym się zaraz w pobliżu sklepu na stronie MPK http://rozklady.mpk.krakow.pl/ bądź https://jakdojade.pl/krakow/trasa/

Nasz nr konta mBank (przelewy w Polsce):

  • 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040

Nr IBAN i BIC do przelewów z zagranicy:

Waluta Euro:

  • Numer rachunku IBAN :   PL40 1140 2004 0000 3712 0383 6715
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK

Waluta USD: 

  • Numer rachunku IBAN :   PL35 1140 2004 0000 3912 0383 6707 
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK

SORT CODE : 11402004

Podane w ofertach koszty wysyłki dotyczą przeważnie wyłącznie przesyłek krajowych - Polska, w przypadku wysyłek zagranicznych, prosimy o kontakt na mail: allegro@komtek.net.pl

Wysyłka

Koszt wysyłki podany jest w każdej aukcji. Koszt wysyłki zazwyczaj jest jednorazowy, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów, w tym przypadku zalecamy wybranie opcji wysyłki kurierem, do jednej paczki zmieści się aż 31 kg bez zmiany kosztów.

Przy zakupie kilku różnych przedmiotów obowiązują koszty wysyłki jak z przedmiotu o najwyższym koszcie wysyłki. Przedmioty wysyłane są najczęściej zaraz po otrzymaniu wpłaty. Kupujący wraz z towarem kupuje usługę dostawy zamówionego towaru na swój adres.

Płatności

Przy wysyłce  - obowiązuje wpłata poprzez system "PayU" lub na konto, ewentualnie pobranie

Przy odbiorze osobistym -  płatność na miejscu przy odbiorze osobistym w sklepie KOMTEK al. Dygasińskiego 3 30-820 Kraków (można gotówką, kartą kredytową lub płatniczą). Jest również możliwość przedpłaty poprzez PayU lub przelewem (wtedy odbiór możliwy jest po odnotowaniu wpłaty).

Wpłaty poprzez "PayU" można dokonywać również kartą kredytową. Wpłat na konto można dokonywać przez bank lub na poczcie.

W przypadku płatności na konto koniecznie proszę w tytule wpłaty podać swój nick Allegro numer oferty z zakupionym przedmiotem znajdujący się w dolnym lewym rogu aukcji.

Uwagi do zamówienia

W przypadku jakichkolwiek uwag do zamówienia, wybrania faktury VAT lub innego adresu wysyłki niż podany w Allegro, proszę koniecznie o wypełnienie "FORMULARZA WYSYŁKI ALLEGRO" Maili dostajemy tysiące, ale równocześnie chcemy dostarczyć każdemu to co chce i gdzie chce, a formularz to odnalezienie korespondencji ułatwi i unikniemy wszelkich nieporozumień dzięki czemu klient zawsze będzie zadowolony.

W przypadku jakiejkolwiek korespondencji dotyczącej przedmiotów, proszę koniecznie wpisywać dokładnie swój nick allegro, numer oferty, sposób dokonania wpłaty - była  poprzez "PayU" czy bank lub pocztę, jaka forma przesyłki została wybrana.

Towar opłacony pakujemy i wysyłamy najczęściej w ten sam dzień. W wypadku dużej ilości paczek do spakowania czas ten może ulec wydłużeniu. Paczki pakujemy w dni pracy sklepu tj. pn-pt 10-18. Wysyłane są zazwyczaj w godzinach 13:30-15.00 zależnie od kuriera. Niektóre nawet do 18.00. W naprawdę wyjątkowych i rzadkich przypadkach, może się zdarzyć opóźnienie w wysyłce, (np. nie możemy zlokalizować przedmiotu na magazynie wśród kilku tysięcy przedmiotów, lub z jakiegoś powodu musimy uzupełnić jego stan), proszę wtedy o cierpliwe oczekiwanie na paczkę lub kontakt z naszej strony - opóźnienia zdarzają się bardzo rzadko.

Prosimy o nie dopytywanie się - "czy mój przelew przyszedł", "czy paczka została wysłana", "o nr przesyłki' itp. Otrzymujemy wpłatę, pakujemy i wysyłamy. Państwo otrzymujecie mail ze statusem przesyłki. Wygląd dostarczanego  towaru pomimo największych starań, może w wyjątkowych wypadkach i dosłownie nieznacznie odbiegać od zdjęcia umieszczonego na stronie  internetowej, co dotyczy w szczególności koloru produktów, odcieniu i opakowań.

Sprzedający nie odpowiada za różnice w wyglądzie lub np. opakowania, które wynikają ze zmian wprowadzonych przez producenta oraz z subiektywnego postrzegania zdjęć prezentowanych na stronie, bądź są skutkiem indywidualnych ustawień parametrów kart graficznych i monitorów Klientów.

Przesyłki do transportu staramy się pakować solidnie. Niemniej jednak klient powinien sprawdzić otrzymaną paczkę w obecności listonosza lub kuriera czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. Jeśli tak się stało obowiązkiem klienta jest spisać protokół uszkodzenia przesyłki. Jest to wymagane przez przewoźników i konieczne w przypadku dochodzenia u nich późniejszych reklamacji uszkodzeń wynikłych w czasie transportu.

Serdecznie zapraszamy oraz życzymy udanych zakupów!

KOMTEK

Wyświetlenia:7030
Numer oferty:5859839839
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry