MOCOWANIE ŚLIZG LAMPY FIAT DUCATO 1375162080 (6482247755)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
40,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Opole
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
  • typ samochodu: samochody dostawcze
  • marka samochodu: fiat
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST MOCOWANIE DO FIAT DUCATO.POSIADA USZKODZENIE WIDOCZNE NA ZDJĘCIACH.ZAKUP PRZEDMIOTU ,KTÓREGO DOTYCZY AUKCJA JEST RÓWNOZNACZNY Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU FIRMY ICP AUTO PARTS T:792-834-031

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 16 1090 2138 0000 0001 3207 8877
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

O NAS Firma ICP AUTO PARTS zajmuje się sprzedażą części używanych oraz nowych części zamiennych do samochodów osobowych. Istniejemy na rynku już od 2009 r. W naszej ofercie znajdują się części blacharskie, elementy zawieszenia a także części mechaniczne. Prowadzimy sprzedaż internetową oraz w siedzibie firmy znajdującej się na terenie miasta Opola. Aby zadowolić klienta ciągle poszerzamy naszą ofertę poprzez współpracę z podmiotami rynku motoryzacyjnego (m.in. hurtownie motoryzacyjne, serwisy samochodowe). KONTAKT ICP AUTO PARTS kom. 792-834-031 e-mail: internacionalcarpark@gmail.com otwarte: od 9.00 do 17.00

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
REGULAMIN Sprzedajemy nowe oraz używane części samochodowe. Części przez nas oferowane zawsze posiadają zdjęcie oraz informację o tym, czy jest to część nowa czy używana. Staramy się podać do każdej części kod producenta oraz informację do jakich modeli samochodów dana część pasuje. Większość naszej oferty stanowią elementy blacharskie oraz wyposażenia wnętrza pojazdu. . Podane ceny są cenami brutto! Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku ( o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ) Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to jednak możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony, nie nosi jakichkolwiek śladów używania oraz posiada oryginalne nieuszkodzone opakowanie, metkę lub plombę zabezpieczającą. Towar niespełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu. Wraz ze zwracanym towarem klient winien dołączyć paragon potwierdzający zakup wraz z wypełnionym oświadczeniem odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bądź w przypadku faktury jej kserokopię, która jest niezbędna do wystawienia faktury korekty. Powyższe dokumenty należy umieścić w widocznym na paczce miejscu. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwrot zapłaty za Towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania Towaru przez ICP CAR PARTS. Koszt przesyłki nie jest zwracany Klientowi. Towar należy zwrócić na adres firmy przesyłka kurierską lub pocztową z gwarancja doręczenia przesyłki do naszej firmy. Z powodów technicznych nie mamy możliwości odebrania przesyłki z firmy kurierskiej bądź placówki pocztowej!!! Z powodów technicznych nie jesteśmy w stanie odbierać przesyłek pobraniowych dlatego prosimy o przesyłki paczką zwykłą,nie pobraniową Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkód podpisanego przez Kupującego i dostawcę przesyłki.Firma . Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Kupującego, w szczególności w różnicy w barwach i odcieni, nie stanowią podstawy do zwrotu Towaru. ICP CAR PARTS nie ponosi odpowiedzialności za nie dotarcie przesyłki do Kupującego z powodu podania błędnych danych adresowych przez Kupującego. Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą w terminie 21 dni. W przypadku towaru używanego jego parametry techniczne mogą odbiegać od parametrów technicznych nowego towaru i nie jest to uznawane za wadę oraz nie jest podstawą do zwrotu. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu. Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy: produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne, plomby bądź numery seryjne zostały zerwane lub uniemożliwiają identyfikację produktu, wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją/montażem dokonanym w miejscu innym niż specjalistyczny warsztat samochodowy (brak dokumentu potwierdzającego montaż w takim warsztacie), usterka spowodowana jest użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.UWAGA! WARUNKI UZNANIA SZKODY: zażądanie w dniu odbioru paczki od kuriera lub firmy kurierskiej sporządzenia wraz z kurierem protokołu szkody i odesłanie zwrotne jego oryginału z uszkodzoną przesyłką, poinformowanie Działu Obsługi Klienta sklepu ICP CAR PARTS o uszkodzeniu paczki/części w transporcie, odesłanie oryginału sporządzonego protokołu szkody razem z uszkodzoną paczką, niezwłoczne odesłanie powrotne uszkodzonej paczki razem z oryginałem protokołu szkodowego oraz dowodem zakupu (paragon, faktura). Protokół szkody wydawany przez kuriera jest jedynym dokumentem na podstawie, którego sklep może uznać zasadność reklamacji. Przy rozpatrywaniu tego typu zgłoszenia bardzo pomocne są zdjęcia z widocznym uszkodzeniem produktu oraz zdjęcia opakowania zewnętrznego, przesłanie tych dokumentów pozwoli nam sprawniejsze załatwienie sprawy. Uszkodzony produkt należy odesłać wraz z oryginałem poprawnie wypełnionego z kurierem protokołu szkody na adres naszego magazynu powołując się przy tym na uprzednio dokonane zgłoszenie telefoniczne do Biura Obsługi Klienta sklepu. Po otrzymaniu przesyłki przez nasz magazyn produkt jest sprawdzany pod kątem opisanego uszkodzenia po czym sklep zgodnie z żądaniami Klienta zamawia nowy egzemplarz produktu bądź zwraca koszty jego zakupu. Termin załatwienia reklamacji w przypadku wymiany produktu jest uzależniony od jego dostępności. Zwrotom nie podlegają używane części elektroniczne(wiązki instalacyjne,sterowniki,radia,nawigacje,czujniki oraz inne) !!!

reklamacje

Warunki gwarancji. ICP CAR PARTS udziela dwuletniej gwarancji na części nowe oraz 10 dni gwarancji na części używane. Firma ICP AUTO PARTS jako sprzedawca pośredniczy między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne/formularz zwrotu z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia tego faktu na adres: internacionalcarpark@qmail.com oraz nadesłanie z produktem reklamowanym dowodu zakupu (faktury, paragonu) i kompletnie wypełnionego formularza reklamacyjnego. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie numeru faktury/paragonu z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz dokładne opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki wraz z dowodem zakupu i kompletnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym przez nasz magazyn. Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika, a następnie przekazany do ekspertyzy rzeczoznawców danego producenta. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę ICP AUTO PARTS wynosi min. 14 dni roboczych od chwili przyjęcia towaru i jest uzależniony od decyzji producenta części, wydanej na podstawie oględzin reklamowanego towaru przez rzeczoznawcę producenta produktu. Wszystkie produkty są wysyłane bezpośrednio do ich generalnego importera lub bezpośrednio do producenta danego produktu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa produktu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać dodatkowo wydłużony. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta. W przypadku braku dostępności reklamowanego produktu może on zostać wymieniony na model o takich samych bądź lepszych parametrach, takiego samego bądź innego producenta. O wymianie produktu na inny model Klient zostanie poinformowany przez sklep drogą elektroniczną lub telefonicznie. W przypadku gdy, zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały naruszone firma ICP CAR PARTS ma prawo żądać od Klienta pokrycia poniesionych przez sklep kosztów związanych z transportem dostarczonego produktu oraz kosztów ekspertyzy. Produkt w takim przypadku jest odsyłany na koszt kupującego. Wadliwy towar powinien zostać dostarczony przez Klienta w fabrycznym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami znajdującymi się na jego wyposażeniu. W przypadku reklamacji części konfekcjonowanych (pakowanych) w kompletach lub wymienianych parami – zgodnie z obowiązującymi procedurami naprawczymi takich jak: amortyzatory, tarcze hamulcowe, bębny hamulcowe, klocki, szczęki hamulcowe, zestawy naprawcze rozrządu, zestawy sprzęgła etc. niezbędne jest dostarczenie do reklamacji par lub kompletów ww. towarów celem przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz reklamacyjnych i rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Odpowiedzialność Firmy ICP CAR PARTS jest ograniczona do bezpłatnej wymiany produktu lub do zwrotu kwoty zapłaconej przy czym o wyborze jednego z tych dwóch sposobów decyduje gwarant. Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów Roszczenia gwarancyjne dotyczą tylko samego towaru (wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości) - nie dotyczą kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż, demontaż, badania diagnostyczne etc. Uszkodzenie mechaniczne paczki w transporcie Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić wraz z nim protokół szkodowy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W przypadku uszkodzenia mechanicznego paczki prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz odesłanie do nas jego oryginału z uszkodzoną paczką (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy!) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Jeżeli dostarczony towar, paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, a nie został sporządzony protokół szkody w obecności kuriera, reklamacja takich uszkodzeń jest bezzasadna i nie podlega odpowiedzialności odszkodowawczej

pozostałe informacje

W przypadku gdy, zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały naruszone firma ICP CAR PARTS ma prawo żądać od Klienta pokrycia poniesionych przez sklep kosztów związanych z transportem dostarczonego produktu oraz kosztów ekspertyzy. Produkt w takim przypadku jest odsyłany na koszt kupującego. Wadliwy towar powinien zostać dostarczony przez Klienta w fabrycznym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami znajdującymi się na jego wyposażeniu. W przypadku reklamacji części konfekcjonowanych (pakowanych) w kompletach lub wymienianych parami – zgodnie z obowiązującymi procedurami naprawczymi takich jak: amortyzatory, tarcze hamulcowe, bębny hamulcowe, klocki, szczęki hamulcowe, zestawy naprawcze rozrządu, zestawy sprzęgła etc. niezbędne jest dostarczenie do reklamacji par lub kompletów ww. towarów celem przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz reklamacyjnych i rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Odpowiedzialność Firmy ICP CAR PARTS jest ograniczona do bezpłatnej wymiany produktu lub do zwrotu kwoty zapłaconej przy czym o wyborze jednego z tych dwóch sposobów decyduje gwarant. Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów Roszczenia gwarancyjne dotyczą tylko samego towaru (wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości) - nie dotyczą kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż, demontaż, badania diagnostyczne etc. Uszkodzenie mechaniczne paczki w transporcie Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić wraz z nim protokół szkodowy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W przypadku uszkodzenia mechanicznego paczki prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz odesłanie do nas jego oryginału z uszkodzoną paczką (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy!) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Jeżeli dostarczony towar, paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, a nie został sporządzony protokół szkody w obecności kuriera, reklamacja takich uszkodzeń jest bezzasadna i nie podlega odpowiedzialności odszkodowawczej. UWAGA! WARUNKI UZNANIA SZKODY: zażądanie w dniu odbioru paczki od kuriera lub firmy kurierskiej sporządzenia wraz z kurierem protokołu szkody i odesłanie zwrotne jego oryginału z uszkodzoną przesyłką, poinformowanie Działu Obsługi Klienta sklepu ICP CAR PARTS o uszkodzeniu paczki/części w transporcie, odesłanie oryginału sporządzonego protokołu szkody razem z uszkodzoną paczką, niezwłoczne odesłanie powrotne uszkodzonej paczki razem z oryginałem protokołu szkodowego oraz dowodem zakupu (paragon, faktura). Protokół szkody wydawany przez kuriera jest jedynym dokumentem na podstawie, którego sklep może uznać zasadność reklamacji. Przy rozpatrywaniu tego typu zgłoszenia bardzo pomocne są zdjęcia z widocznym uszkodzeniem produktu oraz zdjęcia opakowania zewnętrznego, przesłanie tych dokumentów pozwoli nam sprawniejsze załatwienie sprawy. Uszkodzony produkt należy odesłać wraz z oryginałem poprawnie wypełnionego z kurierem protokołu szkody na adres naszego magazynu powołując się przy tym na uprzednio dokonane zgłoszenie telefoniczne do Biura Obsługi Klienta sklepu. Po otrzymaniu przesyłki przez nasz magazyn produkt jest sprawdzany pod kątem opisanego uszkodzenia po czym sklep zgodnie z żądaniami Klienta zamawia nowy egzemplarz produktu bądź zwraca koszty jego zakupu. Termin załatwienia reklamacji w przypadku wymiany produktu jest uzależniony od jego dostępności. DOSTAWA Wysyłka firmą kurierską według cennika. Płatność za pobraniem do 1000zł, powyżej - przedpłata na konto: BZ WBK 69 1090 2138 0000 0001 3147 2449 . SKALA OCENY części używanych według pracowników firmy ICP AUTO PARTS : BDB – Część w bardzo dobrym stanie(można założyć bez malowania), posiada minimalne ślady eksploatacji lub ich nie posiada wcale. DB – Część posiada niewielką ilość mało widocznych śladów użytkowania, (zaznaczone na zdjęciu). Opcjonalnie można założyć bez malowania. OK – Część posiada widoczne ślady użytkowania niedyskwalifikujące w dalszej eksploatacji. Każde wgniecenie zaznaczone jest na zdjęciu i uwzględnione w opisie.