Młynek do kawy ręczny Zest for Life - 2 kolory (6541897203)

zakończona
85,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

MARK4STYLE
"Mark-4" Spółka Jawna A. Drożdż
30-218 Kraków
ul. Królowej Jadwigi 250


email: allegro@mark4style.p­l

(+48) (12) 425-23-52 wew. 21
501-307-951

Numer konta bankowego:

63 1240 1431 1111 0000 1048 0027

Zasady wysyłki znajdują się na stronie o mnie

Osoba, która jest Koneserem kawy posiada w domu dobry ekspres do kawy

oraz młynek do jej mielenia, ponieważ świeża kawa, to ta, która jest świeżo

palona, ale również, ŚWIEŻO MIELONA - posiada zupełnie inne walory

zapachowe, w porównaniu do uprzednio mielonej, paczkowanej kawy.

Zapraszamy do zakupu

Ręczny młynek do kawy

Zest for Life

Do Państwa wyboru młynek w dwóch kolorach:

NIGER: ciemny brąz - wenge HL CM-8521-BM

HOLAND: kolor kremowy HL CM-8521-CM

Wymiary młynka:

- wysokość całkowita wraz z korbką: ok. 19,5 cm

- wysokość powierzchni drewnianej ok. 9,5 cm

- szerokość ok. 9,5 cm

- głębokość ok. 9,5 cm

Drewniany młynek do kawy firmy Zest For Life

z szufladką na zmieloną kawę.

Młynki firmy Zest For Life charakteryzuje oryginalny styl retro.

Koło zamachowe lub korbka uruchamiają mechanizm,

który mieli kawę.

Żeliwny mechanizm mielenia.

Ta zmielona bezpośrednio przed przygotowaniem posiada świeży, intensywny aromat, a po zaparzeniu charakteryzuje się pełnym smakiem.

Jakość młynków docenią prawdziwi miłośnicy kawy!

Idealny pomysł na prezent,

Obecnie młynki ręczne wcale nie tracą na popularności.

Ich miłośnicy zgodnie twierdzą, że nic nie zastąpi ręcznego mielenia kawy.

Kawa mielona ręcznie jest najbardziej aromatyczna.

Dzieje się tak dlatego, że ręczne mielenie nie nagrzewa kawy, co sprawia,że

jej aromat nie ulatuje.

Poza tym, młynki ręczne mielą równomiernie – to bardzo ważne

dla smaku i mocy kawy.

Młynki ręczne to młynki wolnoobrotowe, działają dzięki żarnom, które napędza

ręczna korbka.

Pragniemy Państwa gorąco zaprosić na nasze pozostałe aukcje, na których znajdziecie najbardziej ekskluzywne gatunki kawy,

z KOPI LUWAK na czele.

Kawy te cieszą się powszechnym uznaniem konsumentów

oraz ogromnym zainteresowaniem odbiorców

ze względu na swój niepowtarzalny smak i bogaty aromat.

Jako firma specjalizująca się w sprzedaży produktów

wyposażenia wnętrz i ogrodu postanowiliśmy wzbogacić

swoją ofertę o ekskluzywne akcesoria wykonane z teku.

*****

Zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi naszymi aukcjami.

*****

Nasze produkty charakteryzują się bogatym i niepowtarzalnym

wzornictwem oraz BARDZO atrakcyjną ceną.

*****

Ponadto chcielibyśmy nadmienić, że jesteśmy

głównym importerem mebli oraz akcesoriów

dekoracyjnych, pochodzących z Indonezji.

Posiadając własną fabrykę oraz

wyspecjalizowanych kontrolerów jakości,

jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą

jakość naszych produktów.

Sprawdź meble oraz akcesoria rattanowe,

meble z abaki i hiacyntu wodnego

oraz

rękodzieło wystawione na naszych pozostałych aukcjach.

Wystawiamy faktury VAT.

Życzymy miłych i udanych zakupów.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 63 1240 1431 1111 0000 1048 0027
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma MARK4STYLE jest bezpośrednim importerem i autoryzowanym dystrybutorem artykułów wyposażenia wnętrz, mebli oraz akcesoriów kuchennych.Naszym celem jest zapewnić Państwu szeroką gamę produktów, a nasze motto to najlepsza jakość w najlepszej cenie.Aby sprostać temu wyzwaniu uczestniczymy w międzynarodowych targach wyposażenia wnętrz, obserwując nowe trendy, zawsze jednak pamiętając o szczególnych gustach naszych Klientów.Staramy się podsuwać ciekawe i nowatorskie rozwiązania, kreować kierunki, ale wiemy również, iż klasyczne rozwiązania to często to, co nasi Klienci cenią najbardziej.Naszą aspiracją jest stworzyć pomost pomiędzy nowymi rynkami, a Państwa firmą, starając się oszczędzić żmudnych negocjacji z producentami, niesolidnych kontrahentów, ryzyka nietrafnego wyboru, opóźnień produkcyjnych.To wszystko bierzemy na swoje barki, a do Państwa rąk trafia sprawdzony produkt.

kontakt

  • 501307951
    Konsultant Firmy Mark4Style do Państwa dyspozycji od poń-pt od 9-20
  • 124252352
    Biuro Firmy Mark4style pracuje od poń-pt od 9-16

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Gwarancja na produkty Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub gwarancję Gwarancja producenta Część produktów oferowanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Gwarancja Mark4 W przypadku, gdy producentem produktu jest Mark4 Sp. Jawna A. Drożdż należy go odesłać na własny koszt na adres naszej siedziby głównej bądź dostarczyć osobiście do naszego Punktu Odbioru Towaru mieszczącego się w Krakowie, po wcześniejszym zgłoszeniu. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Mark4 Sp. Jawna A. Drożdż. Warunki gwarancji Mark4 Mark4 Sp. Jawna A. Drożdż jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki w siedzibie głównej firmy, mieszczącej się w Krakowie, przy ulicy Królowej Jadwigi 250. Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę Mark4 Sp. Jawna A. Drożdż wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję Mark4 są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta. Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy: usterka jest spowodowana użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego. Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, firma Mark4 Sp. Jawna A. Drożdż nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania. Produkty Przeznaczone do Użytku Domowego. W przypadku Zakupu do użytku Profesjonalnego. Gwarancja Ulega Skróceniu do 12 miesięcy. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umo

pozostałe informacje

Zwroty ZWROT TOWARU ZAKUPIONEGO PRZEZ INTERNET PRZEZ KONSUMENTA Kto może zwrócić towar Każdy Konsument może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy) dokonanego w sklepie mark4style.sklep.pl na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, nawet jeśli towar jest zgodny z umową, jeśli w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru zgłosi do mark4style.sklep.pl fakt odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. PODSTAWA PRAWNA Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) TERMIN NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA 14 dni Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy 12 miesięcy Jeżeli konsument nie został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu, o którym mowa powyżej. Jeżeli jednak konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa powyżej, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. SKUTEK ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa poniżej.Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. TERMIN NA ZWROT WZAJEMNYCH ŚWIADCZEŃ 14 dni Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. SPOSÓB ZWROTU WZAJEMNYCH ŚWIADCZEŃ Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jest to istotna różnica w stosunku do umów zawieranych do 24 grudnia 2014 r. Zgodnie z nową ustawą Sprzedawca może dokonać zwrotu np. przelewem, jeżeli konsument poprzednio tak właśnie dokonał płatności za Produkt.Konsument obowiązany jest zwrócić Produkt Sprzedawcy. Towar należy odesłać na adres firmy tzn. MARK4 Spółka Jawna A. Drożdż 30-218 Kraków, ul. Królowej Jadwigi 250 tel. (+48) (12) 425 23 52 wew. 21; fax (+48) (12) 425 23 52 wew. 24 tel. kom. (+48) 501-307-951 Zwrot Produktu możliwy jest również osobiście. KOSZTY ODSTĄPIENIA OD UMOWY Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu.Nowa ustawa o prawach konsumenta przewiduje jednak kilka sytuacji, kiedy konsument będzie obowiązany ponieść koszty w związku z odstąpieniem od umowy. Poniżej wskazujemy możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską , to Sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami).Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy), chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób. Zalecane jest jednak skorzystanie z form, które ułatwią stronom zarówno obliczenie terminów na zwrot wzajemnych świadczeń, jak i samo wykazanie faktu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Dlatego też zalecamy złożenie takiego oświadczenia pisemnie albo w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nowa ustawa o prawach konsumenta zawiera również przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy, który zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Załącznik nr 2 Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] – Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy (*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi (*) – Data zawarcia umowy (*) / odbioru (*) – Imię i nazwisko konsumenta (-ów) – Adres konsumenta (-ów) – Podpis konsumenta (-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić . ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONSUMENTA ZA UŻYCIE PRODUKTU Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.Podobnie jak w przypadku zwykłego zarządu – przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest nieskuteczne. POTWIERDZENIE KONSUMENTOWI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Jeżeli Sprzedawca zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, konsument może także odstąpić od umowy: przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta;przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej przedsiębiorcy. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa powyżej. ODSTĄPIENIE OD UMOWY A UMOWY POWIĄZANE W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą. Sprzedawca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 nowej ustawy o prawach konsumenta.