MŁOT THORA + ŁAŃCUSZEK STAL 316L JAKOŚĆ 2 KOLORY (6542506982)
- Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
- Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Słupsk, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- płeć: produkt męski
- dostawa z Polski: tak
- materiał: pozłacany, stal
Lokalizacja: Słupsk, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u steelova_pl za co najmniej 300.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka płatna z góry
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy17114020040000320244277872
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
W przypadku gdyby otrzymany towar był uszkodzony, posiadał wady , był niezgodny z opisem lub uległ uszkodzeniu podczas użytkowania nie z winy użytkownika mogą Państwo go u nas reklamować. Reklamacje proszę zgłaszać mailowo na adres: reklamacje@steelova.pl Prosimy usterkę opisać szczegółowo i jeśli to możliwe dołączyć zdjęcia ją ilustrujące. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty jej wpłynięcia.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Prawo zwrotu nie przysługuje kupującym którzy poprosili o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP.
- Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych.
- Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument.
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody w obecności kuriera.
- Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.
- W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: sklep@steelova.pl lub pod numerem telefonu 535 50 80 94 w godzinach 8.00 : 16.00 od poniedziałku do piątku.
- Produkty z wykonanym na zamówienie grawerem NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI
Formularz zwrotu do pobrania: http://steelova.pl/doc/formularz_zwrotu.pdf
Adres zwrotu
STEELOVA
Plac Dąbrowskiego 3
76-200 Słupsk
Nie odbieramy przesyłek zwrotnych wysłanych do nas za pobraniem. Zwrot pieniędzy za towar dokonujemy przelewem na konto w terminie maksymalnie 7 dni od otrzymania przesyłki ze zwrotem.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@*********** (pokaż)
- 535 ** ** ** (pokaż)
Pozostałe informacje
telefon: 535 50 80 94
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu