Mitsubishi Pajero 02-06 lampa tylna tył prawa NOWA (6482564019)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
72,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
  • List polecony priorytetowy 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Lublin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • strona zabudowy: prawe
  • producent części: inny
  • marka samochodu: mitsubishi
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze

WYSYŁKA

Wysyłka odbywa się tylko w dni pracujące od poniedziałku do piątku. Przedmiot kupiony przy opcji płatności "za pobraniem" i przy potwierdzeniu zamówienia do godz. 13.00 wysłany będzie tego samego dnia.
Przy formie płatności "z góry" paczka zostanie wysłana tego dnia, gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie do godz. 13.00.
Paczki wysyłane są pocztą priorytetem lub firmą kurierską i zazwyczaj są u adresata na następny dzień roboczy.
NIE MA MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO TOWARU.

CENA I KOSZTY

Cena podana przy aukcji jest ceną brutto i nie podlega negocjacji.
Koszt wysyłki podany przy aukcji w zdefiniowanym przez Allegro polu "Forma płatności" dotyczy 1 szt. (lub kpl. / pary) przedmiotu z danej aukcji. W polu "Dodatkowe informacje o przesyłce i płatności" zazwyczaj podany jest dodatkowo koszt wysyłki 2 szt. tych przedmiotów (np. lewej i prawej strony). Przy zakupie większej ilości przedmiotów (niekoniecznie z tej samej aukcji) mogą one być wysłane w jednej paczce. Jednak w takim przypadku koszt wysyłki należy ustalić ze sprzedawcą poprzez e-maila.

FAKTURA

Do wszystkich zakupionych u nas części do paczki wkładany jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego. Na życzenie klienta zamiast paragonu możemy wystawić fakturę VAT. Należy wtedy w potwierdzeniu zakupu podać wszystkie dane do faktury włącznie z numerem NIP. Na fakturze ujęte zostaną: marka i model samochodu oraz koszt wysyłki.

KONTAKT

Pracujemy tylko w dni powszednie w godz.:
poniedziałek 7.00-17.00,
wtorek-czwartek 8.00-17.00,
piątek 8.00-16.00.
Preferujemy kontakt e-mailem. Zalecamy przy tym wysyłanie wiadomości poprzez Allegro klikając na "Zadaj pytanie Sprzedającemu". Wiadomości wysłane bezpośrednio na skrzynkę kontakt@ve-ga.pl potrafią do nas nie dotrzeć (np. mogą zostać odrzucone przez filtr antyspamowy).
Zanim zadzwonisz - przeczytaj uważnie opis aukcji oraz stronę "O Mnie" . Znajdziesz tu wszystkie informacje o przedmiocie z danej aukcji oraz zasady i procedury z którymi zalecamy się zapoznać. Na nr tel. 795-668-120 prosimy dzwonić tylko w ostateczności.

UWAGA !!!

Jeżeli paczka doręczana będzie przez firmę kurierską, JEJ ZAWARTOŚĆ NALEŻY SPRAWDZIĆ W OBECNOŚCI KURIERA W MOMENCIE ODBIORU. Szczegółowe informacje na temat postępowania przy obiorze paczki zamieszczone są na stronie "O Mnie" .

TRZY KROKI ABY STAĆ SIĘ SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM PRZEDMIOTU Z TEJ AUKCJI

  1. Kliknij na "Kup Teraz" przy aukcji
  2. Wypełnij formularz zapłaty i dostawy który otworzy się po kliknięciu na pole "Płacę" zaraz po zakupie
  3. Zrób przelew na nasze konto lub przez Płacę z Allegro (przy takiej formie płatności) i / lub czekaj na paczkę

Kliknięcie przez Kupującego na "Kup Teraz" przy aukcji jest jednoznaczne z tym, że zapoznał się, rozumie i akceptuje w całości nasz Regulamin Transakcji zamieszczony na stronie "O Mnie" .

TYLKO U NAS MASZ KOMPLEKSOWĄ INFORMACJĘ O PRZEBIEGU TWOJEGO ZAMÓWIENIA !!!
  • dostępna 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu strona www z wszystkimi informacjami na temat Twojego zamówienia - link do strony otrzymasz w pierwszym mailu po dokonaniu zakupu
  • na skrzynkę e-mail otrzymasz minimum 3 wiadomości informujące Cię o zmianie statusu Twojego zamówienia, zaksięgowaniu wpłaty itp.
  • w ostatniej wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz, w przypadku wysyłki firmą kurierską, bezpośredni link do strony internetowej tej firmy z informacją gdzie aktualnie Twoja paczka się znajduje



OPIS PRZEDMIOTU AUKCJI

Przedmiot: lampa tylna w zderzak
Strona: prawa (po stronie pasażera)
Żarówka: nie ma w komplecie
Oprawka na żarówkę: nie ma w komplecie
Producent / jakość: wysokiej klasy zamiennik, nie odbiegający jakością wykonania, parametrami oraz wyglądem od oryginału
Stan techniczny: przedmiot jest fabrycznie NOWY, w idealnym stanie - nieużywany, nieuszkodzony i niezniszczony
Dodatkowe informacje: na ten przedmiot udzielamy gwarancji na okres 12 miesięcy

ZASTOSOWANIE
Samochód: Mitsubishi Pajero
Rok produkcji: 2002-2006



Zakaz kopiowania tekstów i zdjęć z naszych aukcji. Wszelkie kradzieże zdjęć i treści aukcji będą zgłaszane do odpowiednich służb.
Przypominamy:
Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 10249000050000450015958638
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 8,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka24 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 22,00 zł
kolejna sztuka: 8,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt wysyłki w zależności od wybranej formy płatności i dostawy podano powyżej.

Koszt wysyłki w 1 paczce w połączeniu z innymi częściami lub większej ilości należy ustalić ze sprzedawcą poprzez e-maila.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Dane Sprzedawcy (rejestrowe, siedziby, do korespondencji, do reklamacji): VEGA Anna Kalisz, Marcin Badzio s.c. ul. Zadębie 17 20-231 Lublin REGON: 060617171 NIP: 9462603720 tel.: 795-668-120 adres e-mail: kontakt@ve-ga.pl

kontakt

  • 795-668-120
    Infolinia czynna w dni pracujące od pn. do pt. w godz. 8:00-15:00. W sob., niedz. i święta nieczynna
  • kontakt@ve-ga.pl
    Preferujemy kontakt mailowy. Na maile odpowiadamy w dni pracujące od pn. do pt. w godz. 8:00-17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: kontakt@ve-ga.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: VEGA s.c. ul. Zadębie 17 20-231 Lublin Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): VEGA s.c. ul. Zadębie 17 20-231 Lublin Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery], nr zamówienia [nr z systemu obsługi sprzedaży Sprzedawcy otrzymany w e-mailu po zakupie] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy np. pod adresem e-mail kontakt@ve-ga.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

pozostałe informacje

Przy odbiorze paczki od kuriera (z wyłączeniem wysyłki Pocztą Polską) zaleca się sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera doręczającego tuż po podpisaniu listu przewozowego i ewentualnym opłaceniu pobrania. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego towaru prosimy spisać protokół szkody. Pozwoli to nam na skuteczną reklamację w firmie kurierskiej. W przypadku reklamacji przed odesłaniem do Sprzedawcy towaru, zalecamy skontaktować się z nim mailowo. W odpowiedzi otrzymają Państwo szczegóły dalszego postępowania. Nie zalecamy odsyłać towaru na własną rękę gdyż najczęściej Sprzedawca robi zlecenie na odbiór reklamowanego towaru na własny koszt. W szczególności nie zalecamy wysyłania towaru na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem, gdyż takie przesyłki nie będą odebrane i wrócą do nadawcy na jego koszt. W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) należy towar dostarczyć do Sprzedawcy na własny koszt. Przesyłki odesłane za pobraniem lub na koszt Sprzedawcy nie będą przez niego odbierane i wrócą do nadawcy na jego koszt.