Mitsubishi ASX od 2010r 3cz. DYWANIKI WELUROWE 01F (6911274448)

zakończona
49,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Biskupice Ołoboczne, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • liczba elementów: komplety
  • waga (z opakowaniem): 3 [kg]

opis

Mitsubishi ASX

od 06.2010r.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

MAX-DYWANIK
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
email: euro.dywanik@gmail.com
tel.: (62) 762-47-36

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 18:00
  • Sobota 08:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje

Informujemy że przy zakupie dwóch lub więcej artykułów (chlapacze, dywaniki na podłogę, dywaniki do bagażnika) koszt wysyłki całości tylko 20,00zł przy wpłacie na konto lub 25,00zł za pobraniem- informacja dotyczy wysyłki towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej paczką o wadze nieprzekraczającej 30 kg.

-Do każdego zakupionego produktu na naszych aukcjach dołączamy paragon, na życzenie klienta, wystawiamy FAKTURY VAT.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

MAX-DYWANIK
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
Dodatkowe informacje

 Rękojmia 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. 2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru. 3. Reklamacja może być złożona osobiście w siedzibie Sprzedawcy, za pomocą poczty e-mail (kontakt@max-dywanik.pl) lub pisemnie listem na adres Sprzedawcy. 4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane. 6. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu. 7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. 8. Kupujący może odesłać reklamowany Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien uprzednio skontaktować się ze Sprzedawcą. 9. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 10. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. 11. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MAX-DYWANIK
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

 1. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Kupujący może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 4. W razie odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Kupującego prawa odstąpienia od umowy. 7. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot płatności następuje przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego, co nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami. 8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Kupujący dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Kupujący odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 10. Kupujący może zwrócić Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien skontaktować się uprzednio ze Sprzedawcą celem ustalenia terminu odbioru Towaru przez przewoźnika. W takiej sytuacji bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Sprzedawca. Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski adres: Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce tel.: 62 762 47 36 e-mail: kontakt@max-dywanik.pl, e-mail dział reklamacji: sebastian@max-dywanik.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data Ponadto podaję numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot pieniędzy (nieobowiązkowe, ale znacznie przyspieszy zwrot) (*) Niepotrzebne skreślić. 

O sprzedającym

mateusz_ramzes
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

4163

 

15

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 62 762 47 36
  • 605 210 270
poniedziałek - piątek
sobota
08:00 - 18:00
08:00 - 13:00

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy producentem dywaników samochodowych. Sprzedaż na allegro prowadzimy od 2007r. Do dnia dzisiejszego zaufało nam niemal 200.000 tysięcy klientów z całej Europy.

Ideą naszej działalności jest kompleksowe zaopatrzenie w dywaniki  welurowe, gumowe oraz dywaniki bagażnika do wszystkich modeli samochodów osobowych, dostawczych, oraz ciężarowych.

Nr konta:   Bank Zachodni WBK S.A. 61 1090 1160 0000 0001 0658 8515

Jesteśmy producentem dywaników wykładzinowych, produkowanych pod model samochodu. Oferujemy dywaniki do każdego samochodu. W naszej ofercie znajdą Państwo dywaniki takich producentów jak:

Dywaniki gumowe: Petex, Schonek, Rigum, Gumani zubri gmbh, REZAW-PLAST,

Frogum, Prismat,

Dywaniki welurowe: MAX-DYWANIK

Akcesoria BHP: Gaśnica samochodowa, apteczka samochodowa, trójkąt

ostrzegawczy

Pokrowce samochodowe,

Kołpaki samochodowe

Pokrowce samochodowe

Pokrowce na kierownice

Dywaniki do bagażnika: gumowe i welurowe

Kuferki do bagażnika

Maty ochronne

Pozostałe informacje

Słownik pojęć

1. Sprzedawca – Grzegorz Wojciechowski , prowadzący działalność

gospodarczą pod firmą:

MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47,

63-460 Nowe

Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o

Działalności Gospodarczej

prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 9680085252, REGON:

300500644.

2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod

domeną http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4225230

3. Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument

lub osoba

nieposiadająca statusu Konsumenta).

4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej

(umowy

sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej

działalnością

gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).

5. Regulamin – niniejszy regulamin.

6. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez

Kupującego konta,

dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez

Sprzedawcę

na stronie Sklepu.

7. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w

szczególności dywaniki,

kosmetyki i inne akcesoria samochodowe.

8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia

umowy sprzedaży

Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej

rodzaj i liczbę

Towarów.

Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów

znajdujących

się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.

2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest

posiadanie

urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz

przeglądarki zasobów

internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.

3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego,

uzależnione są od cennika

operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z

którego korzysta

Kupujący i obciążają go osobiście.

4. Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze

Sprzedawcą poprzez

pocztę e-mail (kontakt@max-dywanik.pl), telefonicznie (+48 795 855 405),

pisemnie listem oraz

osobiście w siedzibie Sprzedawcy.

5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę

podlega ochronie antywirusowej

i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.

6. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili

składania

Zamówienia.

7. Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w

polskich złotych i

zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.

8. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie

Rzeczypospolitej

Polskiej

9. Wszystkie Towary prezentowane na stronie Sklepu są nowe i wolne od

wad.

10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz

wycofania Towarów,

udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i

odwoływania promocji

w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez

Kupujących; tj.zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.

11. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości

Sklepu, Kupujący

może dokonać Rejestracji. Rejestracja jest jednorazowa, dobrowolna i nie

jest konieczna do

składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia realizowane są na

podstawie

logowania Kupującego do serwisu Sklepu.

12. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym)

zamieszczania w nim

treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).

Składanie Zamówień

1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu

Sklepu wypełniając

interaktywny formularz.

2. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać wybrany

Towar do

koszyka poprzez kliknięcie w przycisk „Do koszyka”, a następnie po

kliknięciu w „Koszyk”

postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie

Sklepu aż do

kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.

3. Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis allegro Kupujący otrzymuje:

1) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz

ze

wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia,

2) w ciągu 1 maksymalnie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia –

informację

poprzez e-mail lub telefon, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do

realizacji i

zawarcie umowy sprzedaży Towaru.

4. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego

do czasu

rozpoczęcia realizacji Zamówienia. W tym celu należy skontaktować się ze

Sprzedawcą

najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia. Nie narusza to w

żaden sposób

praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania

Towaru.

5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:

1) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,

2) za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności PayU

(świadczonych przez

PayU S. A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań),

3) gotówką za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie

Sprzedawcy.

6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar w

terminie 7 dni

roboczych od otrzymania informacji o potwierdzeniu Zamówienia. Po tym

terminie oferta

Sprzedawcy nie jest wiążąca.

7. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane przy każdym Towarze

oraz w procedurze

składania Zamówienia (w interaktywnym formularzu). Koszty dostawy

doliczane są do ceny

Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z wyjątkiem osobistego odbioru

Towaru, gdzie

koszty te dla Kupującego wynoszą 0 zł). Ponadto przy jednorazowym

Zamówieniu na kwotę

powyżej 300zł brutto (wartość Towaru bez kosztów dostawy) koszty dostawy

ponosi

Sprzedawca (pod warunkiem dostawy Towaru w jednej paczce o wadze nie

przekraczającej

30 kg).

8. Informacja o koszcie dostawy Towaru ma charakter wiążący od momentu

otrzymania przez

Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu.

9. Szczegółowe koszty dostawy Towaru, w zależności od wybranej formy

dostawy, znajdują

się w zakładce „ Koszty wysyłki ”.

Realizacja Zamówień

1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest

podanie przy

wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i

kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia

Zamówienia).

2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego

formularza

Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w

celu

potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można

potwierdzić w

terminie 3 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym

oferta

Sprzedawcy nie jest wiążąca.

3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po o otrzymaniu

przez Kupującego

informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu

4. Czas realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę zależy od dostępności

danego Towaru i

wynosi od 2 do 14 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas

niezbędny na dostawę

zamówionego Towaru.

5. Czas dostawy przesyłki kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów

InPost wynosi od 1

do 2 dni roboczych.

6. W przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia

Kupujący jest o tym

niezwłocznie informowany.

7. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu,

nie później niż

trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.

8. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący

otrzymuje wraz

z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do

wystawienia

faktury bez podpisu Kupującego i przesłania jej drogą elektroniczną na

wskazany przez

Kupującego adres mailowy, chyba że Kupujący powiadomi Sprzedawcę o

zamiarze

otrzymania jej w formie papierowej.

9. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów poprzez firmę kurierską i

Paczkomaty InPost.

10. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez

Kupującego w

procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).

11. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany

jest ją zbadać (na

podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia

przesyłki

Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz

niezwłoczne

poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie

jest

równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w

zakresie

uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w

procedurze

reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić

Konsumentowi

dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby

odpowiedzialnej

za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w

trakcie przesyłki

złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego

protokołu szkody,

nie będą rozpatrywane.