MISSLYN CARE RILENFULLER 10 ML (6860481430)

zakończona
18,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,90 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: ŁÓDŹ
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt uniseks
  • marka: inna marka
  • dostawa z Polski: tak

MISSLYN

CARE RILLENFULLER

PREPARAT WYGŁADZAJĄCY PŁYTKĘ PAZNOKCIA

10 ML

Preparat wygładzający płytkę paznokcia .Doskonały kosmetyk do pielęgnacji

zniszczonych paznokci.Wyrównuje ich powierzchnię,wzmacni­a je i maskuje uszkodzenia płytki.

Zastosowanie : jako baza pod lakier lub samodzielnie .

PRODUKTY MARKOWE. WYŁĄCZNIE ORYGINALNE !

WYSYŁKA 24H POCZTA POLSKA / SIÓDEMKA

(Powiadomienia o wysyłce tylko na wyraźne życzenie zawarte w formularzu zamówienia)

ODBIÓR OSOBISTY możliwy w pn-pt 10-18 ,sob 10-14

PERFUMERIA XOXOBA

portkosmetyki.pl

ŁÓDŹ, UL. SIENKIEWICZA 31

90-114 ŁÓDŹ

Infolinia: + 48 733 37 37 36

mail: allegro@portkosmetyk­i.pl



PARAGON / FAKTURA VAT

ŻYCZYMY PAŃSTWU UDANYCH ZAKUPÓW I ZACHĘCAMY DO OBEJRZENIA NASZYCH POZOSTAŁYCH AUKCJI!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u portkosmetyki za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 77102033520000150201931955
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 9,90 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • 733 37 37 36
    infolinia czynna od pon do pt w godz. 10:00 - 18:00 w sob 10:00 - 14:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PERFUMERIA
ul. Sienkiewicza 31
90-114 Łódź
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Procedura reklamacyjna.a) przesłanką warunkującą możliwość wszczęcia procedury reklamacyjnej jest:- wada fabryczna sprzedanej rzeczy- uszkodzenie sprzedanej rzeczy w trakcie transportu- niezgodnośc otrzymanej rzeczy ze złożonym zamówieniemb) w przypadku stwierdzenia jednej z przesłanek warunkującej wszczęcie procedury reklamacyjnej przez kupującego powinien on niezwłocznie w formie pisemnej zawiadomić o tym sprzedającego korzystając z adresu email: allegro@portkosmetyki.pl lub kierując korespondencję na adres:PERFUMERIA ul.SIENKIEWICZA 31, 90-114 Łódź. Podając jednocześnie preferowaną formę kontaktu z kupującym. Sprzedający prosi kupującego o dołączenie do reklamacji dowodu zakupu reklamowanej rzeczy (paragon, faktura VAT) oraz spisanego w obecności pracownika firmy realizującej dostawę towaru protokołu szkody. Sprzedający podkreśla, że nie jest to warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji.c) poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:- imię, nazwisko, adres, nick z allegro i e-mail kupującego- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (transakcji na allegro)- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację- numer konta do rozliczeń Jeśli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.d) celem rozpatrzenia reklamacji kupujący powinien przesłac lub dostarczyć reklamowany towar na adres wskazany do zwrotówe) sprzedający ma 14 dni na ustosunkowanie się do twierdzeń i dowodów przedstawionych przez Kupującego. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail lub adres pocztowy.f) W przypadku uwzględnienia reklamacji w całości, reklamowany produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, wobec braku mozliwości wymiany sprzedający zwróci kupującemu zapłaconą cenę oraz koszty transportu.g) Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich".