Millers Oils Motorsport CFS 0w30 NT 5L Nanodrive (6482245419)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
354,75 zł
z 11 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • pojemność opakowania [l]: 5.00 [l]
  • marka: Millers Oils
  • klasa lepkości SAE: 0W-30
  • przeznaczenie: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]

Dane kontaktowe

Odbiór osobisty

Dane firmy

Polecamy!

AUKCJA SKLEPU TEXPERT

autoryzowany dystrybutor Texaco oraz Gulf w Polsce

Opis produktu

Millers Oils Motorsport CFS 0w30 NT 5L

100% Syntetyczny, 3- estrowy, NANODRIVE
Producent: MILLERS OILS
Kategoria: 0W-30
Numer katalogowy: 7677-5L

W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do nowoczesnych silników wyczynowych, które wymagają oleju redukującego tarcie i zwiększającego moc. Sformułowany do użytku w kwalifikacjach lub wyścigach na krótkim dystansie, gdzie można wykorzystać przewagę, jaką daje zastosowanie oleju o obniżonych oporach.

ZASTOSOWAN­IE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do wysokoobrotowych silników używanych w wyścigach, wyścigach górskich, sprintach.

Stworzon­y z myślą o silnikach wyczynowych. Może być jednak używany w silnikach samochodów seryjnych, których producenci rekomendują olej 0w30.

Znaczną redukcję tarcia
Wydłużoną żywotność silnika

SPEŁNIA:
Ma­ksymalna stała temperatura pracy: 125C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150C
Przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
Lepkość SAE 0w30

Dostawa, odbiór osobisty i płatności

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Handlowy w Warszawie SA 09103000190109853000476328
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka48 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 858 0064
    sklep czynny poniedziałek-piątek 9-18; sobota 10-13.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towary kupione na firmę nie podlegają zwrotom.

reklamacje

Zgodnie z art. 545 &2 Kupujący winien przed odbiorem przesyłki dokładnie ją sprawdzić. Jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Protokół szkody, sporządzony w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej, zostanie uznany za podstawę dochodzenia roszczeń w zakresie uszkodzeń oraz ubytków powstałych w czasie transportu i znacznie ułatwi postępowanie reklamacyjne z tego tytułu. Klient ma prawo do reklamacji Towaru zakupionego. Klient dokonuje reklamacji wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na reklamowany Towar. Wskazane jest podanie w reklamacji: imienia i nazwiska Klienta lub firmy, daty zgłoszenia, numeru paragonu, nazwy i ilości reklamowanego Towaru, opisu i rodzaju wady, żądania Klienta, telefonu kontaktowego. Klient może wysłać zgłoszenie reklamacyjne w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@texpert.pl lub załączyć je do reklamowego Towaru. Wraz z reklamacją Klient dostarcza do Sprzedawcy reklamowany Towar, kopię lub oryginał paragonu lub faktury VAT. W celu przyspieszenia procedury reklamacji, Sprzedawca może wskazać adres producenta lub dystrybutora reklamowanego Towaru, do którego Klient może bezpośrednio wysłać reklamowany Towar. Możliwość ta nie ogranicza w żaden sposób prawa Klienta do wysłania reklamowanego Towaru do Sprzedawcy.Sprzedawca zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej złożenia.

pozostałe informacje

Nie jesteśmy wirtualnym sprzedawcą, wszystkie sprzedawane przez nas produkty można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym mieszczącym się: ul. Powsińska 36 02-903 Warszawa w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 22 858 00 64, sklep@texpert.pl