MILAN Piórnik 2 poziomowy z wyposażeniem ;301924 ; (6912089915)

zakończona
96,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 5,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 11,99 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: inny
  • marka: Inna
  • typ: inny
  • dodatkowe informacje: z wyposażeniem
  • kolor: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie różu, odcienie czerwieni, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
Milan Piórnik 2 Poziomowy z Wyposażeniem Anchor 2 Club Różowy 081264AC2PA
Piórnik dwupoziomowy prestiżowej firmy MILAN z kolekcji Anchor 2 Club . Wykonany z najwyższej jakości trwałych i estetycznych materiałów.
Piórnik posiada bogate wyposażenie. Wszystkie produkty są wysokiej jakości.
Kredki są trójkątne, mają miękki grafit, dzięki czemu gładko rozprowadzają się po kartce. Mają żywe, intensywne kolory i dobrze się temperują. Idealnie nadają się zarówno dla najmłodszych jak i starszych dzieci. Świetnie też sprawdzają się przy rysowaniu małych elementów, np w kolorowankach antystresowych.
Flamastry MILAN mają stożkową, wzmacnianą końcówkę, która nawet przy dużym nacisku nie rozdwaja się i nie wciska do środka. Są spieralne z niemal każdego rodzaju tkaniny.

Wyposażenie piórnika:
- 12 kolorów trójkątnych kredek MILAN (231),
- 18 flamastrów MILAN ze stożkową końcówką (631),
- 1 długopis MILAN P1 w kolorze niebieskim,
- 1 ołówek sześciokątny MILAN Graphite HB,
- 1 temperówka kwadratowa MILAN AFILA,
- 1 gumki syntetyczne MILAN 4024,
- 1 gumka MILAN Nata Blue 7024
- linijka trójkątna MILAN 15 cm.

Idealny do domu, szkoły, na prezent.
Specyfikacja produktu:
Wymiary piórnika: 19,5 x 13 x 5 cm
Tkanina zewnętrzna: Poliester
wewnętrzna: Poliester 150D

Idealny do domu, szkoły, na prezent.


Zapraszamy do innych aukcji z serii Milan



INFORMACJE

Sprzedajemy towar wyłącznie nowy z gwarancją.

Każda paczka zawiera PARAGON.

Wystawiamy faktury VAT

Towar standardowo wysyłamy w 24 - 48 godzin od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto bądź też potwierdzenia opcji wysyłki za pobraniem (chyba że dostępność przedmiotu podana na aukcji stanowi inaczej).

Możliwy odbiór osobisty w Bielsku-Białej.

ZWROTY
Zgodnie z Ustawa z dnia 25 grudnia 2014 roku o ochronie praw konsumentów, nabywca zawiera- jacy umowę poza salonem sprzedaży ma prawo odstąpienia od umowy kupna towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru.
WYSYŁKA
Wysyłki Paczka w Ruchu, kurier GLS

Czasy dostarczenia przesyłek (terminy dostaw na podstawie informacji Paczki w Ruchu oraz GLS)

Paczka w ruchu 48h od nadania paczki

Kurier 1 dzień
KONTAKT

Nasz adres:

3kropki - Punkt odbiorów
ul. Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała

punkt odbiorów osobistych:

pn.-pt: 10:00 - 17:00

allegro@3kropki.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
PACZKA W RUCHu 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Kupując na naszych aukcjach za przesyłkę KURIERA płacą Państwo ZAWSZE tylko jeden raz ! W przypadku poczty polskiej przesyłki łaczymy do całkowitej wagi wraz z opakowaniem do 1 kg
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

3KROPKI.PL Sp. z o.o. Sp. k.
Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała
NIP: 937-241-70-37
REGON: 072899421
KRS: 0000357956

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
3KROPKI.PL Sp. z o.o. Sp. k.
Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. Sklep 3kropki odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. Wyłącza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeżeli kupującym nie jest konsument. 2. Reklamacje mogą Państwo składać w wybrany przez Państwa sposób: pod adresem e–mail: allegro@3kropki.pl, telefonicznie pod nr telefonu: (33) 4978488 wew. 8 lub też listownie, wysyłając korespondencję na adres: 3kropki.pl sp. z o.o. sp. k., ul. Komorowicka 39-41, 43-300 Bielsko-Biała. Złożenie reklamacji w podany wyżej sposób pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji, aczkolwiek złożenie reklamacji we wskazany sposób nie stanowi wymogu złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji. 3. Procedura reklamacyjna rozpoczyna się w chwili otrzymania przez nas Państwa zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia. 4. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania z wysłanym do Państwa towarem wskazane jest, by w obecności kuriera, pracownika ruchu lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu 3kropki.pl wraz z reklamacją pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. Przy czym brak spisanego protokołu szkody nie jest wymagany do złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji. 5. Wskazane jest, by zgłoszenie reklamacyjne towaru zawierało: a. Państwa imię i nazwisko, b. numer aukcji/zamówienia, c. opis niezgodności towaru z umową, d. datę zakupu, aczkolwiek nie jest to wymóg złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji. 6. Wskazane jest, by zgłoszenie reklamacyjne nieprawidłowości związanych z dostarczeniem treści cyfrowych zawierało: a. Państwa imię i nazwisko, b. opis nieprawidłowości z podaniem okoliczności, c. daty wystąpienia i w miarę możliwość treści komunikatu o błędzie, d. wskazanie nazwy oraz wersji przeglądarki internetowej oraz nazwy i wersji systemu operacyjnego usługobiorcy, aczkolwiek nie jest to wymóg złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji. 7. W zakresie składania reklamacji mogą Państwo skorzystać z naszego formularza reklamacyjnego, aczkolwiek nie jest to wymóg złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji.