MIKI 2 piętrowe łóżko dla dziecka,BIAŁY,SZYBKO (7061965762)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: brak
  • szerokość (cm): 200
  • długość (cm): 88
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

MIKI 2 drewniane kolorowe piętrowe dwuosobowe łóżko dla dziecka
w białej ramie

770 zł

MIKI 2 drewniane kolorowe piętrowe dwuosobowe łóżko dla dziecka w wyjątkowych kolorach

Wykonanie

Mebel charakteryzuje się solidną, stabilną i bezpieczną konstrukcją.

Rama łóżka wykonana z drewna sosnowego dostępnego w trzech wybarwieniach, pomalowana ekologicznymi, wodnymi farbami.
Fronty zagłówków oraz szuflad to płyta wiórowa laminowana, krawędzie obklejone obrzeżem PVC o grubości 2mm.

W skład zestawu wchodzą: konstrukcja łóżka, dwie szuflady, dwa piankowe materace, dwa stelaże z listwami sprężynującymi.

W naszej ofercie dostępne również materace: sprężynowe, pocketowe (7-strefowe), kokosowe, lateksowe, etc.

Możliwość rozłożenia na dwa łóżka parterowe.

Na zdjęciu łóżko ma drabinkę po lewej stronie.

Powierzchnia spania 188x80 cm.

Trzy proste kroki, aby skomponować własne łóżeczko MIKI:
1. Wybierz kolor FRONTU (wraz z szufladami) z 4 dostępnych kolorów,
2. Wybierz kolor KORPUSU (sosnowej ramy) z 3 dostępnych kolorów,
3. Wybierz stronę DRABINKI: lewa lub prawa

Kolorystyka

RAMA:

Dostawa

Darmowa dostawa. Czas realizacji: 7 dni roboczych.
Wysyłka nie obejmuje wnisienia mebla oraz montażu.

Informacje dodatkowe

Brak możliwości zmiany wymiarów

  • Szerokość 200 cm
  • Wysokość 160 cm
  • Długość 88 cm
  • Powierzchnia Spania 188x78 cm
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Pisz, Polska

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
8 dni roboczych
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Sklep Stacjonarny w Piszu
Warszawska 50
12-200 Pisz
woj. warmińsko-mazurskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Sklep Stacjonarny
Zabrzańska 31
41-907 Bytom
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

  • Zwykły przelew bankowy

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

PL MARKET Sp. z o.o.
Warszawska 50
12-200 PISZ
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (PL MARKET Sp. z o.o., Warszawska 50, 12-200 Pisz, i-mebel@i-mebel.pl, Telefon: 509 831 831, Faks: 71 72 42 356) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.Odbierzemy rzecz. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: 250 PLN.Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Reklamacje dotyczące Towarów 1. I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy, Warszawska 50, 12-200, Pisz, i-mebel@i-mebel.pl. I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy nie jest producentem Towarów, jednak wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy jako sprzedawcy. I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Producent może ponosić niezależną odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta. Jeśli dokument gwarancyjny producenta przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 1. I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. 2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. 3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy, Warszawska 50, 12-200, Pisz, i-mebel@i-mebel.pl 4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. 5. I-MEBEL.PL - Internetowy Sklep Meblowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

-

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą kupującego poinformowanego uprzednio przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

O sprzedającym
PLMARKET
97,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

37

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

4,4

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,7

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Szanowni Państwo,  nowe wpływające zamówienia będą zrealizowane dopiero z początkiem 2018 roku


Sklep Stacjonarny I-MEBEL

ul. Warszawska 50

Pisz 12-200

Obsługa Klienta

telefon komórkowy  797 33 99 02



Pozostałe informacje

PLATFORMA ODR

„Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr/"

Szanowny Konsumencie możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODRec.europa.eu/consumers/odr

Platforma ODR ma na celu ułatwienie niezależnego, bezstronnego, skutecznego, klarownego, szybszego i sprawiedliwie pozasądowego rozstrzygania przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.