Migacz Przedni Lewy Audi A4 94-98 (6912088427)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
18,00 zł
z 5 sztuk
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,50 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: sochaczew, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
Auto-Complex Części Samochodowe
Tel. 733 402 402
W godzinach 9.00-17.00
Moje aukcje Komentarze Strona "O mnie" Zadaj pytanie Jak dojechać ?

PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY JEST:


MIGACZ PRZEDNI LEWY
AUDI A4 (B5)
1999-2003
RUCH PRAWO ORAZ LEWOSTRRONNY
BEZ OPRAWKI ŻARÓWKI
HOMOLOGACJA ECE

ZAMIENNIK NIE ODBIEGAJĄCY JAKOŚCIĄ OD ORYGINAŁU

OE:

SZUKASZ INNYCH CZĘŚCI DZWOŃ

SKLEP NR 1

Auto-Complex

Części Samochodowe

Kusocińskiego 5

96-500 Sochaczew

tel. 733 402 402

Płatność przy odbiorze.

Sposób dostawy:

Przesyłka kurierska pobraniowa.

Maksymalnie w paczce 2 sztuki.

ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI PROSZĘ SPRAWDZIĆ W OBECNOŚCI KURIERA !!!

W sprawie reklamacji

proszę pisać na email:

auto-complex-24@wp.p­l

Czas rozpatrzenia reklamacji około 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Towar wraz z opakowaniem w stanie nienaruszonym można zwrócić w ciągu 30 dni.


Wszelkie prawa zastrzeżone - kopiowanie opisu aukcji i zdjęć jest zabronione.

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,50 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DK-COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KUSOCIŃSKIEGO 5
96-500 sochaczew
NIP: 837-182-53-25
REGON: 367237580
KRS: 0000676134
SKLEP NR 1 Auto-Complex Części Samochodowe Kusocińskiego 5 96-500 Sochaczew tel. 733 402 402 SKLEP NR 2 Auto-Complex Części Samochodowe Kąty 96 96-500 Sochaczew tel. 790 682 578

kontakt

  • 733 402 402
    Auto-Complex Części Samochodowe ul. Kusocińskiego 5

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
DK-COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KUSOCIŃSKIEGO 5
96-500 sochaczew
 
towar wraz z opakowaniem w stanie nienaruszonym można zwrócic w ciągu 30dni

reklamacje

W sprawie reklamacji proszę pisać na email : auto-complex-24@wp.pl Czas na rozpatrzenie reklamacji około 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

pozostałe informacje

Regulamin aukcji: 1. Kliknięcie przez Kupującego opcji "KupTeraz" w naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu! Nie wszystkie produkty mamy dostępne "od ręki". Celem uniknięcia nie porozumień należy przygotować sobie nr aukcji przedmiotu który Państwa interesuje.2. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.3. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klientowi przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Przebieg Transakcji: 1. Kliknij "Kup Teraz"2. KONIECZNIE NACISKAMY ZIELONY PRZYCISK"PŁACĘ"3. Wybieramy kupione przez Państwa przedmioty i naciskamy "DALEJ"4. PŁATNOŚĆ:a) Jeżeli chcą Państwo zapłacić przelewem należy wybrać z listy swój bank i dokonać płatności przez system "PłatnościAllegro", w przypadku nie znalezienia na liście swojego banku zaznaczamy "Przelew Bankowy" i wypełniamy wszystkie pola takjak w formularzu (odbiorcę, adres, tytuł...)b) Jeżeli chcą Państwo odebrać towar osobiście należy w polu Sposób i koszt dostawy wybrać Odbiór osobisty - poczym należy skontaktować się z nami w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru towaru.c) Jeżeli towar ma być wysłany za pobraniem należy w polu Sposób i koszt dostawy oraz Metody płatnościwybrać Przesyłka kurierska pobraniowa5. Następnie podajemy adres wysyłki w przypadku innego niż na allegro ("Inny Adres" w polu "Adres do wysyłki")6. Podajemy telefon kontaktowy7. Wszelkie dodatkowe informacje zamieszczamy w polu "Wiadomość dla Sprzedającego"8. Sprawdzamy poprawność danych i naciskamy przycisk WYŚLIJ Wysyłka: UWAGA! W przypadku nieotrzymania przez nas poprawnie wypełnionego formularza opcji dostawy w ciągu24H od zakupu automatycznie wysyłamy przesyłkę za pobraniem! PRZESYŁKI WYSYŁAMY TYLKO KURIEREM! 1. Wysyłki realizujemy tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone za pobraniem lub opłacone do godziny11.00 danego dnia są realizowane jeszcze tego samego dnia. Przy wysyłce paczki firmą kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do adresata. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Allegro a jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres - o podanie telefonu kontaktowego(najlepiej komórkowy). Jednocześnie informujemy, iż nie będą brane pod uwagę prośby Klienta o doręczenie paczki w określonych godzinach czy o kontakt telefoniczny kuriera przed doręczeniem paczki. ODBIÓR PRZESYŁKI: 1. Podpisz list przewozowy i zapłać pobranie (o ile paczka była za pobraniem wysłana)2. W obecności kuriera przy odbiorze paczki otwórz ją i sprawdź jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nie naruszonej zawartości3. Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony) kurier odjeżdża i poniższe punkty już nie mają znaczenia4. Jeżeli towar jest uszkodzony należy niezwłocznie spisać protokół szkody! W przypadku kiedy kurier odjedzie już zmiejsca dostarczenia należy niezwłocznie skontaktować się z firmą Siódemka,podać nr listu przewozowego i wytłumaczyć im sytuację. UWAGA! BRAK PROTOKOŁU SZKODY UNIEMOŻLIWIA REKLAMACJĘ USZKODZONEGO TOWARU!5. Po sporządzeniu protokołu prosimy skontaktować się z nami pisząc e-maila poprzez "Zadaj pytanie sprzedającemu" z aukcji allegro opisując dokładnie całe zajście i propozycję rozwiązania problemu (w tym żądanie / roszczenie)6. Czekać na odpowiedź od nas, gdzie podamy dalszą procedurę. REKLAMACJE I ZWROTY: 1. Możliwy jest zwrot towaru w przeciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. Warunkiem jest to, aby dotarła do nas w nienaruszonym stanie, bez jakichkolwiek śladów montażu czy użytkowania, w oryginalnym opakowaniu i wraz z paragonem fiskalnym lub kserem faktury VAT,który był dołączony do paczki. Należy opisać przedmiot (podać nr aukcji, datę zakupu, nazwę użytkownika, ewentualne dane do zwrotu tj; nr konta, pełne dane,kwotę)2. NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH.3. Pieniądze zwracamy tylko i wyłącznie w formie przelewu bankowego.4. Na wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty udzielamy rękojmi na 12 miesięcy na podstawie dowodu zakupu (paragonu fiskalnego lub faktury VAT) zawsze włożonego przez nas do paczki. Jeżeli Kupujący zamierza złożyć reklamację na przedmiot kupiony u nas przed jego odesłaniem powinien się z nami skontaktować w celu omówienia szczegółów procedury reklamacyjnej (m.in. sposobu odesłania towaru). Reklamacja będzie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych przedmiotów i dokumentów (do 30 dni).5. Wszystkie zakupione u nas części powinny być montowane w wyspecjalizowanym zakładzie samochodowym (elektrycznym, blacharskim lub mechanicznym). Samodzielny montaż może skutkować utratą gwarancji nadany towar.6.TOWAR REKLAMOWANY KUPUJĄCY WYSYŁA NA SWÓJ KOSZT. JEST MOŻLIWOŚĆ ODBIORU REKLAMOWANEGO TOWARU NA KOSZT SPRZEDAJĄCEGO JEŚLI REKLAMOWANY TOWAR NIE BYŁ ZAKŁADANY/MONTOWANY.