Miękki kolorowy szal w pasy różne kolory (6542592386)

zakończona
73,83 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • kolor: wielokolorowy
  • stan: nowy
  • płeć: produkt uniseks
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
  • marka: Inna marka
  • rodzaj: szal
  • materiał dominujący: inny
  • dostawa z Polski: tak
Miękki kolorowy szal w pasy różne kolory
Cena:
73.83 pln

Ciepły, miękki i bardzo przyjemny w dotyku szal w pasy ręcznie tkany z akrylu.


Kraj wykonania: Nepal
Rozmiar: 80 x 190 cm
Kolor: Wielokolorowy
Materiał: 100% akryl
Waga: 270 g




W SKLEPIE DOSTĘPNE SĄ WSZYSTKIE MODELE

WIDOCZNE PONIŻEJ


1.

3.
5.

7.

9.



PO DOKONANIU ZAKUPU PROSIMY O INFORMACJĘ

NA TEMAT WYBRANEGO MODELU


2.

4.
6.

8.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List polecony priorytetowy 9,30 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka kurierska 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Sklep World of Cashmere prowadzony jest przez przedsiębiorcę Binoda Poudel, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Binod Poudel World of Cashmere zarejestrowaną w CEIDG. Wszystkie produkty (towary) oferowane do zakupu w Sklepie są fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych (z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży) i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ZWROT TOWARU (PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY): 1. Na podstawie ustawy o ochronie praw konsumenta istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki, bez podania przyczyny. 2. Jeżeli zwracany towar będzie nosić ślady użytkowania wynikające z niewłaściwego sprawdzania produktu lub będzie uszkodzony (np. zapachy - perfumy lub środki piorące, zabrudzenia, oderwanie metki, uszkodzenia materiału), właściciel Sklepu może ubiegać się o odszkodowanie od Klienta za zmniejszenie wartości produktu (art. 34 ust. 4 Ustawy o Prawach Konsumenta). Jeżeli wskutek uszkodzeń zwrócony do Sklepu towar nie będzie nadawał się do dalszej sprzedaży, odszkodowanie od Klienta może wynieść nawet 100% wartości produktu. 3. O chęci dokonania zwrotu uprzejmie prosimy poinformować Sklep w wyznaczonym terminie. 4. Podstawą przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru na adres Sklepu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia chęci dokonania zwrotu i odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrot towaru dokonuje się na koszt Klienta. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. 5. Do zwracanego towaru uprzejmie prosimy dołączyć otrzymany rachunek lub fakturę oraz podpisany formularz zwrotu. 6. Zwroty rozpatrywane są w terminie do 3 dni roboczych od daty dostarczenia zwracanego towaru do siedziby Sklepu. 7. Zwrotowi podlegają koszty zakupionego towaru oraz koszty dostawy towaru do Klienta w wysokości najtańszego sposobu dostarczenia oferowanego w Sklepie. Pieniądze zostaną przelane na wskazane przez Klienta konto bankowe w terminie do 7 dni od otrzymania zwróconego towaru.

reklamacje

REKLAMACJE: 1. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady fabryczne lub wady materiału. W przypadku otrzymania takiego towaru Klient powinien niezwłocznie zawiadomić Sklep. Dane kontaktowe Sklepu znajdują się powyżej. 2. Reklamacje z tytułu różnic w odcieniu produktów spowodowane konfiguracją sprzętu komputerowego Użytkowników nie będą uwzględniane. Reklamacji nie podlega również towar z uszkodzeniami wynikłymi z niewłaściwego użytkowania i konserwacji. 3. O chęci dokonania reklamacji uprzejmie prosimy poinformować Sklep. 4. Podstawą przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru na adres Sklepu. Do reklamowanego towaru uprzejmie prosimy dołączyć otrzymany rachunek lub fakturę oraz podpisany formularz reklamacji. Towar powinien zostać odesłany na adres Sklepu w terminie nie dłuższym niż dwa miesiące od stwierdzenia wady oraz nie później niż dwa lata od dostarczenia Klientowi towaru. 5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru ponosi Klient. Zostaną one zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 6. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Sklepu. 7. Nie ma możliwości wymiany uszkodzonego towaru. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep zwraca Klientowi wartość reklamowanego towaru oraz wartość kosztów przesyłki w obie strony w terminie do 7 dni. 8. W przypadku nieuznania reklamacji Administrator poinformuje o tym Klienta oraz odeśle mu towar najtańszą przesyłką pocztową na koszt Klienta.

pozostałe informacje

Na każdy sprzedawany towar wystawiany jest rachunek lub faktura. Sklep nie wystawia faktur VAT. Sklep rozpoczyna procedurę przekazywania Klientowi zamówionego towaru po odebraniu od Klienta pełnej zapłaty. ZAMAWIANIE TOWARU: 1. Należy dokonać zakupu przez opcję "Kup teraz". 2. Należy wypełnić formularz opcji dostawy i płatności. Jeśli towar ma zostać wysłany na inny adres niż dane konta Allegro, należy wypełnić stosowne pola w formularzu. 3. Zamówienie realizowane jest maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności na koncie Sklepu, plus czas dostarczenia przesyłki. Za czas dostarczenia uważa się czas od momentu nadania przesyłki przez Sklep do momentu odbioru przesyłki przez adresata. Czas dostarczenia nie jest równoznaczny z czasem realizacji zamówienia. 4. Sklep wysyła do Klienta zawiadomienie o wysłaniu przesyłki na podany przez Klienta adres e-mail. 5. W przypadku błędnego wyliczenia wartości zamówienia lub kosztów wysyłki przez system sklepu internetowego należy skontaktować się ze Sklepem w celu dokonania korekty powyższych kosztów. 6. W przypadku braku wpłaty należności za zamówienie w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia oraz braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem, zamówienie zostaje anulowane. FORMY PŁATNOŚCI, KOSZTY ZAMÓWIENIA, SPOSOBY DOSTAWY: 1. Akceptowanymi przez Sklep formami płatności za zamówiony towar są: a) przelew tradycyjny. Klient otrzymuje dane do przelewu w potwierdzeniu zamówienia wysyłanym na podany adres e-mail. W tytule płatności należy podać numer aukcji allegro oraz swój nick; b) szybka płatność online poprzez system PayU;c) płatność gotówką lub kartą podczas odbioru osobistego. 2. Na koszty zamówienia składają się cena zamówionego towaru oraz koszty przesyłki. Wszystkie powyższe koszty pokrywa Klient. 3. Zamówiony towar dostarczany jest poprzez InPost, Pocztę Polską lub kurierem. Klient dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia. 4. Koszty przesyłki są następujące: a) Allegro polecony InPost - 3.94 zł; b) Allegro paczkomaty InPost - 8.60 zł; c) Poczta Polska: przesyłka polecona ekonomiczna – 8.50 zł; d) Poczta Polska: przesyłka polecona priorytetowa – 9.30 zł; e) kurier - 13.50 zł. 5. Przy zamówieniu jednocześnie kilku produktów koszt przesyłki pobierany jest tylko jeden raz. 6. Podczas odbioru przesyłki uprzejmie prosimy, aby Klient sprawdził w obecności przewoźnika kompletność zawartości przesyłki, jej stan oraz stan opakowania zewnętrznego. W przypadku uszkodzenia przesyłki uprzejmie prosimy o sporządzenie wraz z przedstawicielem przewoźnika protokołu reklamacyjnego, stanowiącego podstawę odmowy przyjęcia paczki oraz jej powód. Protokół należy sporządzić w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, podpisanych przez Klienta oraz przedstawiciela przewoźnika. Ponadto prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. WYMIANA TOWARU: Sklep nie wymienia towarów, przyjmuje tylko zwroty. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH: 1. Administratorem danych osobowych użytkowników jest Administrator Sklepu. Wypełnienie przez Użytkownika formularza zakupu albo przesłanie zamówienia przez inne środki komunikacji elektronicznej równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie podanych danych osobowych w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie. 2. Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji zamówienia oraz kontaktu z Użytkownikiem, a także w celach marketingowych. Dane osobowe Użytkowników nie są ujawniane osobom trzecim. 3. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w zgodzie oraz na warunkach określonych szczegółowo w: a) ustawie z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.); b) ustawie z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.); c) rozporządzeniu ministra spraw wewnętrznych i administracji z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. nr 100, poz. 1024); d) innych aktach prawa powszechnie obowiązującego. 4. Administrator przetwarza następujące dane osobowe Użytkowników: a) imię i nazwisko; b) adres korespondencyjny; c) numer telefonu; d) adres e-mail; e) informacje zawarte w logach systemowych w celach technicznych i statystycznych. 5. W przypadku uzyskania przez Administratora wiadomości o korzystaniu przez Użytkownika z usługi świadczonej drogą elektroniczną niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Użytkownika. 6. Użytkownik ma prawo do wglądu do swoich danych, prawo do ich poprawiania oraz do zażądania zaprzestania ich przetwarzania. KOMENTARZE: Po zakończeniu transakcji należy ocenić towar i realizację transakcji. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń należy skontaktować się ze Sklepem przed wystawieniem komentarza, aby uniknąć wszelkich nieporozumień. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: 1. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw. 3. Użytkownik ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Małopolskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do wyżej wymienionego trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.