MIEJSKI KAPELUSZ DLA NIEJ MĘSKI STYL TRILBY CASUAL (6541640223)

zakończona
139,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar (obwód głowy w cm): 57
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie fioletu, wielokolorowy, inny kolor

opis

FILCOWY KAPELUSZ "MĘSKI"

Przedmiotem aukcji jest bajeczny kapelusik stylizowany na styl męski - bardzo twarzowy model.

Kapelusz ozdobiony jest szeroką taśmą oraz posiada taśmę wewnątrz.

Wykonany jest z wełny filcowej bardzo dobrej jakości ( nie jest to chińska podróbka i chińska jakość )

Materiał: 100% wełna filc

Rozmiar: 56-57 cm

____________________­____________________­___________

ciemny zgaszony fiolet + czarna taśma

____________________­____________________­____________________­____________________­____________________­_______

Z uwagi na fakt, że sprzedawane przedmioty są pojedyncze uprzejmie proszę o przemyślane zakupy.

Niestety nie ma możliwości rezerwacji towaru.

W razie pytań proszę o kontakt e-mail: shesame.allegro@gmai­l.com

Pozdrawiam serdecznie.

____________________­____________________­____________________­____________________­____________________­________

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SHEsame za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Dodatkowe informacje

- Nie ma możliwości odbioru osobistego.
- Nie wysyłam towaru za pobraniem.
- Nie ma możliwości zamówienia własnego kuriera.
- Nie wysyłam towaru za granicę.
- Jest możliwość zwrotu towaru - więcej informacji w Regulaminie na stronie O mnie.
- Wystawiam faktury VAT.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

NICOLA / SHEsame
Ks.Meiera 11
31-236 KRAKÓW
Dodatkowe informacje

Klient ma prawo do złożenia reklamacji na niezgodność towaru z umową w ciągu 2 lat od zakupu. Aby złożyć reklamację, prosimy o kontakt mailowy na adres: akcesoriamody@nicola.com.pl . Reklamowany towar należy odesłać listem poleconym na adres: NICOLA (Reklamacje) ul. Ks. Meiera 11 31-236 Kraków. Prosimy o załączenie krótkiego opisu niezgodności towaru z umową/wady. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszt wysyłki listem poleconym zostanie zwrócony.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NICOLA / SHEsame
Ks. Meiera 11
31-236 KRAKÓW

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotu produktu   

1.  Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.     

2.  Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.     

3.  Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.     

4.  Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.    

5.  Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.    

6.  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.    

7.  W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.    

8.  Zwroty Produktów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.    

9. W przypadku Kupujących niebędących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową, odstąpienie od umowy w powyższym zakresie jest całkowicie wyłączone – prosimy o rozważne i przemyślane zakupy.

O sprzedającym

SHEsame
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

192

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 602240204
poniedziałek - piątek
09:00 - 14:00

Informacje o sprzedającym

NICOLA 

ul. Księdza Meiera 11 

31-236 Kraków 

NIP: 945-140-18-23 

REGON: 351106123

Adres e-mail: shesame.allegro@gmail.com

Nr konta bankowego (MBank) : 40 1140 2004 0000 3702 3703 8491

Pozostałe informacje

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

SKLEPU INTERNETOWEGO „SHEsame” NA PLATFORMIE „ALLEGRO.PL”

z dnia 01 listopada 2016 r.

&1. POSTANOWIENIA  OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług przez sklep internetowy „SHEsame” w ramach serwisu Allegro.pl dostępnego pod adresem http://www.allegro.pl.

2.  Sklep internetowy dostępny jest pod adresem internetowym http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=2472169

i prowadzony jest przez firmę NICOLA Irena Pilarczyk, ul. Ks. Meiera

11, Kraków 31-236 (woj. małopolskie), REGON 351106123, NIP

945-140-18-23. Organem rejestrującym jest Urząd Gminy Zielonki, woj.

małopolskie. Numer telefonu: 0048 602-240204 . Adres poczty elektronicznej:SHEsame.allegro@gmail.com .

3.  Definicje:

a)  Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=2472169

b)  Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego

d)  Sprzedawca – firma NICOLA Irena Pilarczyk, ul. Ks. Meiera 11, Kraków 31-236, REGON 351106123, NIP 9451401823,

e)  Kupujący –

osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,

osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości

prawnej, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez

Sprzedawcę

f)  Użytkownik – każda osoba, w tym osoba fizyczna lub prawna, która korzysta z Serwisu zgodnie z Regulaminem

g)  Konto -

oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez

Kupującego zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w

którym gromadzone są dane Kupującego, w tym informacje o złożonych

Zamówieniach

h)  Formularz zamówienia - dostępny w Sklepie internetowym formularz, umożliwiający złożenie Zamówieniai) Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą

j)  Umowa sprzedaży

- umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego

(Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), zawierana za pośrednictwem Sklepu

internetowego w języku polskim,

k)  Produkt

- dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, będąca przedmiotem

umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą, tj.: – nakrycia głowy,

biżuteria oraz dodatki odzieżowe: szale, apaszki, rękawiczki, torebki,

itp.l)  Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dokument potwierdzający zakup Produktu

4.  Ogólne warunki korzystania z Sklepu internetowego:a) Sklep internetowy jest częścią Allegro.pl i korzystanie z niego odbywa się na warunkach przewidzianych w Regulaminie oraz regulaminie Allegro.pl

b) w sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się postanowienia regulaminu Allegro.pl.

c) korzystanie ze sklepu oznacza akceptację Regulaminu i stanowi zawarcie z Użytkownikiem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

5. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)

6. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie internetowym niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800x600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer (wersja >= 6.0), Mozilla Firefox, Opera) a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Wymagane jest włączenie obsługi „cookies” na zasadach przewidzianych w regulaminie Allegro.pl.

7. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami - pierwszeństwo mają te przepisy.

§2. WARUNKI  ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA

1. Kupujący obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. 2.  Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

3.  Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Niniejszy zapis nie dotyczy Zamówień składanych drogą telefoniczną .

4.  Kupujący może wybrać jeden spośród następujących sposobów składania Zamówienia:

a)  złożenie Zamówienia poprzez wypełnienie Formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu internetowego

b)  złożenie Zamówienia drogą poczty elektronicznej – e-mail: SHEsame.allegro@gmail.com

c)  złożenie Zamówienia drogą telefoniczną - numer telefonu 0048 602-2402045. Zamówienia, o których mowa w pkt. 4 niniejszego paragrafu, złożone w: dni powszednie po godzinie 15.oo, soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

6.  Potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia do realizacji Zamówienia zostanie przesłane Kupującemu przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail.

7.  Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 6 niniejszego paragrafu.

8.  Zamówienia przekazane do realizacji mogą być anulowane przez Kupującego do momentu wysyłki Produktu. Przepis ten dotyczy wyłącznie Kupujących będących osobami fizycznymi. W przypadku pozostałych Kupujących Zamówienia nie mogą być anulowane.

9.  Średni czas realizacji Zamówienia (od złożenia do wysłania do Kupującego) wynosi: do 2 dni roboczych. 10. W przypadku braku zamówionych Produktów w magazynie, Kupujący jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji Zamówienia niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 48 godzin. 11. W sytuacji, o której mowa w powyższym punkcie, Kupujący może zrezygnować z brakującego Produktu albo z całości Zamówienia.

§3. PŁATNOŚCI

1.  Ceny podane w Sklepie internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.

2.  Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu (paragon fiskalny lub – na indywidualne życzenie klienta - faktura VAT).

3.  Kupujący niebędący osobą fizyczną, w celu realizacji Zamówienia, upoważnia Sprzedawcę do wystawiania Dowodu zakupu bez podpisu odbiorcy.

4.  Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia. Kupujący może wybrać jeden z możliwych sposobów płatności:

a)  płatność za pobraniem,

b)  płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy w BRE BANK SA nr 40 1140 2004 0000 3702 3703 8491

5.  Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia.

6.  Jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.

7. Produkty wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy ( z wyłączeniem płatności za pobraniem ).

8.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany cen Produktów. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w powyższym punkcie, realizowane będą na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.

§4. DOSTAWA

1.  Kupujący może wybrać następujące sposoby odbioru zamówionych Produktów:

a)  dostarczenie Produktów na adres kupującego podany podczas składania Zamówienia przez Pocztę Polską,

b)  dostarczenie Produktów na adres kupującego podany podczas składania Zamówienia przez Pocztę Polską - opcja za pobraniem

2.  Wybór sposobu dostarczenia przesyłki dokonywany jest przez Kupującego podczas składania Zamówienia.

3.  Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia.

4.  Koszty dostawy ponosi Kupujący. 5. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Produkty wolne od wad. 6. Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu. §5. REKLAMACJA - więcej informacji w zakładce "reklamacje" .

1.  W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy - Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.

2. Reklamacja powinna zawierać:

a)   imię i nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu oraz adres e-mail Kupującego,

b)   datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

c)   przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

d)   opis wady Produktu oraz datę jej powstania.

3.  Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.

4.  Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na adres Sprzedawcy. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.

5. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Klienta reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.

6. Nieznaczne różnice w wyglądzie, wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.

§6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY - więcej informacji w zakładce "zwroty" oraz "reklamacje" .  

&7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.  Dokonując rejestracji w Sklepie - Kupujący dobrowolnie wyraża

zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zachowując prawo do ich

wglądu, poprawy i usunięcia z bazy danych osobowych.