MicroView IR Dome Analog 720 TVL MVAD-02IR (6994364030)

1 osoba kupiła 1 sztukę
11 dni do końca
cena kup teraz
89,00 zł
z 14 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: WARSZAWA, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
telefon
731 986 235

email

dercam.sklep@

gmail.com

adres

Dercam Sp. z o.o.

Ul. Stokłosy 6/78
02-787 Warszawa

Przedmioty wysyłamy do 24 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta

34 1950 0001 2006 0000 2061 0002

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:

MicroView IR Dome Analog 720 TVL
MVAD-02IR

POLSKA DYSTRYBUCJA

Gwarancja: 36 miesięcy gwarancji fabrycznej

 IP66, varifocal obiektyw 2,8-12 mm Kamera zewnętrzna, eletronic migawka,
filtr podczerwieni, automatyczna biała ballance
1/3 "czujnika obrazu PICADIS • 720 rozdzielczość pozioma TVL • Prawdziwy Dzień / Noc • 2,8 ~ 12 mm soczewki o ogniskowej ogniskowej • Odległość podczerwieni 20 m • Inteligentny IR, wysoki zakres dynamiki • Wyższy obraz wideo i bardzo niski poziom światła oświetlenie • Szeroki zakres temperatur roboczych • IP66 Weatherproof aSERIES A13VD Miniaturowa kamera analogowa Dome IR 720 TVL PICADIS Vari ogniskowy Wyposażony w nową koncepcję PICADIS, Aparaty analogowe serii A są zaprojektowane jako "Per - fect Imagery Capturing - zaawansowany obraz cyfrowy System ". PICADIS upoważnia do nadzoru i osiąga najwyższy poziom jakości obrazu w urządzeniu analogowy świat. Dzięki tej unikalnej koncepcji, nowa seria aparatów fotograficznych PICADIS zapewnia do 720 Rozdzielczość pozioma TVL przy użyciu 1.3MP czujnik obrazu. Po raz pierwszy w historii analogowej kamery - ten najwyższej możliwej rozdzielczości jest osiągalny. Zapewnia niesamowitą wydajność obrazu seria jest bez wątpienia najlepszym w swojej klasie klasą kamera na rynku. 720TVL jest bardzo wysoką jakością w tak rozsądnych warunkach wyceniona w pełni wodoszczelna kamera CCTV - szczególnie jeden, który może zobaczyć 20 metrów w całkowitej ciemności!


Specyfikacja produktu

Aparat fotograficzny Czujnik obrazu 1/3 "PICADIS System sygnałowy PAL / NTSC Efektywne piksele 1280 (H) x 960 (V) Min. Oświetlenie 0,1 Lux @ (F1.2, AGC ON), 0 Lux z IR 0,14 Lux @ (F1.4, AGC ON), 0 Lux z IR Szybkość migawki PAL: 1/25 s do 1/25000 s NTSC: 1/30 s do 1/30 000 s Obiektyw VariFocal 2.8 - 12mm @ F1.4 Kąt widzenia: 80 ° - 27,2 ° Montaż obiektywu φ14 Płyta regulacji kąta: Przesuwanie: 0 - 360 °, pochylenie: 0 - 75 °, obrót: 0 - 360 ° Dzień noc Filtr IR z wyłącznikiem automatycznym Rozdzielczość pozioma 720 TVL Synchronizacja Synchronizacja wewnętrzna Wyjście wideo Wyjście kompozytowe 1 Vp-p (75 Ω / BNC) Współczynnik S / N Więcej niż 62 dB Generał Temperatura pracy/ Wilgotność - - 40 ° C - 60 ° C (-40 ° F - 140 ° F) Wilgotność 90% lub mniej (bez kondensacji) Zasilacz 12 V DC Pobór energii Max. 4 W (Maks. 5 W przy włączonym pilocie podczerwieni) Stopień ochrony IP66 Zakres IR Do 20 metrów Wymiary 134,2 × 123,9 × 88,1 mm (5,28 "× 4,88" × 3,47 ") Waga 800 g (1,76 lbs) MicroView Partno MVAD-02IR

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

36 miesięcy

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Dercam Sp. z o.o.
STOKŁOSY 6/78
02-787 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

1. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO:

1.1.  Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez  Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem DERCAM SP. O.O.  w domenie Allegro Usługobiorca może składać na przykład:

1.1.2. pisemnie na adres: ul. Stokłosy 6/78, 02-787 Warszawa

1.1.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dercam.sklep@gmail.com

1.2.  Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1)  informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w  szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania  Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację –  ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.  Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie  wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego  opisu reklamacji.

1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do  reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w  powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za  uzasadnioną.

1.4. W przypadku, gdy do ustosunkowania się  przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień  Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do  Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie  Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Stokłosy 6/78, 02-787 Warszawa.  Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego  zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo  nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie  Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

1.5. Prośba  o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. wyżej Regulaminu nie ma  wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji  Klienta, o którym mowa w pkt. 1.3. Regulaminu oraz nie narusza prawa  Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego  zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu  wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

2.1. Szczegółowe  informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego  konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w  siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań  statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu  Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.2. Klient  będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń:

2.3. Klient uprawniony jest do zwrócenia się  do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37  ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4  poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z  zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra  sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia  regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów  konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

2.4. Klient  uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji  Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o  Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia  sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu  procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji  Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych  poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

2.5.  Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym  numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Dercam Sp. z o.o.
Stokłosy 6 m 78
02-787 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący

O sprzedającym

DERCAM
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

76

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 731-986-235
poniedziałek - sobota
10:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

www.dercam.pl

Pozostałe informacje

Wystawiamy faktury VAT za zakupiony sprzęt.

Sprzęt jest z Polskiej dystrybucji fabrycznie zapakowany z gwarancją producenta.

Po wcześniejszym umówieniu telefonicznym 731 986 235 

bądz mailowym 

dercam.sklep@gmail.com 

możliwy odbiór osobisty na ul. Stokłosy 6/78, 02-787 Warszawa