MICROSOFT LUMIA 950 LTE - POLECAM (6950725038)

zakończona
850,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • lokalizacja: Kostrzyn Nad Odrą, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie czarnego
Kostrzyn Nad Odrą
Gorzowska 1 | tel. 95 720 51 57 | gorzowska1@loombard.­pl

Uwaga!

Uprzejmie informujemy, że wszelkie zapytania związane z aukcją, korespondencję, wpłaty, reklamacje etc. prosimy kierować i wyjaśniać za pośrednictwem punktu, który oferuje niniejszą aukcję czyli:
Kostrzyn Nad Odrą, Gorzowska 1, 95 720 51 57, gorzowska1@loombard.­pl
PRZESYŁKI WYSYŁANE NA ADRES SIEDZIBY NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE I ODSYŁANE NA KOSZT KLIENTA.

MICROSOFT LUMIA 950 LTE - POLECAM



Witamy,

zapraszamy do zakupu telefonu Microsoft Lumia 950.

W 100% sprawna technicznie

W ofercie;
*pudełko
*ładowarka
*kabel USB

Robi rewelacyjne zdjęcia: 21 megapikselowy aparat, z najlepszą optyką Carl Zeiss wspieraną przez lampę z 3 LED.

- Wyświetlacz AMOLED, w rozdzielczości 1440 x 2560, co daje aż 565 ppi! Jest to najwyższa wartość z obecnie sprzedawanych telefonów!

- Procesor: 6 rdzeniowy Qualcomm Snapdragon 808 - pokaż numer telefonu - z grafiką Adreno 418

- 32 GB pamięci wbudowanej oraz 3 GB RAM,

- Rozszerzenie dla karty pamięci o pojemności do 200 GB

- Bateria 3000 mAh,

Polecamy!
A.S



Zadaj pytanie on-line

Napisz do nas...
Wyślij



Po zakupie:
Proszę o niezwłoczne przesłanie danych adresowych wraz z numerem kontaktowym dla kuriera!
Na wpłatę oczekujemy 5 dni.

NA KAŻDY TOWAR PRZED WYDANIEM NAKLEJANE SĄ PLOMBY.
NIENARUSZONA PLOMBA GWARANCYJNA JEST PODSTAWĄ DO REKLAMACJI LUB ZWROTU.
W PRZYPADKU NARUSZENIA BĄDŹ USUNIĘCIA PLOMBY, KLIENTOWI NIE PRZYSŁUGUJE PRAWO DO ZWROTU W RAMACH GWARANCJI ROZRUCHOWEJ / ODSTĄPIENIA OD UMOWY W CIĄGU 14DNI.

Jesteśmy do waszej dyspozycji 7 dni w tygodniu od 8 do 20 pod
numerem 95 720 51 57 lub gorzowska1@loombard.pl

- wystawiamy fakturę VAT marża,
- przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty,
- przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz,
- możliwy odbiór osobisty,
- nie wysyłamy za pobraniem.

PŁATNOŚĆ

Nr konta bankowego:
62 1090 2398 0000 0001 2022 2788

lub:
- płatność przy odbiorze osobistym w punkcie sprzedaży
- nie wysyłamy za pobraniem

Kostrzyn Nad Odrą

Gorzowska 1 | tel. 95 720 51 57 | gorzowska1@loombard.­pl

WYSYŁKA

Przesyłkę wysyłamy
w ciągu 24h
w dni robocze od daty
zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie.
Nie wysyłamy
ZA POBRANIEM!!!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 62 1090 2398 0000 0001 2022 2788
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 18,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT-marża

dane sprzedawcy

Roojek G.Mokrzycki spółka jawna
BRYLANTOWA 24
52-214 WROCŁAW
NIP: 899-273-96-45
REGON: 022016231
KRS: 0000626520
Działamy w branży usług finansowych od ponad 15tu lat. Jesteśmy największą siecią tego typu placówek w Polsce i jedną z największych w Europie.

pozostałe informacje

Prosimy o dokładne sprawdzenie paczki przy kurierze (POCZTEX). Jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek wady- prosimy o spisanie PROTOKOŁU SZKODY. Każda nasza paczka jest UBEZPIECZONA na kwotę w wysokości 5 TYSIĘCY ZŁOTYCH Na każdym naszym produkcie naklejamy PLOMBY GWARANCYJNE. Zerwanie ich bądź naruszenie oznacza ingerencję w sprzęt i skutkuje odmową jakichkolwiek zwrotów z naszej strony. Regulamin 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet należy zgłaszać bezpośrednio do punktu LOOMBARD ul. Gorzowska 1 , 66-470 Kostrzyn nad Odrą. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wymieniony powyżej. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Loombard
Gorzowska 1 (do lombardu)
66-470 Kostrzyn nad Odrą
PL
Dodatkowe informacje

  

Konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu

Aby to zrobić, konieczne jest poinformowanie sprzedającego o odstąpieniu oraz odesłanie towaru w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający w tym samym czasie zwróci wpłaconą kwotę (cena przedmiotu + koszt wysyłki), jednakże zastrzega się możliwość wstrzymania się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

Koszty zwrotu towaru przez Kupującego nie są zwracane przez Sprzedawcę.

Koszty zakupu zwracane są do wysokości najtańszego sposobu dostarczenia przedmiotu oferowanego przez sprzedającego – w przypadku wyboru sposób dostarczenia przedmiotu inny, niż najtańszy oferowany przez sprzedającego, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Kupującego dodatkowych kosztów.

Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Roojek G.Mokrzycki sp. jawna
Gorzowska 1
66-470 Kostrzyn Nad Odrą
PL
Dodatkowe informacje

  

Szanowni Państwo dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. 

Nasza firma w swojej ofercie sprzedaje jednakże tylko produkty używane. Produkty mogą wyglądać jak nowe jak również mogą nosić ślady użytkowania. 

Należy pamiętać, że sprzedawca nie odpowiada za wady rzeczy używanej wynikające z normalnego korzystania z niej. Takie zużycie nie jest wadą, a w konsekwencji nie może stanowić podstawy do wysuwania roszczeń z tytułu rękojmi. Jeśli jednak zakupiona rzecz używana posiada wady, które nie wynikają z prawidłowej eksploatacji, wówczas Kupującemu przysługują uprawnienia wynikające z tytułu rękojmi regulowanej przepisami Kodeksu Cywilnego.

Okres trwania rękojmi ze względu iż sprzedaż dotyczy towarów używanych ograniczona została do 1 roku i całkowicie wyłączona w stosunku do przedsiębiorców.

Jak złożyć reklamację?:

- pisząc na adres email punktu sprzedaży lub 

- w formie pisemnej kierując reklamację na adres punktu sprzedaży.
 
 Poprawnie składana reklamacja, powinna zawierać co najmniej: 

- imię i nazwisko oraz adres, 

- numer oferty na Allegro 

- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji oraz powód i wskazanie żądania. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca może zwrócić się o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Okres oczekiwania na uzupełnienie danych wstrzymuje bieg 14 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

W związku z prowadzoną przez nas działalnością polegającą na skupie i sprzedaży towarów używanych, na oferowany przez nas produkty udzielamy 24 godzinnej gwarancji rozruchowej. 

Gwarancja ta rozpoczyna się od chwili odebrania zakupionego produktu od kuriera lub z punktu sprzedaży.

Stosując takie rozwiązanie chcemy dać naszemu klientowi możliwość dokładnego, bardzo wnikliwego i skutecznego sprawdzenia zakupionego produktu. Gwarancja ta nie wyklucza możliwości jakie wynikają z przepisów kodeksu cywilnego mówiących o ewentualności odstąpienia od umowy w ramach dokonanych zakupów na odległość.

Zakupiony przez Państwa produkt jest w stanie opisanym w aukcji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed licytacją lub zakupem skontaktować się z punktem sprzedaży.

Rękojmia związana ze sprzedawanym produktem chroni ten produkt w zakresie odpowiedzialności za wady prawne oraz wady związane z określoną funkcjonalnością sprzedawanego produktu, której nie można ocenić w chwili sprzedaży lub przy jego użytkowaniu.

Uwaga! Należy zadbać o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do Sprzedawcy nieuszkodzony.