MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR X Steam Klucz Automat (6853818505)

2 monety
30 osób kupiło 30 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
41,90 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
  • lokalizacja: Polska, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • wersja językowa gry: angielska
  • wersja: cyfrowa

MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR X

KLUCZ STEAM

  • wersja: cyfrowa
  • platforma: Steam
  • wersja językowa: angielska
  • wysyłka: automat 24/7

Klucz należy aktywować na platformie Steam.

Klucz jest przeznaczony do użytku w Polsce, bez konieczności aktywacji poprzez VPN.

Po aktywacji otrzymujemy nieograniczony dostęp do gry na swoim koncie Steam.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Gra w wersji cyfrowej. Klucz gry wysyłany na adres e-mail Kupującego natychmiast po odebraniu płatności PayU.

1. Kliknij - Kup teraz.
2. Dokonaj płatności przez PayU: automatycznie otrzymasz maila z kluczem.
3. Aktywuj grę na swoim profilu Steam i ściągnij ją z serwerów Steam.
4. Możesz grać.

pozostałe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny pod warunkiem, że nabyta rzecz znajduje się w stanie nienaruszonym i jest całkowicie sprawna technicznie - nie nosi śladów eksploatacji (używania), zawiera wszystkie elementy, z którymi była dostarczona (oryginalne opakowanie z kompletną zawartością). W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. OGÓLNE PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z GRAMI PC: 1) Sprawdź czy komputer na którym zainstalowano grę spełnia jej minimalne wymagania sprzętowe. Informacje o wymaganiach sprzętowych gry znajdują się na jej opakowaniu oraz w opisie aukcji w sekcji wymagania sprzętowe i systemowe. Uruchomienie i prawidłowe działanie gry na komputerze nie spełniającym jej minimalnych wymagań sprzętowych najprawdopodobniej nie będzie możliwe. 2) Zaktualizuj sterowniki do karty graficznej, dźwiękowej i płyty głównej komputera. Zainstaluj dostępne aktualizacje do systemu operacyjnego oraz zaktualizuj pakiet DirectX. Nieaktualne sterowniki są najczęstszą przyczyną występowania problemów z uruchomieniem i działaniem gry! 3) Wyłącz programy działające w tle przed instalacją i uruchomieniem gry. Część problemów wynika z konfliktów z innymi programami działającymi w tle (np. z programem antywirusowym, który może kasować lub blokować niektóre pliki gry). Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem cd-gamer@tlen.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: -

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: -


Adres do zwrotu:
-
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczane mu są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Tomasz Czerniejewski
Polna 5
88-420 Rogowo
PL
Dodatkowe informacje

 

Opis procedury reklamacyjnej:  


Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy  pod adresem cdgamer@interia.pl, lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy.    Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:    imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,  datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają  uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do  składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.