MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR X STEAM 24/7 + GRATIS (6939102724)

2 monety
6 osób kupiło 6 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
41,99 zł
z 494 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • wersja językowa gry: angielska
  • wersja: cyfrowa
  • granice wiekowe: dla dzieci, dla młodzieży, dla dorosłych
GG: 47439766

E-mail: Kliknij!

Skype: MMOFORU
Facebook: MMO4U


Przedmioty wystawione na aukcji są własnością twórców gry. Sprzedajemy jedynie czas poświęcony na ich zdobycie.
Uwaga!
W przypadku wysyłki gry w postaci giftu, aktywacja nie jest możliwa jeśli posiadasz już tą grę w bibliotece gier. Nie trafi ona do ekwipunku. Jeśli kupujący nie zastosuje się do tego komunikatu, nie ponosimy odpowiedzialności za stratę produktu.

Czas realizacji: Transakcja trwa zwykle parę minut od dojścia wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach może wydłużyć się do 24h.

Nie bierzemy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane działaniem automatu i systemu PayU.



Wszystkie prawa zastrzeżone.


Przedmiotem tej aukcji jest gra Microsoft Flight Simulator X na platformę Steam.

Szczegóły oferty:
- Kupujesz grę na SWOJE konto Steam - a nie konto steam z grą, na którym kod zdobyty jest niezgodnie z regulaminem platformy Steam.
- Grę otrzymujesz w postaci klucza lub giftu - na Twoje konto Steam.
Wszystko odbywa się zgodnie z Regulaminem platformy Steam!

- Gry oferowane na naszych aukcjach pochodzą z legalnego źródła.
Możesz być spokojny o swoje konto.
- Prosta i szybka aktywacja, bez VPN i innych programów.

- Wysyłka parę minut po dojściu wpłaty przez automat, 24/7



UWAGA! GRATIS DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA LOSOWY KLUCZ STEAM
O WARTOŚCI MINIMALNEJ 1 EURO!




Gra przekazywana jest w następujący sposób:

1. Parę chwil po dojściu wpłaty PayU - automat wysyła na mail kupującego klucz / gift z grą.

2. Należy aktywować klucz / gift stosując się do załączonej instrukcji.

3. Po aktywacji klucza / giftu, można ściągnąć grę i cieszyć się rozgrywką.
TECZKA OBOK NASZEGO NICKU ALLEGRO STANOWI POTWIERDZENIE LEGALNIE ZAREJESTROWANEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ!


Po dokonaniu zakupu lub w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na gadu-gadu 47439766
lub e-mail mmo4u@o2.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 04 1050 1139 1000 0092 0223 8128
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

kontakt

  • poniedziałek - niedziela 10:00 - 22:00

pozostałe informacje

1. Nie przekazujemy przedmiotów aukcji na podstawie zapewnień o dokonanej wpłacie. Opcja zapłaty poprzez PayU umożliwia błyskawiczną transakcję. 2. Nie przyjmujemy płatności poprzez DOŁADOWANIE. Jeśli chcesz zakupić przedmiot z naszej aukcji, musisz zapłacić przelewem bankowym, skorzystać z płatności PayU, SMS bądź PSC 3. Po pomyślnie zakończonej transakcji prosimy o wystawienie obiektywnego komentarza. Sprzedający wystawia komentarz jako drugi 4. Jako że jesteśmy profesjonalistami, każdego kupującego traktujemy z należnym mu szacunkiem. W rewanżu oczekujemy tego samego od kupujących. 5. Jeśli Klient zakupi większą ilość przedmiotów niż chciał - musi za ten zakup zapłacić. Jak każdy sprzedający, my również musimy odprowadzić prowizję dla serwisu Allegro za każdy sprzedany przedmiot. 6. W tytule przelewu koniecznie należy podać swój nick z Allegro i numer Gadu-Gadu lub login Skype.7. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne blokady kont, ponieważ bezpieczeństwo transakcji zależy również od kupującego. Opis procedury reklamacyjnej 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mmo4u@o2.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.Prawo odstąpienia od umowy: w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: mmo4u@o2.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.Przesyłkę należy nadać na adres: 85-371 Bydgoszcz, ul. Wyzwolenia 103/45.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: -

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: -


Adres do zwrotu:
PHU PROFI BARTOSZ ZAGOZDA
WYZWOLENIA 103/45
85-790 BYDGOSZCZ
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczony towar ze względu na swój charakter został nierozłącznie połączony z innymi rzeczami (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mmo4u@o2.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo odstąpienia od umowy: w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: mmo4u@o2.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.Przesyłkę należy nadać na adres: 85-371 Bydgoszcz, ul. Wyzwolenia 103/45. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;11) zawartej w drodze aukcji publicznej;12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PHU PROFI BARTOSZ ZAGOZDA
WYZWOLENIA 103/45
85-790 BYDGOSZCZ
PL
Dodatkowe informacje

 Opis procedury reklamacyjnej   1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mmo4u@o2.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:       imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,       datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,       przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,       wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  Prawo odstąpienia od umowy: w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: mmo4u@o2.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.Przesyłkę należy nadać na adres: 85-371 Bydgoszcz, ul. Wyzwolenia 103/45.    Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z kupującym. W takim wypadku nie przysługuje również możliwość odstąpienia od umowy;7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;11) zawartej w drodze aukcji publicznej;12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.