MICHELIN ENERGY E3A 185/65 R15 88T BEZ PRZEBIEGU (6541211514)

zakończona
170,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 30,00 zł
  • lokalizacja: .............................
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • liczba opon w ofercie: 1 szt.
  • bieżnikowane: nie
  • średnica: 15"
  • szerokość opony: 185 mm
  • profil opony: 65
  • producent: Michelin
  • indeks nośności: 88
  • indeks prędkości: t do 190 km/h
  • run flat: nie

Witam!

Mam do sprzedania, sprawdzoną, 100% sprawną, nową (NIEUŻYWANĄ) oponę:

MICHELIN ENERGY E3A 185/65 R15 88T

OPONA ZDJĘTA Z KOŁA ZAPASOWEGO. JEST BEZ PRZEBIEGU.

SUPER STAN!!!

!!! REAL FOTO !!!

DOSTĘPNE 4 SZTUKI.

PODANA CENA DOTYCZY JEDNEJ

MOGĘ SPRZEDAĆ POJEDYNCZO.


Zainteresowanych proszę o kontakt pod nr tel.: 504 91 61 41

OCZYWIŚCIE MOGĘ ZAKOŃCZYĆ AUKCJĘ PRZED CZASEM.


UDZIELAM 14 DNI GWARANCJI ROZRUCHOWEJ.


Polecam i pozdrawiam...

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 30,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU, KOSZTY TRANSPORTU ZAWSZE POKRYWA KUPUJĄCY.

reklamacje

NA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY ZAWSZE UDZIELAM 14 DNI GWARANCJI ROZRUCHOWEJ. W PRZYPADKU ZAKUPU FELG KONIECZNE JEST ICH ROZPAKOWANIE W OBECNOŚCI KURIERA I OBEJRZENIE. JEŚLI BĘDZIE WIDOCZNE GOŁYM OKIEM JAKIEŚ USZKODZENIE (PODGIĘCIE) - NALEŻY Z KURIEREM SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY. DAJE TO ZARÓWNO PAŃSTWU MOŻLIWOŚĆ DO SKŁADANIA REKLAMACJI, JAK I MI PRAWO DO UBIEGANIA SIĘ O ODSZKODOWANIE ZA SZKODĘ POWSTAŁĄ W TRAKCIE TRANSPORTU. PRZESYŁKI SĄ ZAWSZE UBEZPIECZONE. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Reklamowany towar należy odesłać paczką za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej BEZ POBRANIA (przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane, chyba że zostanie to ze mną indywidualnie uzgodnione). Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane z terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamowanego towaru. Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, towar zostanie wymieniony i odesłany na własny koszt. W przypadku, gdy wymiana nie będzie możliwa z przyczyn obiektywnych, zostanie zwrócona Klientowi pełna należność za zakupiony towar w terminie 14 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.