Miarowe dywaniki gumowe do AUDI A3 8V (2012-....) (7209559015)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
98,00 zł
z 1000 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • lokalizacja: Toruń, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • liczba elementów: komplety
  • marka: Geyer-Hosaja

Opis

SAMOCHODOWE DYWANIKI GUMOWE GEYER & HOSAJA DO:

AUDI A3 8V (2012-....)

 

Dopasowanie do auta:

Marka: AUDI

Model: A3 8V

Lata produkcji: 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018

 

  • Id: 815/4C
  • typ: miarowe (100% dopasowania)
  • kolor: czarny
  • zaczepy do podłogi (stopery): tak
  • wzmocnienie podparcia pięty: tak
  • ilość elementów w komplecie: 4 sztuki
  • antypoślizgowe wypustki na spodniej części dywanu: tak

Atesty:

- PZH Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny

- TUV

Gumowe dywaniki samochodowe Geyer & Hosaja to najwyższej jakości produkty, gwarantujące 100% dopasowania do konkretnego modelu auta - do kształtu płyty podłogowej i fabrycznych zaczepów.

Produkt posiada wysoki rant i strukturę plastra miodu zatrzymujące wodę, piasek, śnieg czy błoto przed wydostaniem się poza przestrzeń dywanika chroniąc tym samym tapicerkę.

Dodatkowe wzmocnienie miejsca podparcia pięty zapewnia wyższą wytrzymałość produktu.

Gumowe dywaniki samochodowe Geyer & Hosaja zapewniają najwyższe bezpieczeństwo użytkowania. Precyzyjne wykonanie i antypoślizgowe wypustki zabezpieczają przed przesuwaniem się dywaników.

Produkt jako jedyny w Polsce otrzymał Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny, to znaczy, że nie zawiera w sobie metali ciężkich, ani żadnych innych substancji szkodliwych dla środowiska. Bezpieczeństwo oraz wysoka jakość wykonania produktu jest potwierdzona Certyfikatem TÜV Rheinland.

Produkt wyprodukowany w POLSCE, posiada 2 letnią gwarancję.

Dostawa i płatność
od 8,50 zł

Lokalizacja: Toruń, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

MOSSA Marcin Błahyj i Piotr Błahyj s.c.
Bolesława Chrobrego 145/147
87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
email: allegro@carmager.com
tel.: 733 643 338

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 W przypadku nabycia wadliwego towaru Klient może złożyć reklamację na  podstawie gwarancji - obowiązuje okres 2 lat od daty otrzymania  produktu.


Reklamację można złożyć w naszej siedzibie, pocztą, za pomocą telefonu lub e-mail:

- drogą pocztową lub osobiście: MOSSA, Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń

- mailowo: allegro@carmager.com

- telefonicznie: 733 643 338 (poniedziałek-piątek w godz. 8:00-16:00)


Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w czasie 14 dni

Ponosimy wszelkie koszty związane z uznaną reklamacją.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

MOSSA Marcin Błahyj i Piotr Błahyj s.c.
Ul. Bolesława Chrobrego 145/147
87-100 Toruń
Dodatkowe informacje

 

Reklamację można złożyć: 


  • pisemnie na adres: ul. Bolesława Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń;
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@carmager.com;

W opisie reklamacji prosimy podać: 

1. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

2.  żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;

3. swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.

Proszę  pamiętać, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul.  Bolesława Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń. Jeżeli jednak ze względu na  rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby  nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w  miejscu, w którym się znajduje.

Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MOSSA Marcin Błahyj i Piotr Błahyj s.c.
Ul. Bolesława Chrobrego 145/147
87-100 Toruń

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Informacja  dotyczy Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę  na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej  bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów  określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy  może zostać złożone na przykład:  


  • pisemnie: ul. Bolesława Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń;
  • mailowo: allegro@carmager.com;

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 


  • dla  umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany  do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia  Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę  trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje  wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –  od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2)  polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od  objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

Zwrot wzajemnych świadczeń: 


  • Konsument  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar  Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego  do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Towar na adres: MOSSA Marcin Błahyj i Piotr  Błahyj s.c., ul. Bolesława Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń.
  • Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Sprzedający  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu  od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,  w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów  wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż  najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).  Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy -  możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które  obowiązany jest ponieść konsument:  


  • Jeżeli konsument  wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy  dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Kupującemu przysługuje darmowy zwrot przy wyborze poniżej podanych form dostawy:


  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Allegro Kurier InPost

Wyjątki  od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na  odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:  


  • świadczenie  usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą  konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,  że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo  odstąpienia od umowy; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest  Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta  lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

O sprzedającym
carmager_com
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

268

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

MOSSA Marcin Błahyj i Piotr Błahyj s.c.
Barwna 53
87-100 TORUŃ
NIP: 8792554728

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

MOSSA Marcin Błahyj i Piotr Błahyj s.c. 

ul. Barwna 53, 87-100 Toruń

NIP: 879 255 47 28

REGON: 340440230

Pozostałe informacje

Od 10 lat zajmujemy się internetową sprzedażą detaliczną w kraju i za granicą. Posiadamy bogate doświadczenie e-commerce pozwalające sprawnie obsługiwać zamówienia na każdym etapie:  od wsparcia produktowego przez logistykę po obsługę posprzedażową.

Gwarantujemy pełne wsparcie produktowe oraz dostawę towarów pochodzących bezpośrednio od producenta. Nasz Zespół Obsługi Klienta jest zawsze do Państwa dyspozycji - zarówno w przypadku pytań produktowych, jak i związanych z obsługą zamówień. 

Szczególnie dbamy o jakość obsługi klienta. Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa transakcja przebiegła sprawnie i efektywnie. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00:

  • w punkcie obsługi klienta: MOSSA, Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń
  • telefonicznie: 733 643 338
  • drogą elektroniczną: allegro@carmager.com
  • drogą pocztową: MOSSA, Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń 
Wyświetlenia:17
Numer oferty:7209559015
Zgłoś naruszenie zasad

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry

Na czasie