MIARKA OLEJU BAGNET 1.5dCI GRAND SCENIC MEGANE II (6483986547)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 11,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: ZABRZE
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: renault
WSKAŹNIK POZIOMU OLEJU
Opis części:
ZAMIENNY WSKAŹNIK POZIOMU OLEJU , BAGNET
DŁUGOŚĆ WSKAŹNIKA : 525 mm DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA : 595 mm
ZASTOSOWANIE :
RENAULT MEGANE II 1.5 dCI 101/103 KM 2004-
RENAULT GRAND SCENIC II / SCENIC II 1.5 dCI 101 KM 2003-
PRZED ZAMÓWIENIEM SPRAWDŹ DŁUGOŚĆ BAGNETU
Masz pytanie?

Zadzwoń:
+48 518 147 846
+48 604 279 625

Napisz do nas:
kontakt@autoszymcar.pl

Gadu-Gadu:
57552954

Sklep stacjonarny:
41-800 Zabrze
ul. Damrota 52

Poniedziałek - Piątek 8:00 - 17:00
Sobota 8:00 - 13:00

Wysyłka

Zabezpieczony towar
wysyłamy Pocztą Polską.

Przesyłki do 30kg:

POCZTEX EKSPRES 24H
za pobraniem
od 14zł
od 18zł
POCZTEX KURIER 48H
za pobraniem
od 11zł
od 14zł

więcej informacji na temat dostaw znajdziesz na stronie o mnie, zapraszamy!

Dane firmy

F.H.U. SZYMCAR AUTO-CZĘŚCI
IZABELA KRZOSA

Zabrze, ul. Damrota 52

NIP 648 203 37 50
REGON 240680405
ING Bank
84 1050 1588 1000 0092 2086 9516

Szablon allegro zaprojektowany i przygotowany przez agencje reklamy
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u szymcarzabrze za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

F.H.U SzymCar AUTO-CZĘŚCI Izabela Krzosa ul. Damrota 52 41-800 Zabrze tel.: 604 279 625 tel.: 518 147 846 kontakt@autoszymcar.pl NIP: 648-203-37-50 REGON: 240680405 Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 17:00 oraz w Soboty od 8:00 do 13:00

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
F.H.U. SZYMCAR AUTO-CZĘŚCI IZABELA KRZOSA
DAMROTA 52
41-800 ZABRZE
Polska
 
POSTANOWIENIA WSTĘPNE 1. Sprzedaż Allegro prowadzona jest przez podmiot F.H.U. SZYMCAR AUTO-CZĘŚCI IZABELA KRZOSA , działalność gospodarcza wpisana do Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP 648-203-37-50 2. Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem portalu Allegro.pl DEFINICJE POJĘĆ 1. Konsument - Klient Przedsiębiorcy, użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego (Konsumenta) działalnością gospodarczą lub zawodową. 2. Przedsiębiorca - F.H.U. SZYMCAR AUTO-CZĘŚCI IZABELA KRZOSA, ul. Damrota 52 , 41-800 Zabrze wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP 648-203-37-50 3. Użytkownik - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem portalu Allegro.pl 4. Allegro.pl - strona Internetowa umożliwiająca zakup towarów i usług oferowanych na jej łamach przez Przedsiębiorcę, prowadzona przez GRUPA ALLEGRO SP Z O O ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań, wielkopolskie, NIP 527-25-25-995, REGON 140762508 5. Koszyk zamówień - wirtualna strona z listą zamawianych przez Użytkownika produktów i usług, która wyświetla podsumowanie składanego Zamówienia. 6. Zamówienie – rodzaj formularza Internetowego, wypełniany przez Użytkownika na stronach Allegro.pl w celu złożenia informacji zamówienia towaru u Przedsiębiorcy. Zamówienie na stronach Allegro.pl jest również zamiennie nazywane Formularzem Opcji Dostawy. KONTAKT Z PRZEDSIĘBIORCĄ 1. Adres przedsiębiorstwa: F.H.U. SZYMCAR AUTO-CZĘŚCI IZABELA KRZOSA, ul. Damrota 52 , 41-800 Zabrze , jest to adres biura firmy jak i sklepu stacjonarnego i internetowego. 2. Konsument może porozumieć się z Przedsiębiorcą za pomocą poczty elektronicznej jaki i telefonicznie. INFORMACJE WSTĘPNE 1. Ceny podane w ofertach Przedsiębiorcy są podane w polskich złotych, są cenami brutto - zawierają podatek VAT. 2. Na ostateczną cenę zamówienia składa się cena zamawianego przez Użytkownika towaru oraz koszt jego dostawy, wskazany na stronach Sklepu podczas realizacji zamówienia na stronie Koszyka zamówienia - cena dostawy jest wyliczana na podstawie realnej wagi i gabarytów przedmiotów dodanych do Koszyka. REALIZACJA UMOWY SPRZEDAŻY 1. Czas na zapłatę za złożone zamówienie przez Użytkownika w przypadku form płatności Przedpłata wynosi 5 dni od daty złożenia zamówienia. Towar jest rezerwowany na okres pierwszych 48 godzin od daty złożenia zamówienia - po tym okresie nie gwarantujemy wysyłki zamówionego towaru w terminie deklarowanym na danej aukcji. 2. Zapłata za zamówienia złożone w formie płatności Pobranie następuje w chwili odbierania towaru u wybranego przez Użytkownika, w trakcie składania zamówienia, przewoźnika transportowego i za jego pośrednictwem zostaje przekazana Przedsiębiorcy. 3. Dostępne formy płatności dla użytkownika to: a) przelew bankowy – realizowany za pośrednictwem konta bankowego użytkownika bądź wpłaty pocztowej na podany przez Przedsiębiorcę numer konta bankowego. b) karta płatnicza / kredytowa – realizowana przez pośredników dostępnych do wyboru podczas wyboru formy płatności (system PayU) c) za pobraniem – realizowane za pośrednictwem wybranego przez Użytkownika przewoźnika transportowego (płatność w chwili odbioru towaru z transportu). 4. Pełne informacje dotyczące akceptowanych przez Przedsiębiorcę metod płatności są dostępne na stronach Internetowych Allegro.pl 5. Zamawiany towar zostanie wysłany w sposób wybrany przez Konsumenta, na adres dostawy który zostanie podany w trakcie tworzenia zamówienia. 6. Dostawa towaru odbywa się tylko i wyłącznie na terenie Polski, chyba że strony wyraźnie przed zawarciem umowy kupna-sprzedaży ustaliły inaczej. 7. Składając zamówienie Konsument wyraża zgodę na przesłanie dowodu zakupu w postaci paragonu niefiskalnego bądź Faktury VAT drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail, chyba że Konsument w trakcie składania zamówienia w polu dodatkowe informacje dla sprzedającego wyraźnie zaznaczy inaczej. Faktury VAT oraz paragony są wystawiane w terminach przewidzianych przez odpowiednie im ustawy. 8. Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do zmiany płatności pobraniowej wybranej przez Użytkownika zamawiającego na formę przedpłaty za towar - przysługuje w tym przypadku obniżka ceny wysyłki do poziomu przedpłaty zgodnie z prezentowanym cennikiem wysyłek w ofercie. 9. Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia. 10. Ceny transportu podane w ofertach i aukcjach Przedsiębiorcy obowiązują przy wysyłce na terenie Polski. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Zgodnie z Polskimi przepisami, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy – lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik, wskazana przez Konsumenta (uprawniona do odebrania przesyłki) weszła w posiadanie rzeczy. 2. By skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie. 3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, Konsument może wysłać informację dotyczącą wykonanie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu podanego w regulaminie. 4. Skutki odstąpienia od umowy: a) w przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta (z wyjątkiem: dodatkowych kosztów, wynikających z wybranej przez Konsumenta innej formy dostawy niż najtańszej dotyczącej danego przedmiotu lub zestawu przedmiotów oferowanego przez Przedsiębiorcę w Sklepie) w terminie możliwie niezwłocznym, lecz w każdym przypadku nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym Przedsiębiorca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy. b) zwrot płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały wybrane przez Konsumenta – chyba, że jest to niemożliwe z powodu wybranej formy płatności (Pobranie bądź płatność kartą kredytową) – wtedy w porozumieniu z Konsumentem Przedsiębiorca zrealizuje dowolnie inną wybraną przez Konsumenta formę płatności. c) Konsument nie poniesie w żadnym przypadku opłat w związku ze zwrotem płatności. d) Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru w celu potwierdzenia jego kompletności, sprawności oraz ewentualnych uszkodzeń, braków i innych czynników mogących wpłynąć negatywnie na kwotę wartości zwracanych rzeczy. e) Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od daty poinformowania Przedsiębiorcy o dokonaniu odstąpienia od umowy. f) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. g) Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 5. W przypadku, gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, informacja o tym będzie znajdować się w opisie rzeczy w Sklepie. 6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której: a) przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana bądź stworzona według specyfikacji dostarczonych przez Konsumenta – lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b) przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opiekowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; c) przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu mają charakter nierozłącznie połączonych z innymi rzeczami. Imie i nazwisko Miejscowość, data Adres konsumenta Nazwa przedsiębiorcy Adres przedsiębiorcy OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ LUB POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA Niniejszym oświadczam, iż wykorzystując uprawnienia wynikające z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827), z zachowaniem 14-dniowego terminu, odstępuję od zawartej w dniu .................. umowy dotyczącej zakupu .................................................................................................................................., doręczonego w dniu .....................Imię i nazwisko ................................ [odręczny podpis]

reklamacje

REKLAMACJE I GWARANCJA 1. Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad. 2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego przez Konsumenta towaru u Przedsiębiorcy, Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego. 3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną. 4. Przedsiębiorca zaleca w reklamacji umieścić m.in. konkretny i zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie związane z wystąpieniem wady towaru. 5. Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania w terminie 14 dni, jeśli nie zrobi tego w tym terminie, żądanie Konsumenta uznaje za zasadne. 6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres : F.H.U. SZYMCAR AUTO-CZĘŚCI IZABELA KRZOSA , ul. Damrota 52 , 41-800 Zabrze. 7. Konsument ma prawo do skorzystania złożenia reklamacji bezpośrednio u danego producenta / dystrybutora wadliwej rzeczy, jeśli ten takową możliwość udostępnia – przyśpiesza to zazwyczaj proces reklamacyjny dzięki skróceniu łańcucha dostaw do niezbędnego minimum (Konsument – dystrybutor/producent). Informacje o takiej możliwości Konsument może uzyskać u Przedsiębiorcy w trakcie składania informacji o podejrzeniu wystąpienia wady rzeczy. 8. W przypadku, gdy na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść będą zawarte przy opisie produktu w ofercie prezentowanej na stronach Allegro.pl POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 1. Konsument oraz Przedsiębiorca mają prawo do skorzystania między innymi z: a) mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, b) pomocy stałych, polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej, c) korzystania na swój użytek z opinii zewnętrznych rzeczoznawców w celu udowodnienia spornej racji, przedstawionych na piśmie z czytelnym podpisem, datą deklaracji i pieczęcią danej instytucji. DANE OSOBOWE 1. Użytkownik dokonując zakupów w portalu Allegro z własnej woli podaje swoje dane, które konieczne są do celów realizacji zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Przedsiębiorcę. 2. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania poprawienia ich bądź usunięcia swojego konta po całkowitym zrealizowaniu zamówień przez niego złożonych. 3. Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorca wskazany w niniejszym regulaminie. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy Prawa Polskiego – w szczególności ustawa o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014r, ustawa kodeksu cywilnego z dnia 23.04.1964r. oraz ustawa kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17.11.1964r. 2. Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.