Męski Portfel Skórzany - Dobra Cena - Super Jakość (6482083539)

zakończona
69,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,00 zł
  • lokalizacja: Lublin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • materiał: skóra naturalna
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: czerń, odcienie brązu i beżu
O MNIE INNE AUKCJE KOMENTARZE BIŻUTERIA SREBRNA
PORTFELE MĘSKIE PORTFELE DAMSKIE ETUI SASZETKI ORGANIZERY, TECZKI, AKTÓWKI TORBY I TECZKI MŁODZIEŻOWE TOREBKI SKÓRZANE

OPIS PRZEDMIOTU

MODEL Skórzany portfel męski - model TSHC 3348/pe09
MATERIAŁ: skóra naturalna
KOLORY brązowy, czarny
ROZMIAR 9 x 12cm
DOWÓD REJESTRACYJNY SAMOCHODU nie mieści
DOWÓD OSOBISTY, PRAWO JAZDY mieści
KARTY BANKOMATOWE mieści
GWARANCJA Tak, 12 miesięcy
PRODUKCJA PRODUKT POLSKI
STYL klasyczny
TYP męski
PORTFEL ZAPAKOWANY W PUDEŁKO tak
SZCZEGÓŁOWY OPIS
  • 2 kieszenie na banknoty plus 1 kieszonka na banknoty zamykana na zamek błyskawiczny.
  • 5 kieszonek na karty płatnicze
  • 1 kieszonka z siateczką nieco większa od karty płatniczej
  • 3 ukryte kieszonki nieco większe od karty płatniczej
  • zapinana na zatrzask kieszonka na monety
ZALETY
  1. Funkcjonalny, pakowny i wygodny wykonany z wysokiej jakości skóry naturalnej
  2. Produkt polski z wysokiej jakości skóry
  3. Ekonomiczna cena - oferowana tylko na Allegro

GALERIA PRZEDMIOTU

<

Szukasz innego portfela? Zobacz skórzane portfele męskie na naszych innych aukcjach


Nasza firma działa na rynku od kilkunastu lat, zajmujemy się produkcją i sprzedażą hurtową galanterii skórzanej i biżuterii srebrnej.

Posiadamy własny zakład produkcyjny galanterii skórzanej, realizujemy zamówienia indywidualne dla firm, agencji reklamowych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz bezpośrednim kontaktom z producentami krajowymi i zagranicznymi oferujemy naszym odbiorcom towary o sprawdzonej jakości i bardzo korzystnym stosunku cena/jakość.

Nasze konto na Allegro jest kontem firmowym, co znaczy, że do każdego zakupu otrzymasz paragon lub fakturę VAT.

Sprzedajemy tylko towar NOWY, kupując u nas masz pewność otrzymania towaru najwyższej jakości objętego gwarancją.

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić do 14dni - u nas kupujesz bezpiecznie.


Chętnie odpowiadamy na pytania i wyjaśniamy wszelkiego rodzaju wątpliwości jeżeli Kupujący o coś zapyta.

Pracujemy:
Poniedziałek - Piątek w godz. 8.00 - 16.00


tel. 81 746 11 68
kom. 607-817-887
Koszt połączenia zgodny ze taryfą Twojego operatora.

mail: hurtownia_a-art@a-art.lublin.pl
GG: hurtownia

Nasza działalność gospodarcza jest wpisana do: ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Gminy Jastków pod numerem 128/2001.

DANE FIRMOWE:

PPW " A-ART"
ul. Hutnicza 3
20- 218 Lublin
NIP 712 - 005 - 07 - 83
REGON 430545005

Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia.
Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.

Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płaci się TYLKO RAZ!

Wysyłka przedmiotów:

Przesyłka Pocztą Polską (przedpłata) wysyłka ekonomiczna

  • 7,00zł (gabaryt A)
  • 12,00 zł (gabaryt B)

Przesyłka Pocztą Polską (przedpłata) wysyłka priorytetowa

  • 9,00zł (gabaryt A)
  • 16,00zł (gabaryt B)

Przesyłka Pocztą Polską (płatność przy odbiorze) wysyłka priorytetowa

  • 15,00zł (gabaryt A)
  • 20,00zł (gabaryt B)

Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) - 20,00zł
Przesyłka kurierska DPD (płatność przy odbiorze) - 22,00zł
Odbiór osobisty w siedzibie firmy ul. Hutnicza 3 - 0,00zł

WYSYŁKA ZA GRANICE POLSKI

W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu, dostawa do innych krajów wyceniana jest indywidualnie.

Czas realizacji

Wylicytowane przedmioty wysyłamy do 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po wcześniejszym potwierdzeniu, że jest to transakcja "za pobraniem"

Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku około godziny 13.00 za pośrednictwem:

  • POCZTY POLSKIEJ
  • FIRMY KURIERSKIEJ DPD

Doręczenie zamówienia

Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze w ciągu 24 godzin od nadania. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 - 18:00.
Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki na stronie przewoźnika:
POCZTA POLSKA: www.emonitoring.pocz­ta-polska.pl
DPD: tel. www.dpd.com.pl

Ważne:

Pamiętaj, że jeżeli dostarczona przez Kuriera przesyłka jest uszkodzona należy sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia braków spisać protokół reklamacyjny w obecności Kuriera. Więcej informacji znajdziesz na stronie Firmy DPD.

Możesz wybrać najlepszy dla Ciebie sposób płatności

Akceptujemy płatności przelewem

Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na konto bankowe
nr konta: 50102055581111118984­400063
Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.

Akceptujemy płatności PayU

PayU to szybkie i wygodne płatności internetowe bezpieczne dla kupujących.
Z PayU można płacić na wiele sposobów:

  • e-przelewem
  • kartą płatniczą
  • kontem PayU

Akceptujemy płatności za pobraniem

Zapłaty dokonujesz u listonosza lub kuriera, który dostarczy Ci przesyłkę pod wskazany przez Ciebie adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce - bez zapłaty listonosz nie wyda Ci zamówionej przesyłki. W niektórych formach dostaw może się zdarzyć, iż doliczymy do kosztów przesyłki koszty związane z pobraniem. Szczegóły poznasz w cennikach poszczególnych form dostaw.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

Za swoje zakupy możesz zapłacić osobiście w sklepie

ul. Hutnicza 3, Lublin.
Zapraszamy: pon - pt w godz. 8.00 - 16.00.


GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Gwarancja na produkty A-ART wynosi 12 miesięcy.

REKLAMACJA

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

ZWROTY I REKLAMACJE PRZYJMOWANE SĄ POD ADRESEM:

PPW A-ART
Andrzej Artamonow
20-218 LUBLIN
ul. HUTNICZA 3

PROCEDURA REKLAMACJI:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem hurtownia_a-art@a-ar­t.lublin.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

ZWROT PRODUKTU GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Aby odstąpić od umowyzawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: hurtownia_a-art@a-ar­t.lublin.pl

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

PPW A-ART
ANDRZEJ ARTAMONOW
UL. HUTNICZA 3
20-218 LUBLIN

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
[nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login Allegro: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa:

A-ART ul. Hutnicza 3 20-218 Lublin

Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

NAJLEPSZA SPRZEDAŻ MIESIĄCA

Organizery, biwuary na naszych innych aukcjach

Teczki, Aktówki na naszych innych aukcjach

Teczki skórzane na naszych innych aukcjach

Teczki i torby młodzieżowe - skórzane na naszych innych aukcjach

Saszetki - skórzane na naszych innych aukcjach

Skórzane portfele damskie na naszych innych aukcjach

Skórzane portfele męskie na naszych innych aukcjach

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50102055581111118984400063
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wysyłka za granicę jest możliwa po wcześniejszym ustaleniu kosztów wysyłki. Przy tej formie wysyłki prosimy o wcześniejszy kontakt.
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 81 746 11 68
    Poniedziałek - Piątek w godz. 8.00 - 16.00
  • 607 817 887
    Poniedziałek - Piątek w godz. 8.00 - 16.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: hurtownia_a-art@a-art.lublin.plKupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): PPW A-ART ANDRZEJ ARTAMONOW UL. HUTNICZA 3 20-218 LUBLIN Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa:A-ART ul. Hutnicza 3 20-218 Lublin Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości. W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu. Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest: rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta. POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

reklamacje

GWARANCJA Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Gwarancja na produkty A-ART wynosi 12 miesięcy. REKLAMACJA Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. ZWROTY I REKLAMACJE PRZYJMOWANE SĄ POD ADRESEM:PPW A-ART Andrzej Artamonow 20-218 LUBLIN ul. HUTNICZA 3 PROCEDURA REKLAMACJI: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem hurtownia_a-art@a-art.lublin.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.