Męski półgolf - czarny, roz: XL - wys. w 8h (6541975766)

zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 9,90 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,90 zł
Zakupy powyżej 289 zł
  • lokalizacja: Rzeszów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: XL
  • kolor: czerń
  • marka: Inna marka
  • długość rękawa: długi rękaw
  • dostawa z Polski: tak

Najtańsze przesyłki na Allegro!

Nie obniżamy cen towaru kosztem drogiej przesyłki.

Zadzwoń do nas:
17 853 31 89

Darmowa
dostawa?

Zrób zakupy za wyższą kwotę, a towar wyślemy gratis. Zobacz więcej »

Zapakuj
jako prezent

Nasi
operatorzy

Indywidualna umowa z Pocztą Polską

Klasyczny półgolf - M&M Classic

Aukcja dotyczy produktu o następujących parametrach:

Rozmiar: XL

Materiał: Wełna (merynos) - 50%, Akryl - 50%

Prezentujemy półgolf marki M&M Classic. Jego zaletami są stonowana kolorystyka oraz wysoka jakość materiałów - min. wełna z merynosa. Taki półgolf będzie stanowił świetne uzupełnienie stroju - bez względu na to czy połączymy go z garniturem czy jeansami.

Rozmiar M L XL XXL
Obwód klatki 112 116 120 124
Długość swetra (tył) 68 70 72 74
Długość rękawa 59 62 66 67

Zobacz więcej

Odzież męska

Galanteria męska

Proces realizacji zakupów w JEGO SZAFA

Konto: BOS S.A. o/Rzeszów nr 62 1540 1131 2001 6203 0863 0002 Poinformuj nas mailowo o odbiorze osobistym. Adres: C.H. Rzeszów Plaza ul. Rejtana 65 (1 piętro, stoisko JegoSzafa)
Płatności Allegro i elektroniczne potwierdzenia przelewu otrzymane po godz. 17:00 będą realizowane nastepnego dnia.
Dotyczy dni roboczych od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do 18:00. Czas od zaksięgowania przelewu, płatności allegro, elektronicznego potwierdzenia przelewu
Gwarantujemy bezproblemowe zwroty i wymiany towarów po odesłaniu ich z paragonem i otrzymanym formularzem

Zdjęcia produktu

Inne nasze produkty

Kod: SWMMPOLGOLFCZARNY

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u kupkoszule za co najmniej 289 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Ochrony Środowiska SA w Warszawie 62 1540 1131 2001 6203 0863 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Dane do przelewu:
F.H. STOP s.c.
M.M. Szpunar
ul. Grunwaldzka 22
35-068 Rzeszów
BOŚ S.A. o/Rzeszów nr 62 1540 1131 2001 6203 0863 0002
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 17 85 331 89
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
  • allegro@jegoszafa.pl
    Masz pytania? Chcesz wymienić towar lub dokonać zwrotu? Zapraszamy do kontaktu.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. Reklamacja produktu 1.1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), która istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikła z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. 1.2 Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z umową sprzedaży a w szczególności: a) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawca przy zawarciu umowy a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym 1.3 Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia dostarczenia produktu domniemuje się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta 1.4 Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat 1.5 Równorzędne uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi: a) jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawca. b) jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta 1.6 Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 1.7 Miejscem właściwym do złożenia reklamacji jest siedziba Sprzedawcy tożsama z miejscem prowadzenia działalności gospodarczej przez firmę F.H. STOP s.c. (patrz pkt. 1.1). 1.8 Po przez złożenie reklamacji rozumie się odesłanie wadliwego towaru wraz z formularzem reklamacyjnym (załączonym uprzednio do zamawianego produktu lub wydrukowanym ze strony sklepu pod adresem: http://www.jegoszafa.pl/page/zwroty-i-reklamacje) lub innym, dowolnie sformułowanym dokumentem zawierającym w szczególności: a) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji (tj. rodzaju i daty wystąpienia niezgodności lub wady) b) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy c) danych kontaktowych składającego reklamację. 1.9 Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany Produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny (określając kwotę, o którą cena ma być obniżona) a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za zasadne. 1.10 Sprzedawca wymieni wadliwy produkt na wolny od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny – zwrot na rzecz konsumenta nastąpi niezwłocznie. 1.11 Koszty wymiany lub naprawy rzeczy ponosi Sprzedawca. 1.12 Klient jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na koszt Sprzedawcy. 1.13 Klient ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń a w szczególności: a) jest uprawniony do zwrócenia się do stałego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. b) jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą 1.14 Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu ze Sprzedawcą korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów a w szczególności: a) w Federacji Konsumentów (bezpłatny nr infolinii: 800 007 707, http://www.federacja-konsumentow.org.pl b) w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich (http://www.konsumenci.org)