Męska kurtka skórzana - GAMBLER - roz.L -PREMIUM (6482962295)

12 dni do końca
cena kup teraz
690,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
  • lokalizacja: Sieć sklepów 4BIKER w całej Polsce
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rozmiar: L
  • rodzaj: męskie
  • producent: Inny
  • materiał: skóra
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]


Ta AUKCJA dotyczy :


- rozmiaru L


JEŚLI POSIADASZ PONIŻSZE WYMIARY

(w przedstawionym przedziale od - do)

TO ZNACZY ŻE KURTKA O DANYM ROZMIARZE PASUJE IDEALNIE NA CIEBIE

(weź miarę i sprawdź swoje wymiary )



Zobacz inne moje aukcje (4-BIKER):
Szablon i opis powyższej aukcji są mojego autorstwa.
Zgodnie z Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170, kopiowanie,
przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez
mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 03 1090 1128 0000 0001 1881 8878
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 14,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 17,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Kontakt telefoniczny :
Kalisz 62 764 26 86,
Poznań 61 855 26 03,
Rzeszów 600 209 005,
Katowice 660 786 752.
Warszawa 606 770 116
Radom 600-909-320
Bydgoszcz 608-650-417
Wrocław 608-650-416
--------Jeśli masz wątpliwości co do naszych produktów nie krępuj się PYTAJ--------

Jeżeli jesteś z Poznania, Kalisza, Rzeszowa, Katowic, Warszawy , Radomia , Wrocława, Bydgoszczy - napisz e-mail, zadzwoń, istnieje możliwość odbioru kurtki osobiście. Nie płać kosztów wysyłki!
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Najtańsza Sieć Sklepów Motocyklowych w Polsce Możliwość odbioru osobistego w salonach firmowych: Bydgoszcz | Kalisz | Katowice | Poznań | Radom | Rzeszów | Warszawa | Wrocław

kontakt

  • 608-650-415
    Pon - Pt - 10:00 - 18:00 | Sobota - 10:00 - 16:00 | Niedziela - 10:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
4Biker
Łódzka 41
62-800 Kalisz
Polska
 
1.Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby 4-Biker (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: info@4-biker.plTermin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. --FORMULARZ-- ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: 4Biker ul. Łódzka 41 (Budynek Dino) 62-800 Kalisz Ja ............................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy.................................................................................................................... Data zawarcia umowy ............................................. Imię i nazwisko....................................................... Adres..................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data i Podpis .............................................................. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Konsument ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). 2. Istnieje również możliwość wymiany rozmiaru odzieży, po uprzednim potwierdzeniu telefonicznym lub e-mailowym, dostępności wymienianych rozmiarów . Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić towar w sklepie internetowym skontaktuj się e-mailowo z Info@4-biker.pl lub telefonicznie pod jeden z numerów Poznań (61) 855-26-03 , Kalisz (62)764-26-86, 608-650-4153. W przypadku zwrotu towaru w celu skrócenia czasu obsługi prosimy, aby zwracany towar był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, wraz z oryginalnym opakowaniem, kompletny, z metkami i innymi elementami, które posiadał w momencie sprzedaży. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. 4. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 5. Brak dołączonego dowodu zakupu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki). 6. Reklamacji podlegają wady techniczne, fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar na adres sklepu ustalony podczas zgłaszania reklamacji telefonicznie lub e-mailowo . 7. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora. 8. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta. 9. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki. 10. Zwrotowi nie podlegają przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt. 11. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar 12.Należy powiadomić sklep (w ciągu 14ni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu ,wymiany rozmiaru lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu lub wymiany 13.Towar należy odesłać na adres (firma posiada kilka oddziałów), ustalony z obsługą sklepu e-mailowo Info@4-biker.pl lub telefonicznie pod jeden z numerów Poznań (61) 855-26-03 , Kalisz (62)764-26-86 , 608-650-4156. 14. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 15. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.16. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej. 17. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto). 18. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 7 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją).

reklamacje

1.Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby 4-Biker (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: info@4-biker.plTermin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. --FORMULARZ-- ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: 4Biker ul. Łódzka 41 (Budynek Dino) 62-800 Kalisz Ja ............................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................................................................................................... Data zawarcia umowy ............................................. Imię i nazwisko....................................................... Adres..................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data i Podpis .............................................................. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Konsument ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). 2. Istnieje również możliwość wymiany rozmiaru odzieży, po uprzednim potwierdzeniu telefonicznym lub e-mailowym, dostępności wymienianych rozmiarów . Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić towar w sklepie internetowym skontaktuj się e-mailowo z Info@4-biker.pl lub telefonicznie pod jeden z numerów Poznań (61) 855-26-03 , Kalisz (62)764-26-86, 608-650-4153. W przypadku zwrotu towaru w celu skrócenia czasu obsługi prosimy, aby zwracany towar był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, wraz z oryginalnym opakowaniem, kompletny, z metkami i innymi elementami, które posiadał w momencie sprzedaży. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. 4. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 5. Brak dołączonego dowodu zakupu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki). 6. Reklamacji podlegają wady techniczne, fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar na adres sklepu ustalony podczas zgłaszania reklamacji telefonicznie lub e-mailowo . 7. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora. 8. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta. 9. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki. 10. Zwrotowi nie podlegają przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt. 11. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar 12.Należy powiadomić sklep (w ciągu 14ni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu ,wymiany rozmiaru lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu lub wymiany 13.Towar należy odesłać na adres (firma posiada kilka oddziałów), ustalony z obsługą sklepu e-mailowo Info@4-biker.pl lub telefonicznie pod jeden z numerów Poznań (61) 855-26-03 , Kalisz (62)764-26-86 , 608-650-4156. 14. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. 15. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.16. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej. 17. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto). 18. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 7 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją).