MERCEDES SPRINTER VW LT KLAMKA WEWNĘTRZNA TYŁ LEW (6999468913)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
30,00 zł
z 10 sztuk
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
Dostawa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Orońsko, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ samochodu: samochody dostawcze

opis

DZISIAJ MAMY PRZYJEMNOŚĆ OFEROWAĆ:

KLAMKA DRZWI WEW / Mercedes Sprinter(1995-2006) / TYŁ LEWA

Na tej aukcji mamy przyjemność oferować:

KLAMKĘ WEWNTERZNĄ TYLNĄ LEWĄ DO MERCEDESA SPRINTERA ROCZNIK 1995-2006 CZĘŚĆ JEST NOWA I JEST TO ZAMIENNIK. SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW W NASZYM SKLEPIE

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

BONIMAX Merc Bus Centrum
Orońsko k. Radomia
ul. Radomska 48

fax. (048) 618 40 72
kom. (+48) 503-788-931
info@bonimax.com.pl

UWAGA, przed kupnem części zapoznaj się z regulaminem:

ZAKUP PRZEDMIOTU:
1. Jeśli nie jesteś pewien/ pewna kupna, brakuje Ci środków pieniężnych, Nie Kupuj!
2. Czytaj uważnie opis aukcji.
3. Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciu zamieszczonym w aukcji,zdjęcia są oryginalne,a opis jest szczegółowy.
4. ZALECAMY!!sprawdzeni­e stanu danej części, jej symbole. Jeśli decydujesz się na kupno akceptujesz stan części jej przeznaczenie,symbol­e.
6. W trosce o dobro klienta jeśli przedmiot posiada wadę informujemy o tym obniżamy cenę , a kupujący akceptuje stan części w całości.

WYSYŁKA TOWARU:
1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.
2. Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską, nie odpowiadamy (posiadają one swoje własne działy reklamacyjne).W momencie wysłania towaru przestaję ponosić odpowiedzialność za paczkę.
3. Przed wysłaniem przedmiotu na życzenie klienta możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na maila.
4. Paczki wysyłamy do 48 g,(o opóźnionych wysyłkach informujemy, podając przyczynę opóźnienia)

REKLAMACJE:
1. Części zakupione w naszej firmie objęte są siedmiodniową gwarancją rozruchową (liczy się data odbioru towaru).
2. Do zgłoszenia reklamacji należy koniecznie dołączyć paragon!- jest on podstawą do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.
3. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,
a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.
4. Części elektronicznie, elektryczne i karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia).Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podaję szczegółową informację na ten temat. Reklamację z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane.
5. SILNIKI I CZĘŚCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.
6. Reklamacja obejmuje Wymianę części na inne, nie zwracamy pieniędzy.
7. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady panujące w naszej firmie oraz warunki zawarte w regulaminie.
8. Z chwilą nietrafnego wyboru zakupu części przez klienta, jesteśmy w stanie przyjąć daną część w „komis”, w celu pomocy klientowi.
9. Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.
10.Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka­) ponosi klient.

Zobacz cały regulamin na stronie O MNIE

Nasza firma:

Firma Bonimax istnieje na rynku ju od 16 lat. W tym okresie zyskaliśmy dużą ilość klientów
indywidualnych oraz odbiorców hurtowych. Przez cały czas naszego rozwoju na rynku polskim
zwracamy baczną uwagę na jakość sprzedawanych przez nas produktów. Prowadzimy
bezpośredni import części i podzespołów z krajów Unii Europejskiej: Belgi, Holandii, Hiszpanii,
Włoch oraz Niemiec, gdzie posiadamy nasze przedstawicielstwo.

Gwarantujemy Państwu sprawność każdego urządzenia zakupionego w naszej firmie.
Biorąc pod uwagę potrzeby naszych klientów oferujemy sprzedaż na giełdzie w Słomczynie,
a także poprzez firmy kurierskie, gdzie dla naszych klientów wynegocjowaliśmy korzystne zniżki.

czytaj więcej...

Zapraszamy do obejrzenia naszych pozostałych aukcji

Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Orońsko, Polska

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
3 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

3 miesiące
Dodatkowe informacje

Montarz w zakładzie mechaniki pojazdowej , z gwarancji jest wykluczony nie właściwa ekspluatacja .

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Bonimax Piotr Wachnicki
Dobrut 40 D
26-505 Orońsko
Dodatkowe informacje

 

Wadę powinieneś zgłosić nam w ciągu 1 roku od ujawnienia się jej dotyczy to części nowych , części używane są objęte gwarancją rozruchową 30 dniową .  Najlepiej zrobic to drogą mailowa lub telefonicznie. Mamy obowiązek  ustosunkowania się do  niej w ciągu 14 dni.

Odsyłając  przedmiot w ramach reklamacji, masz obowiązek odpowiednio go  zabezpieczyć.

Do przesyłki powinienno byc potwierdzenie zakupu tego towaru w naszej firmie czyli paragon bądz faktura ( kopia) .

Akceptując Twoje roszczenia, mamy  obowiązek pokrycia kosztów zakupu oraz wysyłki  które poniosłeś. Gdy jednak  odrzucimy  reklamacje, odeślemy  Ci towar.

Powody odrzucenia reklamcji:


  1. zgłoszenie reklamacji po ustawowym terminie
  2. zgubienie lub wyrzucenie dokumentu zakupu
  3. nie właściwy monataż  .
  4. samodzielne przeróbki lub naprawy produktu .
  5. Użytkowanie produktu niezgodne z instrukcją
  6. uszkodzenia mechaniczne.
  7. uszkodzenie ze względu na zły stan innych części współpracujących ze soba .
  8. brak dokumentu potwierdzającego montaż w zakładzie mechaniki pojazdowej lub elektromechaniki .

   Jeśli  Twoja reklamacja została uznana, zwracamy  koszt zakupionego produktu.

A co z kosztami przesyłki?

W przypadku reklamacji:
Jeśli  reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony   pokrywamy my. Wysyłając przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić   o zwrot wszystkich pieniędzy w formularzu zwrotu. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Bonimax Piotr Wachnicki
Dobrut 40 D
26-505 Orońsko

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Klient ma prawo zwrotu towaru ustawowo do 14 dni od daty zakupu towaru.  Koszt wysyłki i koszt Zwrotu towaru pokrywa kupujący. Zwracany  towar nie może być używany, nie może posiadać żadnych śladów  montażowych, opakowanie oraz każdy inny element wyposażenia nie może  nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Towar musi być kompletny i zwracany w oryginalnym opakowaniu.

Dołaczony musi być dowód zakupu ( paragon lub kopia faktury ) oraz numer n

konta na który ma byc zrobiony zwrot kwoty zakupu .



 

O sprzedającym
klaus_28
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

198

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 503788931
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma bonimax specjalizuję się w częściach do samochodow dostawczych od 1998 roku .

Przez ten okres zdobyliśmy duże doświadzczenie przy sprzedaży części zamiennych .

Pozostałe informacje

email: info@bonimax.com.pl
telefon: 503788931