MERCEDES SLC SEL SEC 4.5 V8 Aparat zapłonowy (6541393787)

zakończona
400,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 30,00 zł
  • lokalizacja: włodawa
  • stan: używany
  • producent części: mercedes-Benz (oryginalne OEM)

NA CZĘŚCI ZAKUPIONE W NASZEJ FIRMIE DAJEMY

Gwarancję rozruchową.

Opis przedmiotu

PRZEDMIOTEM NASZEJ AUKCJI JES T:
Aparat zapłonowy
APARAT POCHODZI Z WŁOSKIEJ STACJI DEMONTAŻU POJAZDÓW. PRZED DEMONTAŻEM CZĘŚCI AUTO BYŁO ODPALANE, NASTĘPNIE APARAT ZOSTAŁ ZDEMONTOWANY, ZAKONSERWOWANY I ZABEZPIECZONY.
DO SAMOCHODU MARKI:
MERCEDES W116 W107 450 SEC SEL SLC
4.5 V8
Uwaga, przed kupnem części zapoznaj się z regulaminem:

ZAKUP PRZEDMIOTU:

    1. Jeśli nie jesteś pewien/ pewna kupna, brakuje Ci środków pieniężnych, Nie Kupuj!
    2. Czytaj uważnie opis aukcji.
    3. Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciach zamieszczonym w aukcji,zdjęcia są oryginalne,a opis jest szczegółowy.
    4.ZALEC­AMY!!sprawdzenie stanu danej części, jej symbole. Jeśli decydujesz się na kupno akceptujesz stan części jej przeznaczenie,symbol­e.
    6.W trosce o dobro klienta jeśli przedmiot posiada wadę informujemy o tym obniżamy cenę , a kupujący akceptuje stan części w całości.

WYSYŁKA TOWARU:

  1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.
    2. Przed wysłaniem przedmiotu na życzenie klienta możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na maila.
    4. Paczki wysyłamy do 24h,(o opóźnionych wysyłkach informujemy, podając przyczynę opóźnienia)

REKLAMACJE:

  1. Umową zawartą na odległość pomiędzy kupującym, a sprzedającym jest używana część samochodowa i poświadczenie przez sprzedającego jej okresu sprawności/przydatno­ści na 10 dni ( silniki, skrzynie biegów) albo 7 dni ( pozostałe części) od daty odbioru towaru.

  2. W przypadku gdy towar posiada wadę uniemożliwiającą użytkowanie, a kupujący składa reklamację, w pierwszej kolejności kupujący odsyła towar bez pobrania ( na własny koszt ) z załączonym dowodem zakupu i kartą reklamacyjną ( krótką informacją dotyczącą wady towaru i danymi kontaktowymi ) na adres powyżej.

    I. W pierwszej kolejności sprzedawca ma za zadanie usunąć wadę towaru.

    II. Jeżeli usunięcie wady przewyższa koszt towaru, sprzedający może wymienić ten towar na drugi wolny od wad.

    III. Dopiero jeżeli sprzedający nie jest w stanie usunąć wady bądź wymienić towaru, następuje zwrot pieniędzy.

  3. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy zostanie wykonane po terminie 14 dni od daty odebrania towaru przez klienta.

  4. Konsument ( osoba fizyczna nie związana z prowadzeniem działalności gospodarczej ) ma 14 dni na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i 14 dni na zwrot towaru od momentu wysłania oświadczenia.

  5. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę,jedna­k nie później niż w ciągu 14 dni,od dnia w którym odstąpił od umowy.

  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  9. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.

  10. Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.

  11. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka­) ponosi klient.


Adres:
Auto-West.s.c
R. i M. Pastryk
Ul. Żołnierska 2
22-200 Włodawa
REGON: 060449160
NIP.: PL 565-151-07-62

Tel:
790-421-286- Silniki, skrzynie biegów,
692-660-222- Części mechaniczne,
791-894-240- Informacja ogólna I,
733-373-535- Informacja ogólna II,

E-mail:
SilnikiAutoWest@gmai­l.com- Zapytania dotyczące silników, skrzyń biegów
Auto_west@interia.eu­- Zapytania ogólne
ZawieszeniaAutoW@gma­il.com- Zapytania dotyczące części zawieszeń
Auto_West2@interia.e­u- Zapytania dotyczące aut egzotycznych.


30

Koszty wysyłki zależą od:

1.Wagi oraz gabarytu paczki
2.Sposobu dostarczenia:
-Kurie­rem DPD (24 godziny)
-Pocztą Polską (paczką 24)

-DB Schenker (Przesyłki paletowe)

Ceny przesyłek pocztowych ustalamy według cennika Poczty polskiej.


Ceny przesyłek Kurierskich ustalamy według cennika firmy Kurierskiej DPD oraz DB Schenker.


-
???????? ?? ??????? -??????

1. Odbiór osobisty- ZAPRASZAMY!
Auto-West.s.c
Ul. Żołnierska 2
22-200 Włodawa
(teren byłej jednostki wojskowej)

2. Wysyłka za pobraniem. Paczki wysyłamy tego samego dnia, co towar został zakupiony, firmą kurierską, bądź pocztą polską.

3. Wysyłka z wpłatą na konto:
PKO BP o/Włodawa
28 1020 1563 0000 5902 0079 9999
Towar wysyłany, po zaksięgowaniu kwoty na koncie.
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEINfTF581x­RCOW5/SwfZibvO8UFIV0­caJmaDKBJMBiwGWzB2N5­ij2s6[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

reklamacje

REKLAMACJE: Umową zawartą na odległość pomiędzy kupującym, a sprzedającym jest używana część samochodowa i poświadczenie przez sprzedającego jej okresu sprawności/przydatności na 10 dni ( silniki, skrzynie biegów) albo 7 dni ( pozostałe części) od daty odbioru towaru. W przypadku gdy towar posiada wadę uniemożliwiającą użytkowanie, a kupujący składa reklamację, w pierwszej kolejności kupujący odsyła towar bez pobrania ( na własny koszt ) z załączonym dowodem zakupu i kartą reklamacyjną ( krótką informacją dotyczącą wady towaru i danymi kontaktowymi ) na adres powyżej. I. W pierwszej kolejności sprzedawca ma za zadanie usunąć wadę towaru. II. Jeżeli usunięcie wady przewyższa koszt towaru, sprzedający może wymienić ten towar na drugi wolny od wad. III. Dopiero jeżeli sprzedający nie jest w stanie usunąć wady bądź wymienić towaru, następuje zwrot pieniędzy. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy zostanie wykonane po terminie 14 dni od daty odebrania towaru przez klienta. Konsument ( osoba fizyczna nie związana z prowadzeniem działalności gospodarczej ) ma 14 dni na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i 14 dni na zwrot towaru od momentu wysłania oświadczenia. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę,jednak nie później niż w ciągu 14 dni,od dnia w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy. Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.

pozostałe informacje

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.