Mercedes C-Klasa W203 00-07r maska pokrywa silnika (6899344895)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
520,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 70,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 70,00 zł
  • lokalizacja: Jasienica, Polska
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Przedmiotem aukcji jest maska do Mercedes c klasa W 203 od 2000 do 2007r.

Wiecej informacji pod numerem telefonu 723 079 728

Zajmujemy sie stacjonarną i wysyłkową sprzedażą nowych i używanych oryginalnych części samochodowych do wszystkich marek oraz akcesori samochodowych.

Prowadzimy sprzedaż części blacharskich oraz mechanicznych.

Wszystkie aukcję dotyczące używanych elementów karoseri przedstawiają ich stan faktyczny tzn. Informację dotyczące stanu, koloru, producenta oraz ewentualnych uszkodzeń.

Wszystkie elementy blacharskie wymagają lakierowania ponieważ noszą ślady użytkowania oraz ewentualnych zarysowań lub uszkodzeń mogących powstać podczas magazynowania lub transportu.Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki kurierskie są ubezpieczone.

Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie.

Wszystkie ceny w naszych ofertach są cenami brutto.

Właścielem sklepu autoczesci_net jest firma "A.K" F.H.U. Adam Knopek

Punkt sprzedaży znajduję sie w Jasienicy na ulicy Cieszyńskiej 1367

godziny otwarcia to:

od poniedziałku do piątku: od 9 do 17

w sobotę: od 9 do 13.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 66 1050 1070 1000 0023 1360 8586
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 70,00 zł
kolejna sztuka: 70,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 70,00 zł
kolejna sztuka: 70,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • 723079728
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00 w soboty 9:00 - 13:00

reklamacje

1. Sprzedający ponosi względem Konsumentów odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne sprzedanych produktów w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1694 r. Kodeks Cywilny. 2. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę nie wskazaną w ofercie, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. 3. Zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady, Konsument może żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i zakres stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 4. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. 5. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada nie jest istotna. 6. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Konsument może żądać wymiany produktu na wolny od was albo usunięcia wady, a Sprzedający jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 7. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 8. Jeżeli Konsument zażądał wymiany produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie uznał za uzasadnione. 9. Reklamację należy składać w formie elektronicznej za pomocą poczty email lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta, b. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta, c. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, d. okoliczności uzasadniające reklamację, 10. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz żądania Kupującego dotyczące sposobu załatwienia reklamacji Konsument winien, po wcześniejszym zgłoszeniu na adres e-mail: autoczesci_net@interia.pl odesłać na koszt Sprzedającego na adres i za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi kurierskie, które zostaną podane w zwrotnej wiadomości e-mail. 11. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji. 12. O rozstrzygnięciu reklamacji Klienta zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej. 13. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę produktu sprzedanego na wolny od wad przedawnia się z upływem roku od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej, niż przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.

pozostałe informacje

Wszystkie aukcję dotyczące używanych elementów karoseri przedstawiają ich stan faktyczny tzn. Informację dotyczące stanu, koloru, producenta oraz ewentualnych uszkodzeń. Wszystkie elementy blacharskie wymagają lakierowania ponieważ noszą ślady użytkowania oraz ewentualnych zarysowań lub uszkodzeń mogących powstać podczas magazynowania lub transportu.Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki kurierskie są ubezpieczone. Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie. Wszystkie ceny w naszych ofertach są cenami brutto. Właścielem sklepu autoczesci_net jest firma "A.K" F.H.U. Adam Knopek Punkt sprzedaży znajduję sie w Jasienicy na ulicy Cieszyńskiej 1367 godziny otwarcia to: od poniedziałku do piątku: od 9 do 17 w sobotę: od 9 do 13.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Autoczesci_net
Cieszyńska 1367
43-385 Jasienica
PL
Dodatkowe informacje

Więcej informacji w regulaminie