MENAŻKA Zestaw naczyń turystycznych FMC-K7 (6482761905)

zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 15,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
Zakupy powyżej 299 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]

697 621 874

allegro@skalnik.pl

ul. Długosza 59-75
51-162 Wrocław

Galeria i Specyfikacja
ZESTAW NACZYŃ FMC-K7

FMC-K7 to niezwykle praktyczny zestaw naczyń turystycznych, które pozwolą Ci bez przeszkód kuchcić w Twojej biwakowej kuchni. Dwa garnki i 2 patelki z powodzeniem sprawdzą się przy przyrządzaniu ciepłej strawy nawet dla 3 lub 5 osób. Naczynia wykonane są z lekkiego i niezwykle wytrzymałego aluminium anodyzowanego. Odporne są więc na działanie wysokich temperatur oraz niepodatne na wszelkiego typu uszkodzenia mechaniczne. Posiadają również funkcjonalne, składane uchwyty ułatwiające transport oraz chroniące ręce przed poparzeniem dzięki specjalnym osłonkom.

    Cena: 99,00 zł
Opis przedmiotu

Rozbudowany zestaw naczyń wykonany z anodowanego aluminium.

Skład zestawu
  • duży garnek o wymiarach 170 × 92 mm
  • mniejszy garnek o wymiarach 136 × 78 mm
  • 2 patelnie – większa: 180 × 46 mm i mniejsza: 152 × 43 mm
  • 4 miseczki i mała chochla - wykonane z tworzywa sztucznego
  • pokrowiec transportowy
  • Materiał: anodyzowane aluminium
Dane Kontaktowe
  • Skalnik sp. z o.o.
    ul. Długosza 59-75
    51-162 Wrocław
  • Kontakt do sklepu internetowego:
    allegro@skalnik.pl
    na e-maile odpowiadamy do 24h
  • +48 697 621 874
    Godziny pracy konsultantów:
    pn-pt 8.00 - 18.00
Informacje o wysyłce

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz do paczkomatów Inpost. Możliwy jest także odbiór osobisty w sklepach stacjonarnych Skalnik we Wrocławiu

Wszystkie przesyłki pakujemy w taki sposób, aby bezpiecznie dotarły do odbiorcy bez możliwości ich uszkodzenia. Mimo wszystko przesyłka może zostać uszkodzona podczas transportu. Zawsze sprawdzaj przesyłkę przy dostawcy, w razie jakich kolwiek uszkodzeń przesyłki spisz protokół. Protokół jest potrzebny do ewentualnej reklamacji.

  • 15,99zł przy zamówieniu do 299zł
  • 0zł przy zamówieniu powyżej 299
  • 9,99zł przy zamówieniu do 299zł
  • 0zł przy zamówieniu powyżej 299
Informacje o płatności

Akceptujemy następujące formy płatności: płatność natychmiastowa allegro, przelew na konto, pobranie (w przypadku przesyłki DHL)

W przypadku wybrania wpłaty na konto prosimy o wpłatę na poniższe konto bankowe.
W tytule wpłaty prosimy podać nick allegro oraz numer aukcji. Pozwoli to nam szybciej zidentyfikować kupującego co powinno znacznie przyśpieszyć wysyłkę towaru.

  • 95 1750 1064 0000 0000 2157 2705
  • ul. Długosza 59-75, 51-162 Wrocław

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u skalnik_pl za co najmniej 299 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie 95 1750 1064 0000 0000 2157 2705
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

SKALNIK to sieć sklepów górskich we Wrocławiu, założona w 1993 roku przez Włodka Szczęsnego. Nasze doświadczenie zdobyte podczas 20 lat funkcjonowania w branży outdoor gwarantuje fachową obsługę oraz profesjonalne doradztwo przy wyborze sprzętu , odzieży czy butów. Od lat zaopatrujemy wszystkich, którzy przyjemnie i bezpiecznie chcą spędzić czas na łonie natury. U nas znajdziesz wszystko to, co jest potrzebne podczas górskich wędrówek, wspinaczki, wypraw oraz innych form aktywności w górach. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom wysoki poziom obsługi, oferując wyłącznie produkty najwyższej jakości. Wszystkie sprzedawane przez nas towary są oryginalne i pochodzą od zaufanych dostawców.

kontakt

  • 71-322-34-62
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
W naszym sklepie kupujący ma 30 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

7. REKLAMACJA PRODUKTU(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 7.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 7.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 7.2.1. pisemnie na adres: ul. Długosza 59-75, 51-162 Wrocław; 7.2.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@skalnik.pl; 7.3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 7.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 7.5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Długosza 59-75, 51-162 Wrocław. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7.6. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt.7.5 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.