MEMO DINO buty startery obuwie profilaktyczne 21 (6482878719)

zakończona
111,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,70 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 9,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: natychmiast
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • bohater: brak
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • rozmiar: 21.00
  • marka: inna
  • materiał: skóra naturalna
  • rodzaj zapięcia: rzepy
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • dodatkowe informacje: wkładka skórzana, sztywny zapiętek
  • kolor: odcienie brązu i beżu, odcienie niebieskiego, wielokolorowy


Przedmiotem aukcji jest

Obuwie startowe profilaktyczne DINO marki Memo

Nasza firma jest oficjalnym salonem sprzedaży obuwia Memo.


Dzięki Memo dbamy o prawidłowy rozwój stóp naszych dzieci

Memo to najwyższej jakości obuwie dla dzieci, wykonane w klasycznym stylu z naturalnych materiałów
przyjaznych stopie dziecka. Unikatową funkcję diagnostyczną zapewnia system monitoringu w podeszwie Memo. Wypracowana przez lata konstrukcja i technologia montażu butów Memo zyskała uznanie specjalistów
jako skuteczna metoda profilaktyki i leczenia najczęstszych wad postawy.

Monitoruje stan stóp dziecka

Unikatowy system dynamicznej kontroli stóp dziecka, dający możliwość bieżącego monitorowania stanu stóp oraz natychmiastowej reakcji. Specjalny, odstawiony kształt podeszwy dodatkowo stabilizuje stopę i zapewnia prawidłowe jej ułożenie podczas chodu.

Koryguje istniejące wady stóp.

Zestaw wkładek, wchodzących w skład systemu Memo, wraz z wbudowanym w podeszwie obcasem Thomas’a, nadaje butom Memo charakter obuwia korekcyjnego. Odpowiednia dla dziecka wkładka może być dobrana bezpośrednio przez rodzica na podstawie załączonej instrukcji użytkowania Systemu Memo lub wg wskazań specjalisty.

Zapewnia optymalny komfort dla stóp

Do produkcji obuwia Memo stosowane są najwyższej jakości materiały. Wierzchnia i wewnętrzna część buta wykonana jest z naturalnych, miękkich skór kozich, idealnych dla stopy dziecka. Skóry te w sposób naturalny dostosowują się do stopy, tym samym zwiększają komfort użytkowania. Niektóre modele wyposażone zostały w specjalistyczną podszewkę bezchromową. Naturalne materiały o właściwościach higroskopijnych sprawiają, że but oddycha, a stopa nie ulega zapoceniu.

Chroni przed wystąpieniem wady

Specjalna technologia montażu V-tech, polegająca na prawidłowym ustawieniu cholewki podczas procesu montowania buta. Technologia ta gwarantuje zachowanie osi symetrii w wyprodukowanym bucie a tym samym, wraz z charakterystycznym sztywnym zapiętkiem i wysoką cholewką, wspomaga prawidłowy rozwój stóp. Obuwie Memo pozbawione jest cech konstrukcyjnych, mogących zakłócić obraz rzeczywistej fizjologii i potrzeb stóp w okresie wzrastania. Dzięki temu obuwie Memo ujawnia ich prawidłowość morfologicznoczynnościową lub istniejące wady, bądź ich symptomy.

Polecane przez specjalistów

Produkt uzyskał pozytywną opinię „Centrum Zdrowia Dziecka”.
System Memo otrzymał nagrodę specjalną w kategorii Profilaktyka Zdrowotna podczas XIII Targów Sprzętu Rehabilitacyjnego oraz Sprzętu dla Osób Niepełnosprawnych.
System Memo jest zarejestrowany w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych jako produkt medyczny.



Na tej aukcji oferujemy Państwu

Sandały startowe profilaktyczne Memo

MODEL: DINO
rozmiar: 21
kolor: granatowo-beżowy
wykończenie: skóra licowa


Sandał dla najmłodszych dzieci rozpoczynających chodzenie.
Dzięki swej budowie nadaje się do nauki chodzenia, zapewnia optymalne ułożenie
i pracę stopy już przy pierwszych krokach.
Buciki z kolekcji start nie posiadają podeszwy diagnostycznej, gdyż ich podstawową funkcją jest profilaktyka.


Aby dobrze dobrać rozmiar obuwia dla dziecka należy postępować zgodnie z czynnościami:

1. Postaw stopy dziecka na kartce papieru, w taki sposób by dziecko równomiernie obciążało obie stopy.
2. Obrysuj stopę dziecka za pomocą ołówka , trzymając go pod kątem prostym do podstawy/kartki.
3. Zmierz długość obrysu.
4. Dobierz odpowiedni rozmiar, uwzględniający zapas w obuwiu maksymalnie do 1cm więcej niż obrys stopy.
5. Spójrz na załączoną tabelkę z długością w cm poszczególnych rozmiarów obuwia i dopasuj rozmiar

np. długość obrysu stopy to 12,5 cm zatem odpowiednim rozmiarem buta dla dziecka jest rozmiar nr 20,
którego długość w centymetrach to 13,3.


Na innych naszych aukcjach oferujemy inne modele i rozmiary obuwia marki Memo.

W ofercie posiadamy również wkładki supinujące Memo

Wszystkie znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji, a zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. © 2014 queo.pl

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,70 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • allegro@queo.pl
    Na maile odpisujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
QUEO Robert Sałata
ul. Maratońska 71A
94-050 Łódź
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności za zwrócone przedmioty. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@queo.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby Sprzedającego. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Nr konta bankowego do dokonania zwrotu wpłaty: [numer konta] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Produkty lecznicze i wyroby medyczne nie podlegają zwrotom. (Art. 96 ust.5 ustawy z dnia 6.09.2011r. Prawo Farmaceutyczne). Wyjątkiem są produkty zwracane wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania zgodnie z art. 96 ust.6 powyższej ustawy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@queo.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

BARDZO WAŻNE: Po zakupie prosimy o wypełnienie formularza opcji dostawy - to ułatwi i przyspieszy proces realizacji zamówienia. Towar wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po otrzymaniu informacji o wysyłce "za pobraniem". Przesyłki realizowane przez InPost (Allegro Polecony InPost, Allegro Paczkomaty InPost, Allegro Kurier InPost) odbierane są z siedziby naszej firmy ok. godz. 13. Zamówienia z opcją dostawy InPost złożone po tej godzinie realizowane są w kolejnym dniu roboczym. Przesyłki realizowane przez Pocztę Polską (List Polecony, Pocztex Kurier48) i firmę kurierską odbierane są z siedziby naszej firmy ok. godz. 16:00. Zamówienia z opcją dostawy Pocztą Polską i firmą kurierską złożone po tej godzinie realizowane są w kolejnym dniu roboczym. Przedmioty zakupione na naszych aukcjach wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku. UWAGA! Przesyłki Allegro Polecony InPost doręczane są nawet do 10 dni, pomimo faktu, że przewoźnik deklaruje czas dostarczenia na poziomie 3-4 dni. Ponadto śledzenie przesyłek Allegro Polecony InPost nie zawsze działa prawidłowo i najczęściej podawany na stronie InPost status przesyłki nie odpowiada rzeczywistości. Jeżeli zależy Państwu na czasie, zalecamy wybór innej formy dostawy. Ponadto Allegro Polecony InPost jest ograniczony gabarytami oraz masą przesyłki - prosimy zwrócić na to uwagę podczas zakupów kilku przedmiotów. Może zdarzyć się, że allegro naliczy wielokrotność opłaty za przesyłkę. Zalecamy w tym przypadku wybór innej opcji dostawy - np. Paczkomaty - będzie szybciej i taniej. O przebiegu realizacji zamówień informujemy na bieżąco drogą mailową. Numer listu przewozowego otrzymają Państwo mailem - w przypadku przesyłek InPost lub SMS'em - w przypadku przesyłek Pocztą Polską. QUEO Robert Sałata ul. Maratońska 71A, 94-050 Łódź e-mail: allegro@queo.pl telefon: +48 42 686 01 50, +48 537 666 602 NIP: 982-021-36-85 REGON: 473024333 Firma jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)