MELATONINA w listkach - bezsenność zasypianie sen (6483627320)

zakończona
10,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 8,50 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]


© PanelReklamowy

MELATONINA

10 listków

Opis działania:

Suplement diety Melatonina przeznaczony jest dla osób uskarżających się na problemy ze snem. Wydzielany przez szyszynkę hormon melatonina reguluje rytm dobowy snu i czuwania. Pomagając skrócić czas potrzebny na zaśnięcie, melatonina zmniejsza trudności w zasypianiu. Z tego względu suplementację melatoniną mogą stosować między innymi: osoby mające problemy z zasypianiem, pracownicy wykonujący pracę zmianową oraz podróżni cierpiący na zaburzenia snu związane ze zmianą stref czasowych. Suplement diety Melatonina ma wygodną postać listków.

Stosowanie:

raz dziennie (przed snem) położyć pojedynczy listek na języku. Listek szybko się rozpuści, uwalniając melatoninę.

Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Przechowywać w miejscu suchym w temperaturze pokojowej. Nie zaleca się kobietom w ciąży i w okresie karmienia. Ważne jest stosowanie zbilansowanej i zróżnicowanej diety oraz prowadzenie zdrowego trybu życia. Suplement diety nie zastępuje zrównoważonego sposobu żywienia i zdrowego trybu życia. Korzystne działanie występuje w przypadku spożycia 1 mg melatoniny krótko przed pójściem spać.

Skład:

melatonina 1 mg, substancja wypełniająca – E 464, substancja wypełniająca – E 421, emulgator – E 433, aromat, regulator kwasowości – E 330, stabilizator – E 471, barwnik – E 142, substancja słodząca – E 954, substancja słodząca – E 955, woda.

Producent:

AMC Pharma Limited

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 17 1140 2004 0000 3902 7561 3088
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony priorytetowy 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 573-398-447
    Infolinia czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-18:00

reklamacje

Procedura reklamacyjna 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ringo@all4you.strefa.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.