MEL BY MELISSA SANDAŁY BLACKBERRY, R.37, 24H (6912172772)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
185,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Zagnańsk, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 37
  • marka: Mel by Melissa
  • rodzaj obcasa: płaski obcas
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 0.0
  • fason: japonki
  • kolor: czerń, odcienie pomarańczowego

Sandałki damskie marki Mel by Melissa

Producent: MEL BY MELISSA
Kolor: CZARNY / POMARAŃCZOWY

Materiał: TWORZYWO
Wnętrze: TWORZYWO

Wkładka: TWORZYWO
Podeszwa: TWORZYWO

Rozmiar: 37


- Posiadają unikalne właściwości zapewniające komfort - ogrzewają stopy zimą i chłodzą je latem

Rozmiar 35 36 37 38 39 40 41
Długość wkładki w cm

UWAGA! Przed zakupem prosimy o kontakt e-mailowy bądź telefoniczny z nami celem potwierdzenia dostępności wybranego przez Państwa rozmiaru / modelu.

Nie wysyłamy paczek "za pobraniem" dla osób bez pełnej aktywacji konta.

Wysyłka w ciągu 24h! (dni robocze)

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 05 1140 2004 0000 3502 7467 8420
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.W.BACAD
Jaworze 27a
26-050 Zagnańsk
NIP: 657-103-64-25
REGON: 291014002
Zapraszamy do świata ekskluzywnej mody. Oferta naszego sklepu zawiera wachlarz produktów sygnowany metkami markowych producentów, takich jak: Guess, Calvin Klein, EA7, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans i wiele innych. W asortymencie posiadamy szeroki wybór obuwia damskiego i męskiego, jak również odzież damską i męską dostępną w różnych, rozmiarach, kolorach i fasonach. Oferowane przez nas produkty pozwolą na tworzenie modnych i wygodnych stylizacji zgodnie z najnowszymi trendami modowymi.

kontakt

  • 533583555
    sklep czynny od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
MODEVE
SŁOWACKIEGO 8/10
25-365 KIELCE
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
MODEVE
SŁOWACKIEGO 8/10
25-365 KIELCE
PL
Dodatkowe informacje

1. MODEVE ma obowiązek dostarczyć Klientowi towar bez wad. 

2. MODEVE odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, jeżeli towar (rzecz sprzedana) ma wadę fizyczną lub prawną. 

3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 

3.1. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, 

3.2. nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór, 

3.3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, 

3.4. została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. 

4. Na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. Jednakże MODEVE nie jest odpowiedzialny względem Klienta za to, że towar nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień (producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent), jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży. 

5. MODEVE jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna). 

6. MODEVE jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 

7. MODEVE jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 

8. Jeżeli towar ma wadę, Klient może: 

8.1.żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady; w takiej sytuacji MODEVE jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta; MODEVE może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów, 

8.2. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar na wolny od wad albo wadę usunie; tak określone uprawnienie sprzedającego doznaje ograniczeń określonych w pkt 8.2.1 i 8.2.2; obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady, 

8.2.1. w warunkach określonych w pkt 8.2, MODEVE nie może wymienić towaru na wolny od wad lub wady usunąć, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany przez MODEVE albo MODEVE nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, 

8.2.2. w warunkach określonych w pkt 8.2, Klient może zamiast zaproponowanego przez MODEVE usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez MODEVE; przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 

9. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

10. Klient, który wykonuje uprawnienie z tytułu rękojmi do odstąpienia od umowy lub wymiany rzeczy na wolną od wad, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć wadliwy towar do MODEVE. Dane kontaktowe MODEVE oraz adres podane są w pkt 23 Regulaminu. 

11. Koszty wymiany lub naprawy ponosi MODEVE. 

12. Sprzedawca obowiązany jest przyjąć od kupującego rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy. 

13.Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 14. Jeżeli w umowie sprzedaży zastrzeżono, że dostarczone rzeczy sprzedanych ma nastąpić częściami, a MODEVE mimo żądania Klienta nie dostarczył zamiast rzeczy wadliwych takiej samej ilości rzeczy wolnych od wad, Klient może od umowy odstąpić także co do części rzeczy, które mają być dostarczone później. 

15. Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych. 16. MODEVE odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez MODEVE przewoźnikowi, jeżeli MODEVE nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Klienta. 

17. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 16. 

18. W terminie określonym w pkt 16 Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany towaru lub usunięcia wady. 

19. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących kupującemu z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Przepis stosuje się odpowiednio do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących kupującemu, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji. 

20. Jeżeli określony przez MODEVE lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi, MODEVE odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 

21. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się pkt 15 - 19 Regulaminu, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej - od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. 

22. Reklamacje można kierować na adres wskazany w pkt 23 Regulaminu. 

23. adres magazynu: P.W. BACAD - sklep MODEVE, ul. Słowackiego 8/10, 25-365 Kielce tel. 533583555, 509471317, e-mail: moddeve@gmail.com 

24. REKLAMACJI OBUWIA NIE PODLEGA: 

24.1. Naturalne zużycie obuwia nawet w okresie 2 lat od daty zakupu (np. zelówek, fleków, wyściółki). 

24.2. Obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w momencie zakupu), co do których można przyjąć, że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu a nie zgłosił natychmiast po otrzymaniu towaru. 

24.3. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania (obicia, otarcia, uszkodzenia mechaniczne). 

24.4. Wygoda obuwia - obuwie źle dopasowane do stopy. 

24.5. Różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry. 

24.6. Przemakanie obuwia. 

24.7. Odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturlanych, tkaniny pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia. 

24.8. Uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy. Obuwie za małe lub za duże ulega deformacji. 

24.9. Uszkodzenie w wyniku niewłaściwego użytkowania i braku konserwacji. Brak konserwacji pozbawia skórę elastyczności co powoduję jej pękanie oraz osłabia połączenia klejowe. 

24.10. Elementy ozdobne np. klamry, guziki, gumki.. 

25. W przypadku reklamacji obuwia zastosowanie mają przepisy zawarte w USTAWIE Z DNIA 27 LIPCA 2002r. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO. /Dz.U. Nr 141 z 5 września 2002r., poz 1176/. W przypadku reklamacji zakupów dokonanych od 25.12.2014r. zastosowanie mają przepisy zawarte w ustawie z dn. 30 maja 2014r o prawach konsumenta /Dz.U. z 2014 r. poz. 827/