MEDIASCOUT iPhone 7 128GB Onyks Jet Black PL FV23% (6999928578)

zakończona
2 799,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka pocztowa priorytetowa darmowa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Niemcy 120,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • kolor: odcienie czarnego
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: iOS
  • wbudowana pamięć: 128 GB
  • pamięć RAM: 2 GB

opis

Kontakt
  • Infolinia: 0-801 00 95 60
  • Biuro obsługi klienta: 0-32 79 79 019
  • Fax: 0-32 72 32 330
  • E-mail: sklep@mediascout.pl
Płatność
  • Konto: 18 1050 1214 1000 0090 3123 2896
Wysyłka
Godziny pracy
  • Pon. - Pt.: 9.00 - 17.00
iPhone 7 Onyks/JetBlack (diamentowo-czarny/c­zarny połysk) 128GB

Informacje ogólne:


- z polskiej dystrybucji, pełna gwarancja Apple od momentu pierwszego uruchomienia (rejestracji), 1 rok dla osób fizycznych i dla firm (szczegóły gwarancji na www.apple.com/pl)

- telefon fabrycznie bez simlocka, działa w każdej sieci

- fabrycznie nowy, pudełko nierozpakowane!

- pełen komplet: telefon, pudełko, słuchawki lightning, ładowarka USB, kabel USB, adapter lightning/jack (wszystko fabrycznie nowe i oryginalne)

- wysyłka kurierem bezpośrednio od dystrybutora (PL)

- faktura z pełnym odliczeniem VAT (23%). Kwota zakupu jest kwotą brutto (z VAT)

Podstawowe dane techniczne znajdziecie na oficjalnej stronie Apple



Przed dokonaniem zakupu prosimy przeczytać dokładnie opis aukcji i stronę "o mnie". Jeżeli nie znajdziecie tam odpowiedzi prosimy o kontakt z naszym konsultantem.


Dodano 2016-01-20 18:08
Uprzejmie Państwa informujemy, że żaden z naszych współpracowników nie prowadzi sprzedaży naszego asortymentu w serwisie OLX. Osoby wprowadzone w błąd prosimy o pilny kontakt.

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
200,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Mediascout Sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 80
00-517 Warszawa
Dodatkowe informacje

Reklamacje i opisy ew. usterek prosimy składać pisemnie na adres sklep@mediascout.pl oraz w miarę możliwości dołączać do paczki z reklamowanym towarem. Nabywca może dokonać reklamacji wysyłając przedmiot na swój koszt na nasz adres. Wszystkie towary (zarówno nowe jak używane) posiadają folie lub plomby gwarancyjne. Usunięcie ich znacznie utrudni identyfikację produktu oraz będzie świadczyło o ingerencji Kupującego w urządzenie co może być podstawą do odmowy dokonania zwrotu lub reklamacji. Prosimy pamiętać, iż gwarancja traci ważność w momencie stwierdzenia ingerencji w urządzenie nieupoważnionych osób lub serwisów technicznych. W szczególności ma to miejsce w przypadku stwierdzenia zerwania wewnętrznych plomb gwarancyjnych, dokonanych przeróbek i zmian konstrukcyjnych w urządzeniu lub zmiany oprogramowania (wgrywanie na własną rękę szkodliwych aplikacji i plików multimedialnych). W przypadku towarów używanych rękojmia na przedmioty zakupione na naszych aukcjach jest ograniczona do 14 dni od daty otrzymania. W sytuacji korzystania z prawa rękojmi Kupujący powinien złożyć stosowne oświadczenia na piśmie wraz z opisem przyczyn reklamacji - reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego Zanim wyślesz towar do reklamacji, prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym. Odsyłając towar najlepiej dołączyć wszystko, co się otrzymało od sprzedającego - na wypadek, jakby towar podlegał zwrotowi, a transakcja zostałaby rozwiązana - wtedy towar musi być kompletny, w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dodatkami, należycie zabezpieczony, koniecznie z dołączonym dowodem zakupu - fakturą lub paragonem oraz kartą gwarancyjną z numerem IMEI konkretnego telefonu. IMEI odsyłanego telefonu powinno się zgadzać z nr IMEI zamieszczonym na karcie gwarancyjnej będącej dowodem zakupu danej konkretnej sztuki telefonu Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. Prosimy pamiętać, iż w sytuacji uzasadnionej reklamacji zwrot kosztów przesyłki towaru obejmuje tylko koszty uzasadnione – np. koszt listu poleconego, koszt paczki pocztowej ekonomicznej. Wszelkie usługi związane z wysyłką zamawiane przez Kupującego w celu udogodnienia warunków płatności lub transportu oraz ubezpieczenia nie są konieczne do skutecznego dostarczenia towaru reklamowanego i są nabywane przez Kupujących na własny koszt i odpowiedzialność (np. pobranie zamiast przesyłki po dokonaniu płatności, ubezpieczenie paczki, dokupienie "priorytetu", zwrot towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej). W takich sytuacjach zwracamy koszt przesyłki reklamowanego towaru w wysokości równowartości paczki pocztowej ekonomicznej zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej – po rozpatrzeniu reklamacji, na konto podane przez Kupującego. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani na jego koszt. Jeżeli przedmiot objęty jest gwarancją producenta i posiada ważną gwarancje pisemną, reklamacje prosimy składać w serwisie autoryzowanym danego producenta.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Mediascout Sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 80
00-517 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta" Klient, który nabył towar za pośrednictwem sprzedaży wysyłkowej może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe wyłącznie przy sprzedaży wysyłkowej i tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony lub uszkodzony. Zwracane towary muszą być kompletne, posiadać wszelkie folie i zabezpieczenia i powinny być wysłane w oryginalnym opakowaniu. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym zgłoszeniu to do nas celem otrzymania instrukcji zwrotu zamówionego towaru. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiony zwrot sprzedaży detalicznej lub korekta faktury VAT. W ciągu 14 dni roboczych dokonamy zwrotu ceny zwróconego towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe. Uwaga! Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni dotyczy tylko i wyłącznie umów zawieranych z osobami prywatnymi nabywającymi towary w celu nie związanym bezpośrednio z prowadzeniem działalności gospodarczej na odległość i nie obowiązuje w sytuacji zakupu towaru w sklepie stacjonarnym. W tej sytuacji momentem zawarcia umowy jest moment fizycznego przekazania towaru wraz z wypisaniem karty gwarancyjnej i wystawieniem dokumentu sprzedaży.

O sprzedającym
mediascout_pl
99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

882

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje


Dokładamy wszelkich starań, aby potrzeby naszych Klientów realizować na możliwie najwyższym poziomie. Chcąc sprostać Państwa oczekiwaniom i stale podnosić jakość naszych usług prosimy o przesyłanie opinii na temat naszych transakcji.

Jeśli jesteście zadowoleni z zakupionego przedmiotu i współpracy z nami - najlepszym podziękowaniem będzie wystawienie pozytywnego komentarza. Odwdzięczymy się tym samym. Może się jednak zdarzyć, że z jakiegoś powodu będziesz nieusatysfakcjonowany z zakupów u nas – jeżeli tak, zanim wystawisz nam neutralny lub negatywny komentarz, skontaktuj się z nami, a spróbujemy wyjaśnić sprawę.

Dbamy o to, aby nasi Klienci kojarzyli nas nie tylko z doskonałą ceną, ale również wysoką jakością obsługi, w przyszłości wracali do nas i baz obaw mogli polecić nas innym.