MEBLIK Lampa Tulip (6911041669)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: brak
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

Kontakt: 733 333 085 e-handel@meblik.pl
LAMPA TULIP

Główne źródło światła w pokoju, doskonale oświetli każdy zakamarek.
Dla zapewnienia najwyższego komfortu nauki i zabawy zadbajmy o odpowiednie oświetlenie, ale lampy sufitowe służą nie tylko oświetlaniu pomieszczenia - są także świetnym sposobem na podkreślenie swojego stylu.

Właściwości:

- ożywia i doskonale współgra z elementami wystroju wnętrza
- nowoczesny wzór

- źródło światła: żarówka E27, 60W
- metalowa oprawa
- przewód o długości 80 cm w oplocie dopasowanym kolorystycznie do lampy
- abażur wykonany z plastiku (część wewnętrzna) i welurowej tkaniny na zewnątrz
- wymiary:
średnica klosza:
50 cm
wysokość klosza: 25 cm

Dostępne wzory:

- Grey

- Pink

- Black

- Fresh

Prosimy o podanie wybranego wzoru w treści wiadomości dla sprzedającego.

Formy płatności

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Chojnice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
15,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
11 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
15,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
11 dni roboczych

Punkty odbioru

Topole 70
89-600 Chojnice
woj. pomorskie
email: p.zablotny@meblik.pl
tel.: 733 333 248

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Meblik Sp. z o. o.
Topole 70
89-600 Chojnice
Dodatkowe informacje

1. Na oferowane przez nas produkty udzielamy 2 lata gwarancji. 

2. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe w przedmiocie sprzedaży z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. 

3. Reklamację należy zgłosić na adres e-handel@meblik.pl niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od daty wykrycia wady. 

4. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć zdjęcie, które umożliwi weryfikację wady. 

5. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie do 30 dni od dnia jej zgłoszenia. 

6. Gwarancją nie są objęte:

 - meble sprzedane jako zmontowane, jeżeli zgłaszane wady lub uszkodzenia widoczne były w momencie zakupu; 

- uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego transportu; 

- uszkodzenia będące następstwem niewłaściwego montażu, użytkowania lub konserwowania mebli; 

- uszkodzenia wynikające z naprawy lub przeróbki mebli wykonanej przez lub na zlecenie Nabywcy;

 - wady polegające na ugięciu elementów (półek, przegród, wieńców), nienaruszające konstrukcji mebla.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Meblik Sp. z o.o.
Topole 70
89-600 Chojnice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 1. Kupujący ma prawo dokonać zwrotu zakupionego przez internet towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny, pod warunkiem złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w przeciągu 14 dni kalendarzowych. Bieg terminu na odstąpienie rozpoczyna się od dnia następującego po dniu, w którym rzecz została dostarczona konsumentowi.

 2. Oświadczenie należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-handel@meblik.pl lub pocztą na adres firmy: Meblik Sp. z o.o. Topole 70, 89-600 Chojnice. 

3. Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.  Towar powinien być wysłany w oryginalnym opakowaniu.

4. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi konsument.

5. Sprzedający ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

7. Kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości.

O sprzedającym
MeblikPL
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

109

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 733 333 085
poniedziałek - piątek
11:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Meblik Sp. z o. o.

Topole 70

89-600 Chojnice

Pozostałe informacje

email: e-handel@meblik.pl
telefon: 733 333 085