MEBLE OGRODOWE Stół Ogrodowy Krzesła Stolik ZESTAW (6482017132)

zakończona
91,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 50,00 zł
  • lokalizacja: Karaś 44a
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: stół i krzesła
Zestaw Mebli Ogrodowych
STÓŁ + 2 KRZESŁA



  • ZESTAW 2 krzesła + stół
  • Meble do samodzielnego montażu
  • Łatwe w utrzymaniu czystości
  • Meble wykonane ze stali malowanej proszkowo
  • Odporny na warunku atmosferyczne
SZYBKA WYSYŁKA
PROFESJONALNE DORADZTWO



Rewelacyjny Zestaw
Mebli Ogrodowych

- ZESTAW 2 krzesła + stół

- Meble do samodzielnego montażu

- Meble wykonane ze stali malowanej proszkowo

- Odporny na warunku atmosferyczne

- Odporny na blaknięcia i promieniowanie UV

- Idealny na taras czy do ogrodu

Zestaw jest NOWY.
Oryginalnie zapakowany

Niepowtarzalna okazja !

Przedstawiamy nowoczesny, wygodny i ponadczasowy zestaw mebli ogrodowych


Komplet jest idealny do spędzania miłych chwil na świeżym powietrzu w otoczeniu przyrody, oraz pozwoli wygodnie i elegancko ugościć przyjaciół na wspaniałym grillu lub popołudniowym obiedzie.


- ZESTAW 2 krzesła + stół
- Łatwe w utrzymaniu czystości
- Meble do samodzielnego montażu
- Kolor: niebieski
- Meble wykonane ze stali malowanej proszkowo
- Odporny na warunku atmosferyczne
- Odporny na blaknięcia i promieniowanie UV

W tytule przelewu koniecznie należy podać swój nick i numer aukcji!

Wzięcie udziału w licytacji jest równoznaczne z akceptacja regulaminu znajdującego się na stronie o mnie.

27 1050 1764 1000
0092 0201 9320
50,00 zł

Przy jednorazowych zakupach minimum dwóch przedmiotów,
których łączna kwota przekroczy 250 złotych,
dostajesz GRATIS

niesamowite akcesoria fryzjerskie!
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua
użytkownik
cena
R...o
91,00 zł poniedziałek 12 września, 11:08:57
O...6
90,00 zł poniedziałek 12 września, 09:48:58
p...1
21,00 zł sobota 10 września, 22:59:10
N...8
6,50 zł niedziela 11 września, 22:47:52

dane sprzedawcy

kontakt

  • 89 648 63 88
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 512 648 011
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przed odesłaniem towaru w ramach odstąpienia prosimy o kontakt z naszym Działem Reklamacji pod adresem mailowym: reklamacje@supreo.pl Towar z dowodem zakupu (paragon, faktura VAT) i formularzem prosimy odesłać wyłącznie na adres podany w formularzu odstąpienia od umowy. Formularz do pobrania pod poniższym adresem: http://images71.fotosik.pl/680/b263110ebdaaee4d.jpg Uprzejmie informujemy, że jako firma nie odbieramy nie zamówionych przez nas przesyłek płatnych przy odbiorze. Wszelkie zwroty należności dokonywane są przelewem na wskazany numer rachunku bankowego. Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro.

reklamacje

Sprzedawany towar objęty jest gwarancją na podstawie otrzymanego dowodu zakupu. O jej okresie informujemy na każdej aukcji. Części eksploatacyjne sprzedawanych urządzeń takie jak: ostrza tnące, folie ochronne, głowice, filtry itp. nie podlegają wymianie gwarancyjnej. Akumulatory objęte są oddzielną 3 miesięczną gwarancją. Towar używany, powystawowy, popokazowy, poprezentacyjny nie jest objęty gwarancją. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt z naszym Działem Reklamacji poprzez wysłania zgłoszenia mailowego na adres: reklamacje@supreo.pl Towar na reklamację z kopią dowodu zakupu i formularzem reklamacyjnym prosimy odesłać na adres podany w formularzu. Formularz do pobrania pod poniższym adresem: http://images71.fotosik.pl/680/6e60dd5235af382e.jpg Koszt odesłania towaru na reklamację pokrywa klient. PROSIMY O SPRAWDZENIE PRZESYŁKI PRZY ODBIORZE W OBECNOŚCI KURIERA DORĘCZAJĄCEGO PRZESYŁKĘ. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru lub braków w zamówieniu prosimy o spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę do rozpatrzenia tego rodzaju zgłoszeń reklamacyjnych. Warunki Gwarancji 1. Sprzedawca gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie wskazanym na aukcji liczonym od daty zakupu. Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie przez uprawnione zakłady serwisowe w terminie 14 dni od daty dostarczenia do serwisu. 2. Sprzęt osoba reklamująca dostarcza do serwisu na własny koszt wraz z dowodem zakupu. 3. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do naprawy w opakowaniu fabrycznym, lub innym, odpowiednim do zabezpieczenia urządzenia przed uszkodzeniami, szczególnie podczas wysyłki. 4. Zakres i sposób napraw określa gwarant. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje skutków zaniedbania czynności, ani samych czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt (konserwacja, czyszczenie, wymiana części eksploatacyjnych, itp.) 5. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia: a) spowodowane przez niezgodne z instrukcją działanie, bądź zaniechanie działania ze strony użytkownika b) wywołane działaniem sił wyższych (działania militarne, klęski żywiołowe, wyładowania atmosferyczne) c) będące skutkiem przepięć w sieci zasilającej d) powstałe w wyniku zużycia wymiennych części eksploatacyjnych urządzenia 6. Gwarancja nie zostanie uznana, jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu fizycznemu, uszkodzenie powstanie w skutek niewłaściwego użytkowania, lub zostanie poddany naprawie w nieautoryzowanym zakładzie naprawczym. 7. Gwarancja nie ulega transferowi na innego użytkownika

pozostałe informacje

Towar wysyłany jest zazwyczaj w ciągu 1 - 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia (płatność PayU lub przy odbiorze). Płatność przelewem tradycyjnym wydłuża czas realizacji zamówienia (wymagana weryfikacja płatności przez nasz Dział Księgowości). Dokonując płatności przelewem tradycyjnym prosimy w tytule przelewu obowiązkowo wpisać swój nick Allegro co przyspieszy identyfikację wpłaty. W przypadkach losowych wysyłka towaru może wydłużyć się do 3 - 4 dni roboczych.Zamówienia realizowane są według kolejności wpływu. !!! Szanowny Kliencie jeżeli zależy Ci na szybszej wysyłce Twojego zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta !!! PROSIMY O SPRAWDZENIE PRZESYŁKI PRZY ODBIORZE W OBECNOŚCI KURIERA DORĘCZAJĄCEGO PRZESYŁKĘ. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru lub braków w zamówieniu prosimy o spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę do rozpatrzenia tego rodzaju zgłoszeń. Uwaga !!! Na niektórych naszych aukcjach możliwy jest wybór koloru lub wzoru zakupionego przedmiotu. Prosimy o podanie tej informacji w Formularzu Opcji Dostawy (FOD). Brak takiej informacji skutkuje wysyłką losowego koloru / wzoru. Możliwa jest również wymiana otrzymanego towaru jeżeli z jakiegoś powodu nie spełnia on Państwa oczekiwań. Koszt odesłania towaru celem wymiany w jedną stronę pokrywa klient. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem mailowym: biuro@supreo.pl Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury (na życzenie klienta - konieczne zaznaczenie opcji w FOD). W przypadku braku dowodu zakupu w przesyłce prosimy o zgłoszenie na adres: biuro@supreo.pl