MEBLE MŁODZIEŻOWE MILO 3 biurko łóżko promarkmeble (6922307940)

zakończona
1 622,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie gratis
  • lokalizacja: Kępno
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: brak
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
Odpowiadamy na wszystkie zadane pytania:
promarkinfo@wp.pl
tel.: (+48) 500 276 741
(+48) 500 276 551
62 782 17 90

MEBLE MILO 3 1622,-


Meble są nowe, zapakowane w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją i okuciami. Meble są wykonane z płyty wiórowej oklejone obrzeżem PCV.

Kolor :

- dąb mleczny/pomarańcz,

- dąb mleczny/zieleń,

- dąb mleczny/fiolet.

Zdjęcie w kolorze niebieskim tylko poglądowe.

Wymiary elementów wchodzących w skład zestawu mebli :

Stolik nocny (12) - 47 wys. x 50 szer. x 35 gł.

Szafa (1) - 188 wys. x 80 szer. x 58 gł.

Łóżko 80 (bez materaca) (11) - 67 wys. x 85 szer. x 204 gł.

Półka wisząca 120 odkryta (14) - 21 wys. x 120 szer. x 23 gł.

Biurko 120 (10) - 73 wys. x 120 szer. x 58 gł.

PRZY ZAKUPIE POWYŻEJ 600 ZŁ DOSTAWA GRATIS !!!


ZESTAWY MEBLI MILO

ZESTAW MILO 1


ZESTAW MILO 2



ZESTAW MILO 3
ZESTAW MILO 4

INFORMACJE O DOSTAWIE


- meble dostarczamy swoim transportem lub wyspecjalizowaną firmą transportową,
- o dostawie informujemy 1-2 dni wcześniej,
- prosimy o zorganizowanie osób do odbioru przesyłki, kierowca może pomóc przy wniesieniu mebli,
- płatność gotówką w dniu dostawy lub przedpłata/zaliczka,
- czas realizacji zamówień wynosi około 5-20 dni - uzależniony jest od stanów magazynowych i naszych możliwości transportowych,
- dostawa gratis !!!

RATY



DLACZEGO WARTO KUPOWAĆ U NAS


- sprzedajemy w internecie od 2005 roku,
- zdobyliśmy zaufanie ponad 20 tys. klientów internetowych,
- mamy konkurencyjne ceny mebli i dostaw,
- własny bezpieczny transport i pomoc przy wniesieniu,

KONTAKT


TEL. : (+48) 500 276 741
(+48) 500 276 551
(+48) 62 782 17 90
E-MAIL: promarkinfo@wp.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 30 1020 2241 0000 2702 0049 5655
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwe sposoby płatności: gotówka przy odbiorze, przelew zwykły, PayU

Odbiór osobisty - możliwy w siedzibie firmy - Kępno.

Transport GRATIS.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PROMARK MEBLE
Warszawska 66
63-600 Kępno
NIP: 619-203-33-80
REGON: 366743708

PROMARK MEBLE

Mikoła Solak

ul. Warszawska 66

63-600 Kępno

reklamacje

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce \"Reklamacja towaru\". 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 3.1. pisemnie na adres: PROMARK MEBLE ul.Warszawska 66, 63-600 Kępno, 3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: promarkm@wp.pl , 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres Przybyszów 3 63-600 Kępno. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6. Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5. Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

pozostałe informacje

PROMARK MEBLE  Mikołaj Solak

ul.Warszawska 66, 63-600 Kępno

NIP: 6192033380

Numer konta PKO BP : 30 1020 2241 0000 2702 0049 5655

Jeżeli przed zalicytowaniem macie państwo jakiekolwiek wątpliwości

dotyczące przedmiotu lub przebiegu aukcji prosimy o kontakt telefoniczny

lub e-mailowy.

Po zalicytowaniu prosimy o potwierdzenie e-mailem poniższych informacji:

- informacji o wybranej formie wysyłki lub dostawy (nasz transport, odbiór własny)

- informacji o wybranej formie zapłaty za meble ( płatność przelewem, płatność za pobraniem)

- informacji o rodzaju zakupionych mebli (np. wybrany kolor, wzór itp.)

- informacji o danych adresowych i telefonicznych (jeżeli są inne niż podane w allegro)

- danych do faktury (na życzenie)

- danych niezbędnych do zakupu na raty

Wszystkie wystawione meble na aukcjach są nowe i posiadają gwarancję.

WYSYŁKA TOWARU

Zakupione meble można odebrać osobiście (wcześniej uzgadniając

termin i rodzaj mebli do odbioru) lub nasz transport za dopłatą ( do

uzgodnienia).

NIE WYSYŁAMY MEBLI KURIEREM. WYSTAWIONE OPCJE np. PRZESYŁKA

KURIERSKA ,  PRZESYŁKA KURIERSKA POBRANIOWA SĄ NARZUCONE PRZEZ

FORMULARZ ALLEGRO. NIE MAMY MOŻLIWOŚCI WPISU DOSTAWY TRANSPORTEM

SPRZEDAJĄCEGO.

Zachęcamy do korzystania z dostaw naszym transportem w szczególności

dużych gabarytowo przesyłek. W większości przypadków pozwala to na

obniżenie kosztów oraz bezpieczniejszy transport.

W przypadku naszego transportu prosimy o kontakt mailowy celem

określenia kosztów, czasu dostawy czy naszych możliwości transportowych w

danym regionie kraju.

Zadając pytanie o nasz transport prosimy podać nazwę miejscowości wraz z kodem pocztowym.

Staramy się realizować zamówienia wg kolejności i daty.

Zamówienia, które ze względu na ograniczenia transportowe (waga,

gabaryty mebli) nie zmieszczą się na bieżącą dostawę w danym regionie

będą realizowane w późniejszym czasie.

W przypadku zainteresowania zakupem prosimy o wcześniejsze zamówienia co pozwoli na sprawniejszą realizację zamówień.

Terminy dostaw uzależnione są od ilości zamówień w danym regionie i terminów realizacji zamówień.  

Dostawy naszym transportem od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 23.00.

Z uwagi na gabaryty i wagę paczek (mebli) prosimy o zorganizowanie odbioru przesyłki.

Kierowca może na życzenie pomóc przy wniesieniu (rozładunku) mebli.

W przypadku zamówień kilku przedmiotów z aukcji koszty dostawy lub wysyłki uzgadniamy indywidualnie.

Czas realizacji zamówień jest uzależniony od stanów magazynowych

(np.wybrany kolor), lub zdolności transportowych (nasz transport). Czas

realizacji zamówień podajemy w e-mailu zwrotnym potwierdzającym

przyjęcie określonego zamówienia.

Zazwyczaj wynosi około 5 - 21 dni roboczych.

Uwzględniając możliwości wytwórcze producentów (np.przerwy urlopowe, święta)

oraz przyczyny nie zależne od nas czas realizacji zamówień może ulec

zmianie.

Koszty dostawy naszym transportem pokrywa kupujący.

PROCEDURA ZAKUPU NA RATY

Prowadzimy system ratalny na oświadczenie o dochodach dla osób

zatrudnionych na podstawieumowy o pracę oraz prowadzących działalność;

emeryci - ostatni odcinek emerytury/świadczenia; renciści - ostatni

odcinek renty lub wyciąg z banku oraz decyzja o przyznaniu renty ze

wskazaniem okresu na jaki została przyznana.

1. Kupujący e-mailowo zgłasza chęć zakupu na raty podając poniżej wyszczególnione dane:

imię i nazwisko; pesel; dowód osobisty (seria, nr, data wydania

oraz organ wydający); drugi dokument tożsamości z numerem; płeć; data

urodzenia; nazwisko panieńskie, nazwisko rodowe matki; stan cywilny;

dane współmałżonka (imię i nazwisko, data urodzenia) wykształcenie;

sytuacja mieszkaniowa; miesięczna kwota innych zobowiązań kredytowych,

adres zameldowania: ulica, nr domu, miejscowość, kod pocztowy,

zameldowany od rrrr; tel. stacjonarny: rodzaj i numer; adres do

korespondencji; tytuł osiąganych dochodów; stanowisko pracy; na jaki

czas zatrudniony (od... do.... -ddmmrr); nazwa, adres, tel. stacjonarny

firmy; średnie miesięczne wynagrodzenie z ostatnich trzech miesięcy

netto.

Kupujący jednocześnie może poprosić o przybliżoną symulację kredytu z uwzględnieniem ilości rat i wartości kredytu.

Na podstawie powyższych danych sprawdzamy zdolność kredytową zainteresowanego.

2. Informujemy kupującego o zdolności kredytowej

3. Kupujący kupuje wybrane meble

4. Dostarczamy meble wraz umową kredytową

5. Kupujący podpisuje stosowne dokumenty jednocześnie odbiera meble

6. W ciągu około 14 dni kupujący otrzymuje przesyłkę z umową i harmonogramem spłat kredytu.

W przypadku sprzedaży na raty możliwy tylko nasz transport, wynika

to z konieczności podpisania dokumentów.Prosimy więc wcześniej zadać

pytanie odnośnie naszych zdolności transportowych w danym regionie

kraju.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PROMARK MEBLE
Warszawska 66
63-600 Kępno
PL
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone: 1.1. pisemnie na adres: PROMARK MEBLE Warszawska 66, 63-600 Kępno, 1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: promarkinfo@wp.pl , 2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Przybyszów 3 63-600 Kępno. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8 Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 8.1. jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, 8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 8.3. w przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w których przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w których przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w których przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w których konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartych w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.