Meble młodzieżowe dla dzieci APETITO BIS 4 Regał (6912099325)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
581,00 zł
z 99 sztuk
Kup na raty 0%
kup na raty
30 x 19,37 zł

tylko teraz Raty 0% od PayU

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • lokalizacja: Słupia pod Kępnem, Polska
  • czas wysyłki: do 14 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • styl: nowoczesny
  • materiał: płyta laminowana
  • wysokość mebla (cm): 192 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 75 [cm]
  • głębokość mebla (cm): 40 [cm]
  • liczba półek: 6
  • liczba szuflad: 3
  • wykończenie: mat
  • montaż: meble do samodzielnego montażu
  • informacje dodatkowe: drzwi
  • kolor mebla: szary

Opis

Witamy na aukcji sklepu internetowego Meblekryspol
Kontakt
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!


Kontakt telefoniczny
od poniedziałku do piątku
od 9:00 do 21:00
w soboty od 9:00 do 20:00

Jak kupować?
Zakupy u nas to nic prostszego! Przekonaj się!

Zamówienie i płatność
Po zakupie prosimy o kontakt lub wypełnienie formularza,
w celu ustalenia szczegółów transakcji (koszt dostawy, kolorystyka, itp).

Jako, że mamy pełne zaufanie do naszych klientów, nie wymagamy płatności z góry za zakupione meble.

Nie wymagamy zaliczek!

Wszystkie płatności przy odbiorze mebli!


Pełny regulamin sklepu Meblekryspol znajdziecie Państwo w zakładce: "O nas"
Transport
Meble dowozimy naszym transportem . Kierowca nie wnosi mebli do mieszkania sam można go poprosić o pomoc przy wniesieniu.

Dzień przed dostawą informujemy klienta o dniu i godzinie dostarczenia mebli. Meble są w paczkach do własnego montażu.

Meble systemowe

APETITO BIS

nr. 4 - regał


antracyt + biały / wstawka niebieski

antracyt + biały / wstawka róż

Wymiary:

- szerokość: 75 cm

- wysokość: 192 cm

- głębokość: 40 cm


Wykonanie:

System APETITO BIS wykonany z płyty meblowej laminowanej o grubości 16mm, obrzeża starannie zakończone trwałą i odporną na uszkodzenia okleiną ABS.
Meble charakteryzują się ciekawą kolorystyką
z listwami ozdobnymi do wyboru w dwóch kolorach.
W szufladach zastosowano prowadnice kulkowe z pełnym wysuwem.
Meble są nowe, zapakowane w paczkach wraz z instrukcją oraz niezbędnymi okuciami do samodzielnego montażu.


KOLORYSTYKA:

ANTRACYT + BIAŁY / wstawka NIEBIESKI
ANTRACYT + BIAŁY / wstawka RÓŻ

Przy zamówieniu proszę określić kolor !!!

Elementy systemu APETITO BIS dostępne w sklepie

Meblekryspol

Meble można zamawiać elementami i tworzyć własne ustawiania

Przykładowe ustawienia systemu APETITO BIS

APETITO BIS zestaw 1 - 1837 zł

APETITO BIS zestaw 2 - 1901 zł

APETITO BIS zestaw 3 - 2078 zł

APETITO BIS zestaw 4 - 2014 zł

APETITO BIS zestaw 5 - 1348 zł

APETITO BIS zestaw 6 - 1412 zł

APETITO BIS zestaw 7 - 1589 zł

APETITO BIS zestaw 8 - 1525 zł

Meble dowozimy własnym transportem na terenie całego kraju. Klient zobowiązany jest do zorganizowania rozładunku.
Nasz kierowca może pomóc przy wniesieniu po wcześniejszym
ustaleniu.

DOSTAWA NA TERENIE CAŁEGO KRAJU GRATIS !!!

Realizacja zamówienia

od 2 do 14 dni

Konsultacja telefoniczna codziennie od 8 do 21

pod numerem

- 512392267

- 627818054

- 509595984

- 570014735

UWAGA!!!

Do każdego mebla dołączona jest szczegółowa instrukcja montażu.
Gwarantujemy wysoką jakość mebli w jak najniższych cenach.

Kupując więcej mebli płacisz tylko jedną dostawę !!!
Płatność przy odbiorze mebli !!!

Nie przyjmujemy zaliczek!!!



Wszelkie prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania treści aukcji, zdjęć, oraz jakichkolwiek innych elementów, będących własnością firmy.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1500,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Warunki oferty: wg stanu na 1 marca 2018r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. lub mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Ofertą objęte są wybrane produkty na zasadach dostępnych na: https://na.allegro.pl/raty w okresie 01.03.2018 - 31.05.2018. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Słupia pod Kępnem, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
15-16 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
14 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
15-16 dni roboczych

Punkty odbioru

P.P.H KRYSPOL
Katowicka 7
63-648 Słupia pod Kępnem
woj. wielkopolskie
email: info@meblekryspol.pl
tel.: 609022218

  • poniedziałek - sobota 07:00 - 20:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

P.P.H KRYSPOL
Katowicka 7
63-648 Slupia pod Kępnem
Dodatkowe informacje

 Reklamacja towaru Reklamacja produktu przez konsumenta na podstawie  ustawy Podstawa reklamacji Z tytułu niezgodności towaru z umową Z tytułu  rękojmi Data zawarcia umowy sprzedaży Dotyczy Umów Sprzedaży zawartych  do 24 grudnia 2014 roku Dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia  2014 roku Podstawa prawna Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży  konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z 27 lipca 2002 r. (Dz.U.  nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy  prawa Ustawa Kodeks Cywilny z 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93  ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa Podstawowe  przesłanki odpowiedzialności Sprzedawcy Sprzedawca odpowiada wobec  Klienta, jeżeli Produkt w chwili jego wydania jest niezgodny z Umową  Sprzedaży. Niezgodność towaru z umową W przypadku indywidualnego  uzgadniania właściwości Produktu domniemywa się, że jest on zgodny z  Umową Sprzedaży, jeżeli odpowiada podanemu przez Sprzedawcę opisowi lub  ma cechy okazanej Klientowi próbki albo wzoru, a także gdy nadaje się do  celu określonego przez Klienta przy zawarciu Umowy Sprzedaży, chyba że  Sprzedawca zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia Produktu. W  przypadkach nieobjętych powyższymi przypadkami domniemywa się, że  Produkt jest zgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli nadaje się do celu, do  jakiego tego rodzaju Produkt jest zwykle używany, oraz gdy jego  właściwości odpowiadają właściwościom cechującym Produkt tego rodzaju.  Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy Produkt odpowiada oczekiwaniom  dotyczącym Produktu tego rodzaju, opartym na składanych publicznie  zapewnieniach Sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela; w  szczególności uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w oznakowaniu  Produktu lub reklamie, odnoszące się do właściwości Produktu, w tym  także terminu, w jakim Produkt ma je zachować. Na równi z zapewnieniem  producenta traktuje się zapewnienie osoby, która wprowadza Produkt do  obrotu krajowego w zakresie działalności swojego przedsiębiorstwa, oraz  osoby, która podaje się za producenta przez umieszczenie na Produkcie  swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego. Za  niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży uważa się również nieprawidłowość  w jego zamontowaniu i uruchomieniu, jeżeli czynności te zostały  wykonane w ramach Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę lub przez osobę, za  którą ponosi on odpowiedzialność, albo przez Klienta według instrukcji  otrzymanej przy sprzedaży. Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności  Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży, gdy  Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien  był wiedzieć. Sprzedawca nie jest związany zapewnieniem, o którym mowa w  art. 4, jeżeli wykazał, że zapewnienia tego nie znał ani, oceniając  rozsądnie, znać nie mógł albo że nie mogło ono mieć wpływu na decyzję  kupującego o zawarciu umowy, albo też że jego treść sprostowano przed  zawarciem umowy. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli  sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wada fizyczna  Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z  przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada  fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W  szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży,  jeżeli: nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze  względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z  okoliczności lub przeznaczenia;nie ma właściwości, o których istnieniu  Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;nie  nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy  zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do  takiego jej przeznaczenia;została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.  Jeżeli Klientem jest konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy  traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela,  osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności  gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na sprzedanym  Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia  odróżniającego przedstawia się jako producent. Sprzedany Produkt ma wadę  fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania i  uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub  osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez  Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy. Wada  prawna Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli  sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest  obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w  korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia  właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest  odpowiedzialny także za istnienie prawa. Zwolnienie Sprzedawcy od  odpowiedzialności Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z  tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy  Sprzedaży. Gdy przedmiotem Umowy Sprzedaży są Produkty oznaczone tylko  co do gatunku albo Produkty mające powstać w przyszłości, Sprzedawca  jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient  wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy. Przepisu tego nie stosuje  się, gdy Klientem jest konsument. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny  względem Klienta będącego konsumentem za to, że sprzedany Produkt nie ma  właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa  powyżej, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie  mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu  Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem  Umowy Sprzedaży. Podstawowe uprawnienia Konsumenta Niniejsze uprawnienia  mają co do zasady charakter dwuetapowy, co oznacza, że Klient ma  możliwość przejścia do drugiego etapu uprawnień dopiero po uprzednim  wyczerpaniu uprawnień z pierwszego etapu: etap: naprawa / wymiana Jeżeli  Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient może żądać  doprowadzenia go do stanu zgodnego z Umową Sprzedaży przez nieodpłatną  naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są  niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności  kosztów uwzględnia się wartość Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży oraz  rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie naraziłby Klienta inny sposób zaspokojenia.  etap: obniżenie ceny / zwrot pieniędzy Jeżeli Klient, z przyczyn  określonych powyżej, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli  Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie  lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne  niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo  odstąpić od Umowy Sprzedaży. Od Umowy Sprzedaży Klient nie może  odstąpić, gdy niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotna.  Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się  rodzaj Produktu i cel jego nabycia. Niniejsze uprawnienia mają co do  zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość  korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:  grupa: obniżenie ceny / zwrot pieniędzy Jeżeli sprzedany Produkt ma  wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu  od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo  wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już  wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił  zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.  Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z  Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości  Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli  wada jest nieistotna. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast  zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej  usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast  wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu  do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Jeżeli spośród sprzedanych  Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów  wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do  odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych. 

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.P.H KRYSPOL
Katowicka 7
63-648 Słupia pod Kępnem

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy od umowy  zawartej na odległość Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od  umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania  jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po  upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w  którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa  weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy,  muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od  niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo  wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą  Państwo przesłać na przykład: pisemnie na adres: PPH KRYSPOL Krzysztof  Skiba, ul. Katowicka 7, 63-648 Słupia pod Kępnem,w formie elektronicznej  za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@meblekryspol.pl.  Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w  załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny  jest na naszej stronie poniżej. Mogą Państwo skorzystać z wzoru  formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby  zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo  informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia  od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku  odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od  Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem  dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu  dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany  przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od  dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu  prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy  użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa  użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się  Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo  żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem  płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam  dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi  wcześniej. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub  przekazać ją nam na adres: ul. Katowicka 7, 63-648 Słupia pod Kępnem,  niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym  poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest  zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.  Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.  Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z  korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

O sprzedającym
meblekryspol
96,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

242

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,4

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Krzysztof Skiba
PPH KRYSPOL
ul. Katowicka 7
63-648 Słupia pod Kępnem
REGON: 301523972
NIP: 619-198-70-60

Kontakt

Wyświetlenia:68
Numer oferty:6912099325
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry

Na czasie