MEBLE DREWNIANE OGRODOWE ZESTAW ŁAWKA KRZESŁA (6988365077)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Zalety produktu :

- duża powierzchnia stołu - 110 x 52 cm

- drewno akacja piękne kolorów

- krzesła i kanapy głębsze siedziska i oparcia

Dane techniczne:

- Materiał siedzenia: Acacia drewno

- Stół (DxSxW): 110 x 52 x 45 cm

- Bank (DxSxW): 113 x 75 x 77 cm

- krzesła (x w): 75 x 77 cm

- Skrobia spełnione: siedziska 9 5cm, z tyłu poduszki 20cm

kontakt

697 066 295 Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 bingo.outletshop@gmail.com. Na e-maile odpisujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:BINGO-SHOPŚwiecko 19B69-100 SłubicePolska Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrotu należy dokonać w najszybszym możliwym terminie, wysyłając towar w stanie niezmienionym do sklepu na swój koszt i odpowiedzialność.Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. Do przesyłki należy także dołączyć dokument potwierdzający zachowanie terminu 14 dni od zakupu towaru (np. paragon, faktura VAT) oraz dane umożliwiające zidentyfikowanie klienta oraz zwrot należności za pomocą przelewu bankowego (dane osobowe i numer konta bankowego). Pieniądze za odesłany przedmiot zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych na podany przez klienta numer rachunku bankowego.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający może się wstrzymać z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu ponosi kupujący. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. Zwroty są dokonywane wyłącznie na konto podane przez klienta.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI

1. Kupujący może złożyć reklamację dotyczące zakupionego towaru:* pod adresem e-mail - bingo.outletshop@gmail.com

2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:* dane osobowe (imię, nazwisko, adres)* adres e-mail* numer telefonu* nazwę użytkownika allegro* kopię dowodu zakupu* opis przedmiotu i jego wady wraz ze wskazaniem żądania kupującego* zdjęcia ukazujące uszkodzenia produktu* numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu należności.

3. W przypadku gdy zamawiany produkt dotarł uszkodzony mechanicznie konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody. Należy też zwrócić szczególną uwagę na uszkodzenia zewnętrzne paczki, które mogą świadczyć o uszkodzeniu produktu w transporcie.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do składającego reklamację z prośbą o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail lub jest przekazana telefonicznie.pozostałe informacje

Drogi kliencie jeśli posiadasz jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
30,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
35,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

użytkownik
cena
t...a
182,50 zł czwartek 12 października, 21:29:51
J...7
180,00 zł czwartek 12 października, 20:10:34
h...1
177,00 zł czwartek 12 października, 11:49:58
W...d
143,00 zł piątek 6 października, 15:14:01
M...8
80,00 zł środa 11 października, 10:27:43
m...k
34,00 zł wtorek 10 października, 18:24:58
S...s
32,00 zł wtorek 10 października, 18:22:55
k...6
23,00 zł piątek 6 października, 16:49:35
K...w
22,00 zł piątek 6 października, 08:19:18
a...n
2,00 zł piątek 6 października, 09:05:01
W...1
1,00 zł czwartek 5 października, 21:56:55

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Bingo-Shop
świecko 19 b
69-100 Słubice
Dodatkowe informacje

 

Zwrotu należy dokonać w najszybszym możliwym terminie, wysyłając towar w stanie niezmienionym do sklepu na swój koszt i odpowiedzialność.Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. Do przesyłki należy także dołączyć dokument potwierdzający zachowanie terminu 14 dni od zakupu towaru (np. paragon, faktura VAT) oraz dane umożliwiające zidentyfikowanie klienta oraz zwrot należności za pomocą przelewu bankowego (dane osobowe i numer konta bankowego). Pieniądze za odesłany przedmiot zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych na podany przez klienta numer rachunku bankowego.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający może się wstrzymać z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu ponosi kupujący. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. Zwroty są dokonywane wyłącznie na konto podane przez klienta.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI

1. Kupujący może złożyć reklamację dotyczące zakupionego towaru:* pod adresem e-mail - bingo.outletshop@gmail.com

2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:* dane osobowe (imię, nazwisko, adres)* adres e-mail* numer telefonu* nazwę użytkownika allegro* kopię dowodu zakupu* opis przedmiotu i jego wady wraz ze wskazaniem żądania kupującego* zdjęcia ukazujące uszkodzenia produktu* numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu należności.

3. W przypadku gdy zamawiany produkt dotarł uszkodzony mechanicznie konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody. Należy też zwrócić szczególną uwagę na uszkodzenia zewnętrzne paczki, które mogą świadczyć o uszkodzeniu produktu w transporcie.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do składającego reklamację z prośbą o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail lub jest przekazana telefonicznie.pozostałe informacje

Drogi kliencie jeśli posiadasz jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Bingo-shop
Swiecko 19 b
69-100 Slubice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Zwrotu należy dokonać w najszybszym możliwym terminie, wysyłając towar w stanie niezmienionym do sklepu na swój koszt i odpowiedzialność.Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. Do przesyłki należy także dołączyć dokument potwierdzający zachowanie terminu 14 dni od zakupu towaru (np. paragon, faktura VAT) oraz dane umożliwiające zidentyfikowanie klienta oraz zwrot należności za pomocą przelewu bankowego (dane osobowe i numer konta bankowego). Pieniądze za odesłany przedmiot zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych na podany przez klienta numer rachunku bankowego.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający może się wstrzymać z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu ponosi kupujący. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. Zwroty są dokonywane wyłącznie na konto podane przez klienta.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI

1. Kupujący może złożyć reklamację dotyczące zakupionego towaru:* pod adresem e-mail - bingo.outletshop@gmail.com

2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:* dane osobowe (imię, nazwisko, adres)* adres e-mail* numer telefonu* nazwę użytkownika allegro* kopię dowodu zakupu* opis przedmiotu i jego wady wraz ze wskazaniem żądania kupującego* zdjęcia ukazujące uszkodzenia produktu* numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu należności.

3. W przypadku gdy zamawiany produkt dotarł uszkodzony mechanicznie konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody. Należy też zwrócić szczególną uwagę na uszkodzenia zewnętrzne paczki, które mogą świadczyć o uszkodzeniu produktu w transporcie.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do składającego reklamację z prośbą o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail lub jest przekazana telefonicznie.pozostałe informacje

Drogi kliencie jeśli posiadasz jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc.

O sprzedającym

bingo-outletshop
96,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

848

 

46

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Kontakt

  • 697 066 295
  • 697 066 295
poniedziałek
piątek
09:00 - 15:00
09:00 - 15:00

Informacje o sprzedającym

Na życzenie wystawiamy FV   WAŻNE  Jeżeli pojawił się jakikolwiek problem: przesyłka nie dotarła, zawartość jest uszkodzona, itp.           uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny     Po zakończonej transakcji prosimy o wystawienie komentarza - jest on dla nas sygnałem,           że transakcja została pomyślnie zakończona.    Przed wystawieniem komentarza negatywnego prosimy o kontakt na pewno rozwiążemy problem na korzyść klienta.   Mało tego, jeśli przedmiot Ci się nie spodoba możesz go zwrócić w ciągu 10 dni !!!       W każdej sytuacji zwrotu lub reklamacji prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy z informacją co pozwoli na szybką reakcję z naszej strony.aadres do zwrotu:BINGO-SHOPŚwiecko 19B69-100 SłubicePolska Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrotu należy dokonać w najszybszym możliwym terminie, wysyłając towar w stanie niezmienionym do sklepu na swój koszt i odpowiedzialność.Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. Do przesyłki należy także dołączyć dokument potwierdzający zachowanie terminu 14 dni od zakupu towaru (np. paragon, faktura VAT) oraz dane umożliwiające zidentyfikowanie klienta oraz zwrot należności za pomocą przelewu bankowego (dane osobowe i numer konta bankowego). Pieniądze za odesłany przedmiot zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych na podany przez klienta numer rachunku bankowego. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający może się wstrzymać z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu ponosi kupujący. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. Zwroty są dokonywane wyłącznie na konto podane przez klienta. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Pozostałe informacje

W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny od pon-pt w godz. 8-15, jeśli telefon nie odpowiada proszę o kontakt mailowy.Postaramy się odpowiedzieć w ciągu 24h. KONTAKTUJĄC SIĘ Z NAMI MASZ PEWNOŚĆ ROZWIĄZANIA SYTUACJI KORZYSTNIE !! Staramy się, aby każdy nasz klient był zadowolony z przebiegu transakcji