meble do jadalni stół + 4 krzesła polecam (6483410994)

zakończona
999,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 60,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 80,00 zł
Zakupy powyżej 4 300 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Wrocław, Kraków, Sopot
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 100.00 [kg]
  • kolor mebla: orzech
  • kształt blatu: prostokątny
  • liczba krzeseł w zestawie : 4
  • styl: klasyczny
797 844 700
22 846 2396
sandowwarszawa@wp.pl
Przedmiotem aukcji jest:

STÓŁ S-22
+ 4 KRZESŁA BOSS XIV

Stół " S-22 " (blat prostokąt, MDF) o wymiarach:
- szerokość blatu 70 cm.
- długość stołu przed rozłożeniem 120 cm.
- długość stołu po rozłożeniu 160 cm.
- 4 krzesła " BOSS XIV "
Całość wykonana jest z drewna bukowego.
OFERUJEMY:
- 3 LATA GWARANCJI
- BEZPIECZNY TRANSPORT DO KLIENTA SAMOCHODAMI FIRMOWYMI
999zł
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE - ZAPEWNIAMY 100%
SATYSFAKCJĘ POPARTĄ KOMENTARZAMI NASZYCH KLIENTÓW.
Jesteśmy uczestnikiem programu
Rzetelna Firma. Dołącz do setek zadowolonych klientów naszej firmy.
3 lata gwarancji Zakupione w naszym salonie meble objęte są pełną, 3 letnią gwarancją. W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Bezpieczny transport. Zapewniamy bezpieczny transport zakupionych mebli pojazdami własnymi firmy. Na czas transport meble są zabezpieczane przed jakąkolwiek możliwością uszkodzenia.
Istnieje możliwość zakupu na raty.

Dodatkowy opis

Całość wykonana jest z drewna BUKOWEGO natomiast blat stołu wykonany jest z płyty MDF, wykończony OKLEINĄ NATURALNĄ BUKOWĄ, blat stołu rozsuwany na solidnych (łożyskowanych) stalowych prowadnicach.

Istnieje możliwość wykończenia blatu stołu okleiną DĘBOWĄ (o szczeg. prosimy pytać sprzedawcę)

Wyboru wybarwienia drewna oraz tkaniny obiciowej należy dokonać ze wzornika załączonego poniżej.

Komplet jest fabrycznie nowy objęty 3 letnią gwarancją, nie wymaga montażu, jedynie stół ma odkręcone nogi schowane pod blatem stołu na czas transportu, przykręcenie nóg (śrubami załączonymi do kompletu), nie wymaga dużego wysiłku.

Wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT

KOSZT TRANSPORTU UZALEŻNIONY JEST OD OPCJI PŁATNOŚCI WSZELKIE SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA, TRANSPORTU, FORMY PŁATNOŚCI ORAZ INNE PROSIMY KIEROWAĆ pod numery telefonów podane w nagłówku szablonu (czynne pon. - sob. 08.00 - 20.00; niedz. 10.00 - 17.00)

W OFERCIE DOSTĘPNE SĄ RÓWNIEŻ INNE WYMIARY STOŁÓW ZESTAWIONE Z RÓŻNĄ ILOŚCIĄ RÓWNIEŻ INNYCH MODELI KRZESEŁ.

Duże zdjęcie

Duże zdjęcie

Rodzaj wybarwienia

Rodzaj tkanin


Proszę zapoznać się również z komunikatami/regulam­inem uzupełniającym zawartym na stronie „o mnie”. Biorąc udział w tej aukcji poprzez kliknięcie „kup teraz” kupujący oświadcza, że zapoznał się z wszelkimi informacjami zawartymi w treści aukcji jak i tymi umieszczonymi na stronie „o mnie”.

Ważne ! – Szanowni Allegrowicze – zwracamy szczególną uwagę na podany na stronie „o mnie” okres oczekiwania na doręczenie towaru. Okres ten może wahać się w zależności od wybranego modelu stołu i krzeseł oraz od miesiąca w którym dokonano zakupu i jest on aktualizowany na niniejszej stronie w momencie gdy ulega zmianie.

W przypadku kiedy zakup spowodowany jest np. zbliżającymi się Świętami lub jakąkolwiek uroczystością w Państwa domu ewentualnie po prostu zależy Państwu na dostawie przed jakimś upływającym terminem wówczas uprzejmie prosimy o staranne obliczenie przez Państwa możliwej daty dostawy – biorąc pod uwagę szczególnie to że meble mogą zostać doręczone w najkrótszym podanym terminie ale również i w jego maksymalnym podanym przez nas okresie!

O dostawie towaru informujemy Państwa telefonicznie dzień przed przyjazdem.
Wszelkie informacje, w tym nr konta na które należy dokonać wpłaty (w przypadku płatności z góry) zostaną wysłane automatycznie na Twój adres e-mail po zakupie.
Istnieje możliwość zakupu na raty kożystając z usług finansowych “Żagiel” - prosimy pamietać aby poprawnie obliczyć ratę w systemie ratalnym żagiel należy do całkowitej ceny zakupu dodać również koszt transportu określony w sekcji transport i płatność
Liczę na poważne oferty
Szanowny allegrowiczu - jeżeli nie masz zamiaru kupić nie licytuj, a jeżeli masz wątpliwości napisz lub zadzwoń.
Proszę zapoznać się również z regulaminem uzupełniającym zawartym na stronie „o mnie”. Biorąc udział w tej aukcji poprzez kliknięcie „kup teraz” kupujący oświadcza, że zapoznał się z wszelkimi informacjami zawartymi w treści aukcji

ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

��

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Sandow_pl za co najmniej 4 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 60,00 zł
kolejna sztuka: 60,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 80,00 zł
kolejna sztuka: 80,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
WAŻNE - odbiory osobiste ( 0 zł ) możliwe wyłącznie z naszych salonów zlokalizowanych w m. OPOLE i WARSZAWA

uwaga ! 14-21 DNI TO AKTUALNIE SZACOWANY ŚREDNI CZAS DOSTAWY ! - zamówienia w zależności od miesiąca w którym nastąpił zakup realizujemy w terminach około 7-42 dni

ZAPEWNIAMY BEZPIECZNY TRANSPORT zamówione meble doręczamy za pomocą własnego transportu. W przypadku kiedy nie możemy do Państwa dotrzeć (np. dostawa za granicę) wysyłamy je firmą spedycyjną w postaci przesyłki paletowej.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

SZANOWNI PAŃSTWO - Sprzedajemy meble na allegro już od 10 lat, posiadamy certyfikat RZETELNOŚCI, a nasze komentarze są w 100% pozytywne, jesteśmy również producentem stołów i krzeseł,dlatego w naszej ofercie odnajdą Państwo produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Tylko u nas zakupione meble są objęte 3 letnią gwarancją !!! a bezpieczny transport zakupionych produktów realizowany jest pojazdami firmy na terenie całego kraju z magazynu na adres dostawy klienta. Nasze meble przed zakupem mogą Państwo zobaczyć w naszych siedzibach (salonach meblowych) w WARSZAWIE przy ul. JAGIELLOŃSKIEJ 82 (budynek MDW galeria Metropol), oraz w OPOLU przy ul. BUDOWLANYCH 13 Zapraszamy do zakupu.

kontakt

  • 22 846 23 96
    Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pon-sob 8-20, ndz 11-17
  • 797 844 700
    Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pon-sob 8-20, ndz 11-17
  • sandowwarszawa@wp.pl
    Preferowana forma kontaktu to e-mail, na Państwa wiadomości odpisujemy w przeciągu 12 godzin.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Budowlanych 13; 42-205 Opole lub ul. Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sandowwarszawa@wp.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Zwrot wzajemnych świadczeń Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy,zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Budowlanych 13; 42-205 Opole lub ul. Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towar będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Możliwe koszty odstąpienia od umowy Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: pisemnie na adres: ul. Budowlanych 13; 42-205 Opole lub ul. Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sandowwarszawa@wp.pl; Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady) ewentualnie zdjęć; (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres ul. Budowlanych 13; 42-205 Opole lub ul.Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl.

pozostałe informacje

SZANOWNI ALLEGROWICZE, na naszych aukcjach celowo nie podaliśmy terminu realizacji z uwagi na fakt, iż okres oczekiwania może wahać się w zależności od wybranego modelu stołu i krzeseł oraz od miesiąca w którym dokonano zakupu. Oczywiście my ze swojej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby okres oczekiwania na meble był jak najkrótszy. Informujemy! - dostępność materiałów obiciowych (możliwych w wyborze na danej aukcji) uzależniona jest od zapasów jakie posiada dany Producent. W 99,9% jesteśmy w stanie wykonać zamówienie zgodnie z wskazanymi przez Państwa preferencjami. Niestety tutaj zmuszeni jesteśmy poinformować, iż nie odpowiadamy za ewentualne chwilowe lub całkowite braki w dostępności materiałów z danej aukcji, jednocześnie prosząc aby wybór tapicerki po zakupie zabezpieczony był możliwością zmiany jej przez Państwa na inną alternatywną tkaninę. O konieczności takiej zmiany informujemy klienta tel. lub poprzez e-mail Prezentowane na aukcjach wzory wybarwień nie odzwierciedlają w pełni rysunku i odcienia drewna. Kolory prezentowane na monitorze komputera mogą różnić się od rzeczywistych. Wymiary mebli podane na aukcjach są wymiarami zewnętrznymi podanymi przez producentów i w zależności od miejsca wytwarzania mogą się nieznacznie różnić (w granicach przyjętej przez producenta tolerancji)od tych przedstawionych w informacji. W pewnych okresach (szczególnie przedświątecznych) kontakt telefoniczny z nami może być znacznie utrudniony - dlatego jak tylko to możliwe wybierajcie Państwo opcję kontaktu z nami poprzez napisanie wiadomości e-mail. Staramy się odpisywać na wiadomości i pytania w dogodnym dla nas czasie i jak najszybciej, a sama forma kontaktu pozwala nam spokojnie udzielić wyczerpującej odpowiedzi na zadane pytanie. Nieregularność i niepowtarzalność układu słoi okleiny naturalnej, drobne zsękowienia na krzesłach, niepowtarzalny układ włókien oraz różnice odcieni (w tym również blatu) są dowodem naturalności produktu i nie stanowią powodów do reklamacji. Piszących do nas e-maile prosimy o szukanie odpowiedzi w takich folderach jak spam nasza korespondencja do Państwa z uwagi na ilości potrafi zostać tam przeniesiona, niejednokrotnie wprowadza to zamieszanie i nieporozumienia, prosimy pamiętać że zawsze odpowiadamy na Państwa zapytania jak i potwierdzamy przyjęcie zamówienia.Uwaga zdjęcia są przykładowe a samego wyborów wybarwienia drewna oraz tkaniny obiciowej należy dokonać ze wzorników zawartych na danej aukcji (prosimy pamiętać że nie zawsze istnieje możliwość wykonania kpl. jak na zdjęciu z uwagi na braki materiałów obiciowych). Informacje te należy przekazać sprzedającemu jak najszybciej - termin realizacji jest liczony od momentu przekazania tych danych. Koszty transportu za wysłane przedmioty doliczane są zgodnie z cennikiem zawartym na aukcji - ZA KAŻDY PRZEDMIOT LUB KPL. DODATKOWO (nie ma możliwości wysłania/doręczenia przedmiotów w cenie jednego kosztu transportu). Natomiast sam koszt transportu obejmuje dostarczenie mebli pod dom lub blok - kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli (choć w przypadku kiedy nie ma innej możliwości na pewno winni służyć Państwu pomocą) W przypadku stołów blat typu laminat w niektórych kolorach, można zauważyć niewielką różnicę koloru między blatem, a nogami stołu i krzeseł W przypadku płatności z góry wpłaty należy dokonać w ciągu max.7 dni - w przypadku braku wpłaty do momentu doręczenia płatność zamieniana jest automatycznie na droższą opcję płatności-tzw. płatność za pobraniem/przy dostawie. Informujemy również, że ewentualne zmiany w złożonym już zleceniu (jeżeli będą jeszcze możliwe) mogą mieć wpływ na termin realizacji i mogą go one wydłużyć w stosunku do pierwotnie podawanego. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych mebli powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki w chwili jej dostarczenia. W momencie odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Odbierając przesyłkę bez zastrzeżeń kupujący oświadcza, że nie wnosi uwag co do jakości, stanu technicznego oraz zgodności z zamówieniem odbieranego/dostarczonego towaru. Uwaga - w przypadku niektórych modeli stołów (szczeg. dot. to rozkładających się wraz z nogami z małego rozmiaru na bardzo duży) z uwagi na konstrukcję opierającą się wyłącznie na teleskopowej prowadnicy nie ma możliwości przechowywania dodatkowych wkładów przedłużających blat w środku stołu. W przypadku kiedy ww. jest istotnym parametrem prosimy o wcześniejsze zapytania dot. danego modelu stołu. Srebrna lub złota lamówka występująca na nogach stołu jest namalowana farbą. KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU OSOBISTEGO Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji. Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 56 dni kalendarzowych, chyba że w opisie Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU-od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego. - w przypadku wyboru sposobu płatności za pobraniem od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego-w przypadku wyboru odbioru osobistego, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie do 56 dni kalendarzowych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego. - w przypadku wyboru sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Sposoby dostawy Towaru Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - transport własny Sprzedającego - przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. - przesyłka paletowa kurierska - odbiór osobisty dostępny pod adresem:ul. Budowlanych 13; 42-205 Opole pon-pt w godzinach 10:00–18:00 oraz w sob w godzinach 10:00-14:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), oraz pod adresem ul. Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa pon-sob w godz. 10:00 – 20:00 oraz w ndz w godz. 11:00 – 17:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający, dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejsze strony. Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych. Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony. Dobrowolność podania danych osobowych. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi: - czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy - skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty - zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy - metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną - warunki świadczenia usług drogą elektroniczną - warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną - tryb postępowania reklamacyjnego - dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną