MAZZIVO łóżko LOOP OUTLET/ 140x200/ wartość 5289,- (6542181892)

zakończona
2 690,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • rozmiar: 140x200
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 100.00 [kg]
  • rodzaj łóżka: podwójne
  • styl: nowoczesny

filozofia

Naturalny surowiec, wrażliwość estetyczna oraz precyzja wykonania pozwalają tworzyć meble wyjątkowe. Proste, minimalistyczne formy sprawiają, że meble stają się ponadczasowe oraz doskonale pasują do nowoczesnych i tradycyjnych wnętrz.....więcej informacji znajdziesz na stronie producenta.

aukcja

Outlet łóżko LOOP 140 x 200 cm w drewnie olchowym, marki MAZZIVO

Inne dostępne gatunki drewna: buk, dąb, jesion lub czereśnia.
Zapytaj asystenta sprzedaży o szczegóły.

Oferta obejmuje ramę łóżka w drewnie olchowym. Oferta nie obejmuje stelaża, materaca, stolików nocnych i innych ozdób bądź akcesoriów widocznych na zdjęciach.

Sprawdź pozostały asortyment marki mazzivo

specyfikacja

Niebanalna konstrukcja sprawia wrażenie, jakby podnóże łóżka unosiło się w powietrzu. Masywna rama - 4 cm litego drewna zapewni poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Ekstrawagancka, nowoczesna forma, niecodzienny design i odrobina fantazji. Tworzymy marzenia... W trosce o środowisko naturalne i najlepsze sny w naszych produktach wykorzystujemy tylko najbardziej sprawdzone, naturalne materiały.

Rozmiar: 140 x 200 cm
Drewno: Olcha
Wykończenie: "Nature Touche"

Szerokość rzeczywista łóżka: szerokość materaca + 8 cm
Długość rzeczywista łóżka: długość materaca + 11 cm
Wysokość rzeczywista łóżka: wysokość ramy + wysokość zagłówka
Głębokość oskrzyni łóżka: 12 cm
Grubość elementów ramy: 4 cm
Szerokość elementów ramy: 21 cm do 33 cm

Zdjęcia przedstawiają model wykonany z litego drewna olchowego zaimpregnowany olejem lnianym.
Każdy model może być zaimpregnowany: olejem lnianym, woskiem bezbarwnym bądź woskiem white washed.
Zapytaj asystenta sprzedaży o szczegóły.

dostawa

Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa towaru oferujemy transport indywidualny wraz z wniesieniem do drzwi mieszkania.

wykończenie powierzchni

Wykończenie powierzchni jest ostatnim etapem produkcji mebli z litego drewna. Zastosowanie odpowiedniej powłoki wykończeniowej ma bardzo duże znaczenie. Zabezpiecza drewno przed czynnikami zewnętrznymi, uniemożliwia wchłanianie i oddawanie wilgoci oraz chroni drewno przed zabrudzeniami. Wykończenie powierzchni drewna ma również niezwykły wpływ na jego walory estetyczne, może nadać meblom całkiem nowy charakter, wyeksponować ich indywidualność lub subtelnie podkreślić rysunek drewna.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 14 1020 1390 0000 6202 0485 6409
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 250,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 033 8515585
    pon-czw. od 8:00 - 16:00 pt. od 8:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient może bez podania przyczyn zrezygnować ze złożonego zamówienia zachowując 14-dniowy okres wypowiedzenia oraz pisemną formę rezygnacji (list, faks, E- mail, formularz kontaktowy). Okres wypowiedzenia liczony jest począwszy od dnia otrzymania wypowiedzenia w formie pisemnej, jednakże nie wcześniej, niż przed dostarczeniem zamówionego towaru odbiorcy ( w przypadku dostawy realizowanej w kilku etapach – przed dostarczeniem pierwszej części zamówienia) oraz nie wcześniej, niż przed spełnieniem naszych obowiązków informacyjnych wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów.Procedura zwrotu zamówionego towaru przebiega w sklep.mazzivo.pl w sposób następujący:Po otrzymaniu pisemnej rezygnacji z zamówienia sklep.mazzivo.pl aranżuje przesyłkę zwrotną towaru i informuje Klienta o dalszych krokach. Produkty, które zostały odesłane na własną rękę, bez wcześniejszego poinformowania sklep.mazzivo.pl i bez uzyskania aprobaty takiego działania, nie będą przyjmowane. Pisemną rezygnację z zamówienia należy kierować na adres: Mazzivo konzept + gestaltung Przemysław Mitręga Ul. Frysztacka 13843-400 CieszynNIP: PL 5482432780 Tel.: +48 33 85 155 85+48 33 85 155 85 Faks: +48 33 85 155 71 Alternatywnie mogą Państwo skontaktować się z nami pocztą elektroniczną pod info@mazzivo.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej www.mazzivo.pl Skutki rezygnacji z zamówieniaW przypadku skutecznej rezygnacji z zamówienia zwrotowi podlegają wszystkie odebrane przez obydwie strony świadczenia i ewentualne pożytki (np. odsetki). Jeżeli otrzymane usługi lub produkt Klient nie jest w stanie zwrócić w całości, lecz tylko w części albo w stanie uszkodzonym, wówczas jest on zobowiązany do odszkodowania w wysokości odpowiadającej proporcjonalnie wartości niezwróconych usług lub produktów. Rzeczy nadające się do wysyłki przesyłką pocztową mogą zostać wysłane tą drogą na naszą odpowiedzialność.Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej w następujących przypadkach: jeśli dostarczony towar jest zgodny z zamówionym, jeśli koszt przesyłki zwrotnej nie przekracza kwoty 160 zł lub, w przypadku kwoty wyższej, jeśli w momencie złożenia rezygnacji z zamówienia nie dokonał on, w całości lub częściowo, zapłaty za towar. W pozostałych przypadkach zwrot zamówionego towaru nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Rzeczy wysoko-gabarytowe zostaną odebrane w domu Klienta.Obowiązek zwrotu ceny sprzedaży musi zostać dopełniony w terminie 30 dni od dnia złożenia rezygnacji z zamówienia. Bieg terminu rezygnacji rozpoczyna się dla Klienta od momentu wysłania przez niego oświadczenia o rezygnacji albo odesłania towaru, dla sklep.mazzivo.pl z chwilą jego otrzymania. Niniejsze prawo do rezygnacji z zamówienia nie dotyczy: - produktów wykonanych na życzenie Klienta i według sporządzonych przez niego specyfikacji - produktów, które zostały dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta - produktów, które ze względu na ich budowę i cechy zewnętrzne (wykończenie powierzchni) zostały wyłączone z tego prawa, w szczególności dotyczy to produktów wybarwionych na żądany przez Klienta kolor.

reklamacje

Karta gwarancyjna oraz gwarancja są ważne tylko z dowodem zakupu. 1. Karta gwarancyjna jest dokumentem gwarancyjnym w rozumieniu art. 13 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176) i dotyczy jedynie sprzedaży produktów na rzecz Konsumentów. 2. Gwarancja obejmuje produkty zakupione i użytkowane na terenie Polski 3. Karta Gwarancyjna jest ważna po okazaniu dowodu zakupu oraz gdy jest podpisana przez Kupującego na dowód przyjęcia i zaakceptowania warunków w niej zawartych. Nieprawidłowo lub niekompletnie wypełniona karta jest nieważna. 4. Gwarant zapewnia dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli, na które wydana jest niniejsza Gwarancja na zasadach i warunkach w niej określonych. 5. Gwarancja obejmuje wyłącznie produkty zakupione u gwaranta lub podmiotów autoryzowanych przez gwaranta do sprzedaży jego produktów. 6. Termin gwarancji wynosi 24 m-ce od daty sprzedaży mebli, pod warunkiem ich właściwego zmontowania i ustawienia oraz przy zachowaniu prawidłowych zasad użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem. 7. Odpowiedzialność gwaranta dotyczy wyłącznie wad powstałych z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej, które nie mogły zostać dostrzeżone przez Konsumenta przy odbiorze towaru (tzw. wad ukrytych. 8. Gwarancją nie są objęte: a) uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego bądź nieostrożnego przewozu i przenoszenia mebli (tylko w przypadku gdy klient organizuje samodzielnie transport mebli) oraz montażu, jak również wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności, b) uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem mebli, niewłaściwego przechowywania i konserwacji mebli, c) uszkodzenia wynikłe z montażu w inny sposób niż określony w instrukcji montażu (dotyczy tylko produktów do samodzielnego montażu), d) uszkodzenia wynikłe z naprawy lub przeróbki mebli wykonanej przez, albo na zlecenie klienta, e) odbarwienia lub zmiany faktury dotyku spowodowanych niestosowaniem się do zaleceń zawartych w niniejszej karcie, f) naturalne pęknięcia oraz zmiany objętości drewna powstałe w skutek jego pracy związanej ze zmianami temperatury, wilgotności otoczenia oraz procesami starzenia się drewna. g) ze względu na właściwości drewna wymienione w powyższym punkcie, blaty oraz fronty wykonane z litego drewna nie są objęte gwarancją w zakresie zmian ich objętości oraz pęknięć, które są naturalnym efektem użytkowania litego drewna w środowisku o cyklicznie zmiennej wartości wilgotności, temperatury i naświetlenia. 9. Za wadę nie uznaje się: a) sęki, twardziel, przebarwienia, różnice w wybarwieniu poszczególnych elementów to cechy charakterystyczne naturalnego surowca i nie podlegają one reklamacji, b) zmiany zachodzące w meblach, będące efektem naturalnych procesów starzenia (zmiany barwy drewna lub połysku powłoki wykończeniowej), c) dopuszczalne różnice w odcieniu naturalnych elementów drewna, gdy zróżnicowanie odcieni wynika ze struktury i kolorystyki drewna użytego do produkcji zależnej od warunków siedliskowych drzew, d) widoczne promienie rdzeniowe drewna, stanowiące jeden z elementów jego budowy anatomiczneje) wady wynikające z niewłaściwego zmontowania i ustawienia produktów oraz z ich nieprawidłowego użytkowania lub niezgodnie z przeznaczeniem. 10. Reklamacje z tytułu wad objętych gwarancją klient zgłasza w punkcie sprzedaży, w którym dokonał zakupu, niezwłocznie po ich ujawnieniu, jednak nie później niż w ciągu 14 dni. 11. Sprzedawca przekazuje zgłoszoną reklamację niezwłocznie w formie pisemnej, faxem lub e-mail do Gwaranta, o ile w ramach umowy z Gwarantem nie może ich załatwić we własnym zakresie. 12. Gwarant przystąpi do czynności reklamacyjnych w terminie do 14 dni od daty otrzymania od Sprzedawcy zgłoszenia reklamacyjnego.

pozostałe informacje

1 Zawarcie umowy(1) Przedmiotem zawieranej umowy są produkty marki mazzivo przedstawione na stronie internetowej www.sklep.mazzivo.pl. Produkty wykonywane są dopiero po złożeniu zamówienia przez Klienta, po uwzględnionej i potwierdzonej specyfikacji wg której produkt ma być wykonany. Finalny odcień produktu może się różnić od koloru przedstawionego na zdjęciach. Zdjęcia zamieszczone w karcie produktu przedstawiają przykładowy kolor i wybarwienie mebli. (2) Klient może wybierać towary z asortymentu dostępnego na naszej stronie internetowej i za pomocą okna funkcyjnego „zamów” gromadzić je w wirtualnym koszyku.Zdjęcia zamieszczone w karcie produktu przedstawiają przykładowy kolor i wybarwienie mebli. Kliknięcie okna „zamknij zamówienie” równoznaczne jest z wiążącym zamówieniem produktów znajdujących się w wirtualnym koszyku. Z zastrzeżeniem skorzystania z prawa do rezygnacji z zamówienia zawartego w punkcie 12 niniejszych warunków (w przypadku zamówień konsumentów), od momentu przyjęcia zamówienia lub też jego odrzucenia przez sklep.mazzivo.pl, zamówienie jest dla Klienta wiążące. Zamówienie traci jednakże moc wiążącą, jeśli w terminie 2 tygodni od złożenia zamówienia nie zostanie ono potwierdzone przez sklep.mazzivo.pl w formie E- maila bądź poprzez dostawę zamówionego produktu (patrz punkt 5). (3) Przed wysłaniem zamówienia Klient ma każdorazowo wgląd do swych danych osobowych i może przed zawarciem umowy dokonywać ich weryfikacji. Jednakże zamówienie może zostać złożone i przyjęte do realizacji tylko w przypadku, jeśli Klient przy zgłoszeniu w sklep.mazzivo.pl zaakceptował niniejsze Ogólne Warunki Zawierania Umów stawiając haczyk w polu: „TAK, akceptuję Ogólne Warunki Zawierania Umów oraz ochrony danych osobowych ustalone przez sklep.mazzivo.pl”. (4) sklep.mazzivo.pl zapisuje tekst umowy z Klientem i wysyła mu pocztą mailową automatyczne potwierdzenie odbioru wraz z danymi dotyczącymi zamówienia. Za pomocą okna funkcyjnego „drukuj” Klient może wydrukować E- mail. Wgląd do uprzednich zamówień Klient uzyskuje klikając w zakładkę „ Moje konto”. (5) Automatyczne potwierdzenie odbioru dokumentuje jedynie, że zamówienie Klienta zostało przez sklep.mazzivo.pl odebrane i nie stanowi jeszcze przyjęcia zamówienia. (6) Umowa zostaje zawarta dopiero poprzez złożenie oświadczenia o jej przyjęciu przez sklep.mazzivo.pl (przyjęcie zamówienia), co następuje drogą osobnego E- Maila lub poprzez dostarczenie zamówionego produktu. (7) W przypadku dostaw na rynek niemiecki i austriacki zawarcie umowy ma miejsce wyłącznie w języku niemieckim. 2. Dostawa, dostępność towaru (1) Meble marki mazzivo wykonywane są na zamówienie klienta. Oferta ma więc charakter usługi. Meble wykonane na życzenie klienta nie podlegają zwrotowi. Meble z oferty OUTLET znajdujące się w fizycznym asortymencie sklepu (nadstany magazynowe, modele poekspozycyjne) zakupywane są po wcześniejszym zapoznaniu się Klienta ze stanem faktycznym produktu. Meble z oferty OUTLET również nie podlegają zwrotowi. (2) Najpóźniej w momencie przyjęcia zamówienia sklep.mazzivo.pl informuje Klienta o maksymalnym okresie realizacji zamówienia. sklep.mazzivo.pl ma prawo dostarczyć towar przed upływem maksymalnego okresu realizacji zamówienia. (3) W umowach ze swoimi dostawcami sklep.mazzivo.pl zabezpieczyło, iż na odpowiednie zlecenie sklep.mazzivo.pl produkty te zostaną przez nich wyprodukowane w jak najkrótszym czasie. Jeśli w pojedynczych przypadkach zamówiony produkt jest przez dłuższy okres czasu niedostępny, wówczas sklep.mazzivo.pl niezwłocznie poinformuje o tym Klienta i, jeśli chodzi tu o produkt już zapłacony, zwróci Klientowi zapłaconą kwotę. Zwrot ceny zapłaconego z góry zamówionego produktu czyni umowę bezprzedmiotową. Natomiast dla sklep.mazzivo.pl umowa pozostaje wiążąca, o ile ono samo ponosi odpowiedzialność za to, iż zamówiony produkt nie może zostać dostarczony. (4) Jeśli zamówiony przez Klienta produkt jest tylko chwilowo niedostępny i w związku z tym należy oczekiwać znacznego przekroczenia maksymalnego terminu dostawy dłuższego niż 4 tygodnie, wówczas sklep.mazzivo.pl niezwłocznie poinformuje o tym Klienta. W takim przypadku Klient może, niezależnie od przysługującemu mu prawa do rezygnacji z zamówienia zawartego w punkcie 12, odwołać swoje zamówienie. (5) W przypadku towarów nieodpowiednich do wysyłki przesyłką pocztową ( w szczególności meble) dostawa następuje przy udziale spedycji. Wobec powyższego sklep.mazzivo.pl lub spedycja pracująca na zlecenie sklep.mazzivo.pl skontaktuje się z Klientem najpóźniej w trzeci dzień roboczy poprzedzający możliwą dostawę celem uzgodnienia dokładnego terminu dostawy. Bezpośrednio przed dostarczeniem towaru spedytor ponownie kontaktuje się z Klientem i informuje go o orientacyjnej godzinie swego przybycia. Spedytor transportuje produkty do pierwszych drzwi Klienta i nie ma obowiązku transportowania produktów w dalszej drodze do lokalu Klienta (klatka schodowa, ogród, mieszkanie). Zarówno spedytor jak i sklep.mazzivo.pl nie ponoszą żadnej odpowiedzialności z tytułu ewentualnych zdarzeń następujących na skutek wnoszenia produktów za pierwszymi drzwiami Klienta. 3. Ceny i koszty dostawy (1) Wszystkie ceny podane na stronie internetowej sklep.mazzivo.pl zawierają ustawowy podatek VAT. (2) Wysokość kosztów dostawy podawana jest Klientowi każdorazowo na podstawie indywidualnej kalkulacji uwzględniającej ilość i gabaryty przesyłek oraz miejsce dostawy i koszty te ponosi Klient. Poza w/w kosztami dostawy towaru nie naliczamy żadnych kosztów dodatkowych, a więc ceł, podatków i opłat. Ponieważ gabaryty i charakterystyka naszych produktów nie pozwala na podanie stałych kosztów dostawy, są one ustalane indywidualnie do każdego zamówienia w zależności od uwarunkowań logistycznych dostawy i ceny publikowane przez sklep.mazzivo.pl nie odnoszą się w żaden sposób do transportu zamawianych produktów, a jedynie do ich wartości nominalnej. (3) Dostawa produktów następuje poprzez spedycję działającą na zlecenie sklep.mazzivo.pl Jeżeli dostawa towaru nie jest możliwa - z uwagi na to, iż zamówione produkty nie mieszczą się w drzwiach wejściowych czy na klatce schodowej lub ze względu na wskazanie przez Klienta niewłaściwych danych teleadresowych lub nieobecność odbiorcy pod podanym adresem dostawy - koszty niedoszłej do skutku dostawy ponosi Klient. W przypadku, gdy sklep.mazzivo.pl lub klient są zmuszeni do przeadresowania dostawy w trakcie jej trwania, na skutek błędu Klienta przy wprowadzaniu danych teleadresowych, czy wprowadzanych z inicjatywy Klienta zmian adresu dostawy, wszelkie powstałe z tego tytułu dodatkowe koszty ponosi Klient. 4. Warunki płatności (1) Klient może dokonać zapłaty w formie przedpłaty-przelewu bankowego. Jeśli umowa sprzedaży nie dojdzie do skutku, wówczas sklep.mazzivo.pl zwróci Klientowi niezwłocznie zapłaconą cenę sprzedaży. (2) Zasadniczo przedpłata-przelew bankowy winien zostać dokonany przez Klienta dopiero po poinformowaniu go o terminie dostawy a nie wcześniej. (3) sklep.mazzivo.pl oferuje również możliwość zapłaty w gotówce przy odbiorze towaru w siedzibie sklep.mazzivo.pl lub za pobraniem kurierskim, jednak tylko w przypadku, gdy taką formę płatności ustalono pisemnie z Klientem.