Mazda 5 po 2006 nadkola przód NOWE (6542366366)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
40,00 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 24,00 zł
  • Paczka24 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Wojcieszyn
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • typ samochodu: samochody osobowe

e-mail: elo-car@o2.pl
tel. 500 734 708


Kliknij w mapę, aby
ją powiększyć:


Odbiór osobisty tylko
po umówieniu terminu


Wpłata na konto:

07 1140 2004 0000 3002 6787 8541

Za pobraniem

Odbiór osobisty tylko
po umówieniu terminu.


Towar dostarczamy Państwu
starannie zapakowany kurierem.




Witamy,

Przedmiotem aukcji jest przednie (lewe lub prawe)

NADKOLE ANTYKOROZYJNE do samochodu marki:

Mazda 5

prod. od 2006r.

  • Nadkole nowe, dokładnie odwzorowane z oryginału,
  • Odporne na płyny eksploatacyjne (ropa, benzyna, olej, borygo),
  • Odporne na warunki atmosferyczne (zapobiega zalaniu silnika),
  • Chroni przed szkodliwym działaniem soli drogowej, piasku, wody,
  • Przedłuża żywotność podzespołów (alternator, napinacze, rolki, paski),
  • Gwarancja jakości i dopasowania lub zwrot kosztu nadkola (na podstawie dowodu zakupu!!)

Do każdego przedmiotu dołączamy paragon,

na życzenie faktura VAT obejmująca koszty wysyłki.

Po zalicytowaniu proszę o podanie roku produkcji i wersji nadwozia.


ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU TERMINU.

KONTAKT:

e-mail: elo-car@o2.pl

tel. 500 734 708

NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ:

OSŁONY SILNIKA, SKRZYNI BIEGÓW, SPINKI, NADKOLA, BŁOTNIKI, DYWANIKI BAGAŻNIKA

ZAPRASZAMY!




p>

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Elo-Car za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 29 8015 0004 0039 7139 2030 0001
    • mBank 07 1140 2004 0000 3002 6787 8541
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka24 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 38,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Odbiór osobisty możliwy jedynie po telefonicznym potwierdzeniu dostępności przedmiotu na miejscu ! Telefon: 500 734 708

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W tym celu Kupujący powinien przesłać drogą elektroniczną lub listownie oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków nastąpi na podane przez Kupującego konto bankowe najpóźniej 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrotu przedmiotu. Kupujący powinien również potwierdzić rezygnację z transakcji w mailu otrzymanym od serwisu Allegro. Zwroty proszę kierować na adres podany w danych sprzedającego.

reklamacje

W przypadku wszczęcia procedury reklamacyjnej oraz rozpatrzenia jej pozytywnie, koszty przesyłki pokrywa Sprzedający.