Mazda 3 2009-2011r zaślepka haka hol zderzaka tył (6483960781)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
32,50 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • lokalizacja: Stargard Szczeciński
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • strona zabudowy: przednie
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: mazda
SKLEP z częściami
samochodowymi
Regulamin
Wysyłka
Regulamin
Kontakt

WYSYŁKA:

-KURIER

przesyłki ubezpieczone

-POCZTA POLSKA

przesyłki nieubezpieczone

PŁATNOŚĆ:

-wpłata na konto

- płatność PayU

- pobranie

DODATKOWE INFORMACJE:

TEL. 660-301-101

E-MAIL. sklepATL@interia.pl

gg. 19143666

- Przesyłki Kurierskie

- Poczta Polska

zasady , regulamin

dostępne na stronie "o mnie"

godz. 8.30 - 17.00

Tel. 660-301-101


CZĘŚĆ NOWA

- zaślepka otworu zderzaka tylnego

- w otwór haka holowniczego

- czarna , niemalowana

MODEL:

Mazda 3

roczniki 07/2009 - 10/2011r

STAN:

fabrycznie nowy

Tel. 660-301-101
Email. sklepATL@interia.pl

GG: 19143666


Możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu:

SKLEP , ul. Ceglana 14 , 73-110 Stargard

pn-pt 8.30-17.00 , sob. 9.00-13.00

454296-9

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 32 1240 3901 1111 0010 5312 9728
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 660-301-101
    Sklep Motoryzacyjny, ul. Ceglana 14 (boczna, za boiskiem Błękitni), 73-110 Stargard

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep Motoryzacyjny
Ceglana 14
73-110 Stargard
darmowy zwrot
 
Możliwość darmowego zwrotu towaru dotyczy wysyłki za pośrednictwem InPost, pozwala na darmowe odesłanie przedmiotu w ramach usługi Allegro/InPost -będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. PRAWO KONSUMENTA OD ODSTĄPIENIA OD UMOWY: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności (wartość zakupionego towaru + koszta przesyłki do Kupującego zgodnie z najniższą formą dostawy w danej ofercie). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: ATLauto@interia.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. -Przesyłkę , korespondencję należy nadać na adres: ATL Sklep Motoryzacyjny ul. Ceglana 14 73-110 Stargard Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Ja (imię, nazwisko kupującego) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: -nazwy kupionych przedmiotów, numery oferty w Allegro -data zawarcia umowy -data odbioru przedmiotów -Imię i nazwisko + Login Allegro -adres kupującego -data odstąpienia od umowy -podpis (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. -BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce (Rozstrzyganie sporów konsumenckich).

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ATLauto@interia.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, oraz możliwe dane dowodu zakupu (nr paragonu lub faktury Vat) - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Sprzedający nie zapewnia części zamiennych na czas rozpatrzenia reklamacji.

pozostałe informacje

Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. WYSYŁKA , PŁATNOŚĆ : Akceptujemy przelew na konto , wpłaty PayU, PayPal , oraz wysyłkę za pobraniem. Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firm (zgodnie z wyborem Klienta) -Kurier POCZTEX (paczki ubezpieczone) -Poczta Polska (listwy polecone nieubezpieczone) -InPost paczkomaty (paczki ubezpieczone) -InPost , listy polecone , nieubezpieczone Realizujemy wysyłkę zagraniczną (o ofertę cenową przesyłki pytaj sprzedawcę) - Paragon zakupu lub Faktura VAT znajduje się zawsze w przeżroczystej przyldze na zewnątrz opakowania - jest to dokument zakupu, zachowaj go! - Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowanie jest w stanie nienaruszonym a przesyłka nieuszkodzona, przesyłki pakowane są bardzo solidnie, więc problemów nie przewidujemy, - Jeżeli powstała szkoda lub zauważono braki w zawartości przesyłki, prosimy NATYCHMIAST spisać protokół szkodowy w obecności kuriera. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki uprawnia do zgłaszania reklamacji u przewoźnika. - Osoby odbierające paczkę w imieniu adresata - powinny być poinformowane o zaleceniach dotyczących sposobu odbioru przesyłek -PODSTAWĄ PRZYJĘCIA PROTOKOŁU SZKODOWEGO JEST : 1. ZGŁOSZENIE U KURIERA USZKODZENIA PACZKI W MOMENCIE JEJ ODBIORU 2. PROTOKÓŁ POWINIEN BYĆ SPISANY NA FORMULARZU, KTÓRY POSIADA KURIER Z UWZGLĘDNIENIEM :- godziny i daty zgodnej z odbiorem paczki- wypełnione pola o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki ( kartonowe wypełnienia, naklejka ostrzegawcza, opakowanie, taśma zabezpieczająca) -CZAS ROZPATRZENIA TAKICH ZGŁOSZEŃ JEST UZALEŻNIONY OD PRZEWOŹNIKA - Nie odpowiadamy za niedostosowanie się do ww wytycznych, a wszelkie roszczenia z tego tytułu nie będą rozpatrywane. - Należność za koszt wysyłki paczki nieodebranej będzie poddana windykacji.