MAZDA 2 MAZDA 3 Pokrowce SPORT LINE+ Niebieskie (6541289752)

zakończona
152,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 7,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,99 zł
Zakupy powyżej 600 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe

Pracujemy w godzinach

8.00 - 20.00

tel. 694-176-328

tel. 882-727-005

e-mail: czujniczek@gmail.com

skype: dominik.sudara

METODY PŁATNOŚCI

1. Płatność przez allegro (PayU)

2. Wpłata na konto bankowe

nr konta:

87 1050 1445 1000 0091 3524 0423

3. Płatność przy odbiorze

Przesyłki kurierskie wysyłamy za pośrednictwem kilku firm, najczęściej jest to:

Korzystamy również z usług Poczty Polskiej

i innych przewoźników ...

ds-czujniczekkat_01

Witamy serdecznie na aukcji

Happy CAR

ds-czujniczekkat_01

KOMPLET
POKROWCÓW
SPORT LINE+
dobrze dopasowanych
do

Mazda 2

Mazda 3


Klikając Kup Teraz na tej aukcji kupujesz pokrowce w kolorze niebieskim, ale na innych naszych aukcjach dostępne są również komplety czerwone i grafitowe...



Sport Line+ to ulepszona wersja uniwersalnych pokrowców Sport Line. Sprawdzony wzór pozostaje bez zmian. Innowacja polega natomiast na zastosowaniu innego, lepszego surowca, z którego pokrowce są produkowane – jest to tapicerski materiał welurowy, znacznie wytrzymalszy i laminowany grubszą pianką w stosunku do swojego poprzednika.

Kupując u nas otrzymasz:

  • 2 pokrowce na przednie fotele,
  • 2 pokrowce na przednie zagłówki,
  • 1 pokrowiec na siedzisko tylnej kanapy
  • 1 pokrowiec na oparcie tylnej kanapy
  • 3 pokrowce na tylne zagłówki
  • bezpieczne klamerki montażowe.

POKROWCE SAMOCHODOWE Z TEJ SERII OBJĘTE SĄ 24-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA!

Pokrowiec SPORT LINE+

przeznaczony zarówno do dzielonej jak i niedzielonej tylnej kanapy.

Pokrowce SportLine+ są:

Przystosowane do foteli z bocznymi poduszkami powietrznymi

z konstrukcją AIR Bag

Wykonane z wysokogatunkowej tkaniny obiciowej,

stosowanej do produkcji tapicerek samochodowych. Posiadają dobre właściwości eksploatacyjne (odporność na przecieranie, pilling, rozrywanie) co zapewnia im trwałość i długi okres użytkowania.

Wykonane z materiału, który został dodatkowo podlaminowany pianką poliuretanową, dzięki czemu pokrowce nie marszczą się oraz nie przesuwają w czasie jazdy.




Pokrowce w wersji Super L Airbag stworzono głównie z myślą o nowych modelach samochodów, także z bocznymi poduszkami powietrznymi.

Pokrowce Sport Line+ są dobrze dopasowane do następujących modeli:

ALFA ROMEO

147

AUDI

A3, A4 od 1999

CHEVROLET

Aveo, Lacetti, Spark

CITROEN

C3, C4, C5, Xsara

DACIA

Logan, Sandero, Duster

DAEWOO

Lanos, Nubira

FIAT

Idea, Bravo od 2007, Punto Grande, Sedici, Linea, Punto Evo

FORD

Fusion, Focus, Escort, Mondeo, Fiesta od 2000

HONDA

Civic, Jazz

HYUNDAI

Accent, Getz, Matrix, Tucson, i30, i10, i20

JEEP

Grand Cherokee

KIA

Picanto, Sorento, Sportage, Carens, Rio, Venga

LADA

Kalina

MAZDA

2, 3, 6

MERCEDES

Klasa A, Klasa B, Klasa E (W 211 po 2003)

MITSUBISHI

Carisma od 1998, Space Star, Colt od 2003, Outlander

NISSAN

Almera od 2000, Primera od 2000, Note, Tiida

OPEL

Combo, Kadett, Astra II, Astra III, Meriva, Vectra do 1999, Astra Classic, Agila od 2003, Corsa od 2001, Astra IV

PEUGEOT

206, 307, 405, 406, Partner, 207, 308, 306 od 1999

RENAULT

Modus, Kangoo do 2004, Thalia, Megane do 2002, Clio od 1997

SEAT

Altea, Cordoba, Leon, Ibiza od 2000, Toledo od 1999

SKODA

Felicia, Fabia, Octavia do 2003

SUZUKI

Liana, Wagon R+, Splash

TOYOTA

Land Cruiser, Yaris, Avensis do 2003, Corolla od 1999, Urban Cruiser, 4Runner

VOLKSWAGEN

Fox, Golf Plus, Vento, Bora, Golf II, Golf III, Golf IV, Golf V, Passat do 1997, Tiguan, Jetta II, Polo od 1999



Poniżej przedstawiona została uproszczona instrukcja montażu:

Bezpieczeństwo i wysoką jakość powyższych pokrowców Practical

potwierdzają także przyznane certyfikaty TÜV i PIMOT.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DS-czujniczek za co najmniej 600 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 87 1050 1445 1000 0091 3524 0423
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty: 31-615 Kraków; Oś.Złotego Wieku 7/5
Tylko po wcześniejszym umówieniu.

dane sprzedawcy

Punkt odbiorów osobistych: Oś.Złotego Wieku 19-20 I piętro nad Lewiatanem punkt czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-14.oo

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Happy Car Dominik Sudara
oś.Złotego Wieku 19-20
31-616 Kraków
Polska
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku \"O prawach konsumenta\" Kupujący w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (my jednak wydłużamy ten okres dla naszych Klientów do 30 dni) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Ważne jest, aby towar nie nosił śladów użytkowania. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający ma prawo do zmniejszenia wysokości zwrotu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: Happy Car Dominik Sudara os.Złotego Wieku 19-20 - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sudara@kegel24.pl; czujniczek@gmail.com Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Zwrotom nie podlegają produkty miarowe - wykonane pod konkretnego Klienta, np. pokrowce miarowe, dywaniki miarowe. ZWROT PIENIĘDZY W przypadku odstąpienia od umowy pieniądze są zwracane w kwocie równej: - wielkości poniesionej ceny produktu - kosztowi wysłania przedmiotu w wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy przedmiotu (od sklepu do Klienta) Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy. W przypadku obniżenia ceny towaru pieniądze są zwracane w ustalonej wielkości na podane przez Kupującego konto bankowe. Kwota może być niższa, jeśli Kupujący użytkował produkt w sposób niewłaściwy oraz niezgodnie z przeznaczeniem. Sprzedawca zwraca pieniądze w formie przelewu bankowego. Przelew za prawidłowo zrealizowany zwrot towaru (wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi i dokumentami) będzie zrealizowany na wskazane konto do 14 dni od dnia otrzymania od Kupującego wniosku odstąpienia od umowy. PACZKI ODESŁANE ZA POBRANIEM LUB NA KOSZT ADRESATA NIE ZOSTANĄ ODEBRANE! Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (produkty miarowe - Dywaniki miarowe, Pokrowce miarowe) 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę 11) zawartej w drodze aukcji publicznej 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Sudara@KEGEL24.pl ; czujniczek@gmail.com , lub w formie pisemnej na adres FHU Dominik Sudara Oś.Złotego Wieku 7/5 31-615 Kraków Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad, o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: - pisemnie na adres 1.:os.Złotego wieku 7/5 31-615 Kraków happy Car Dominik Sudara Oś.Złotego Wieku 19-20 31-616 Kraków - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:sudara@kegel24.pl ; czujniczek@gmail.com Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji i oryginał dowodu zakupu ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

pozostałe informacje

Ceny na aukcjach podane są w złotych polskich i są to ceny brutto, zawierające podatek VAT. Cenę przedmiotu należy powiększyć o wskazany w aukcji koszt dostawy. W przypadku zakupu większej liczby przedmiotów - koszt dostawy ustalamy indywidualnie. Paragon fiskalny jest wystawiany do każdego zamówienia. Możliwe jest również wystawienie faktury VAT. W takiej sytuacji po dokonaniu zakupu należy wypełnić formularz wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu określone. Wiążąca dla obu stron jest cena znajdująca się na aukcji w momencie kliknięcia przez Kupującego pola \"Kup Teraz\". Wszystkie sprzedawane przez nas rzeczy sa nowe (chyba że z w opisie wyraźnie wskazaliśmy, że dany przedmiot jest uzywany) i pozbawione wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Koszty wysyłki przedmiotów są zawsze podane na każdej aukcji w określonym przez Allegro miejscu \"Dostawa i płatność\" (dotyczy to 1 sztuki lub 1 kompletu przedmiotów z danej aukcji). Na wielu aukcjach w polu \"Dodatkowe informacje o dostawie i płatności\" podany jest także koszt wysyłki większej ilości towaru tego samego typu. Taka sama informacja dostępna jest po kliknięciu na \"Cennik dostawy\". Wszystkie produkty takie jak. pokrowce samochodowe, plandeki i dywaniki posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta. Nowe czujniki PDC i TPMS posiadają roczną gwarancję sklepu Happy Car. Na używane części udziela się 14 dniowej gwarancji rozruchowej. Przy zakupie większej liczby przedmiotów zazwyczaj mogą być one wysłane w jednej paczce. W takiej sytuacji należy jednak pamiętać, aby ustalić koszt wysyłki z nami poprzez e-mail. Uzależnione to będzie od całkowitej wagi paczki, jej kształtu oraz wielkości. W celu sfinalizowania transakcji Kupujący zobowiązany jest uiścić opłatę w wysokości ceny zakupionego towaru oraz kosztu wybranego przez siebie sposobu dostawy. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Kupujących nie będących konsumentami.Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.