MAXMUM COLLECTION BIAŁA TOREBKA ORTALION (6999636349)

zakończona
29,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List ekonomiczny 8,00 zł
  • List priorytetowy 10,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 14,00 zł
  • lokalizacja: Allegro, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • płeć: produkt damski
  • kolor: biel
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • materiał dominujący: tkanina
  • fason: klasyczna
  • wielkość: mała (nie mieszcząca A4)
  • kolor okuć: inny
  • dostawa z Polski: tak
  • zapięcie: zamek

opis



Wym. szerokość 30 cm + bok 14cm,
wysokość bez uchwytu 18cm, z uchwytem 42cm, dno 14cm.


Designerska damska torebka w miejskim stylu w delikatnym szaro-zielonym kolorze militarnym. Niezwykle lekka, łatwa w praniu i użytkowaniu a przy tym świetnie sprawdzi się na co dzień .
Uszyta z wysokiej jakości nylonu odpornego na przemoczenia przez co bez problemu można nosić ją przez cały rok. Łatwa w praniu i użytkowaniu.

Wewnątrz kieszonka zasuwana na zamek.
Na przodzie kolejna kieszonka z logo. Z tyłu kieszonka na zamek.
Aukcja nie dotyczy pompona (można dokupić)

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,00 zł

Lokalizacja: Allegro, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
List priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Dodatkowe informacje

Dokonując zakupu przedmiotu Kupujący udziela Sprzedającemu jednorazowego pełnomocnictwa na zawarcie umowy z Pocztą Polską na wysyłkę zakupionego przedmiotu. Szczegółowe informacje na stronie ,, o mnie.''

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Podaje Sprzedawca
Podaje Sprzedawca
00-000 Podaje Sprzedawca
Dodatkowe informacje

Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady fizyczne lub prawne sprzedawanego produktu, chyba, że Kupujący wiedział o wadach w chwili zawarcia umowy. Jeżeli otrzymany produkt posiada wadę Kupujący może złożyć pisemne oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży. Kontrahent traci takie prawo, jeżeli Sprzedawca zobowiąże się w terminie do 30 dni kalendarzowych od doręczenia produktu wraz z dokumentami reklamacyjnymi do wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcie wady i odesłanie do Kupującego na swój koszt. Ograniczenie nie ma zastosowania, jeśli produkt był wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę lub Sprzedawca nie uczynił zadość wymiany na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena pozostaje w proporcji wynikającej z umowy kupna, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy kupna jeśli wada jest nieistotna. Klient nie ma prawa żądać usunięcia wady, jeśli doprowadzenie go do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwy lub wymaga nadmiernych kosztów. Sprzedawca odpowiada za wady stwierdzone przed upływem 2 lat. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Klient zgłosił ten fakt Sprzedawcy. Sprzedawca po zgłoszeniu przez Kupującego informacji o chęci złożenia reklamacji niezwłocznie przesyła stosowny druk oraz adres do wysyłki. Koszt odesłania przedmiotu do reklamacji ponosi Kupujący. Zarówno w przypadku reklamacji w przedmiocie użytkowanym jak też otrzymanym Sprzedawca ma obowiązek w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymanie produktu do reklamacji udzielić Kupującemu informacji o sposobie załatwienia jej. Brak odpowiedzi oznacza żądania Kupującego za zasadne. Żądanie reklamacji powinno zostać zrealizowane w ciągu 30 dni. W przypadku uznania zwrotu środków realizacja przelewu na rachunek bankowy następuje w ciągu 14 dni od dnia poinformowania Kupującego o takim sposobie złożenia reklamacji. W przypadku bezzasadnej reklamacji Kupujący ponosi koszty związane z odesłaniem przedmiotu. Reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne np. otarcia, zadrapania, odbarwienia, przemoczenia, celowe uszkodzenie powierzchni ; naturalne zużycia w procesie użytkowania np. zamki, napy, guziki, podszewka, ćwieki itp. ; uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania np. przeciążenie a w konsekwencji urwanie pasków, nap, zamków; wady jawne widoczne w momencie otrzymania produktu, a nie zgłoszone Sprzedawcy; różnice w kolorze wynikające z ustawienia parametrów monitora, a w szczególności różnice w barwach i odcieniach; różnice w pomiarach do 5 cm , które są przybliżone i wynikają z naturalnych procesów produkcji przedmiotów skórzanych; przedmioty wadliwe o których Kupujący wiedział.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Podaje Sprzedawca
Podaje Sprzedawca
00-000 Podaje Sprzedawca

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Kupujący ma prawo do odstąpienia od zawarcia umowy  kupna-sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki.  W tym celu wypełnia oświadczenie, które otrzymuje drogą  elektroniczną, i odsyła je listem poleconym za pośrednictwemPoczty Polskiej na adres wskazany przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie pisma przed upływem14 dni oraz powiadomienie Sprzedawcy o wysłaniu dokumentów  podając numer nadania. Takie oświadczenie ułatwi stronomobliczenie terminu zwrotu wzajemnych świadczeń .Powiadomienia wysyłane w inny sposób, po terminie lub dołączone do przesyłki z przedmiotem nie będę podstawą do odstąpienia od umowy kupna i ponownie wrócą do Nadawcy. Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia odstąpienia od umowy kupna, zwrócić Sprzedawcy produkt wyłącznie na adres wskazany przez Sprzedawcę za pośrednictwem Poczty lub kuriera, który ma możliwość pozostawienia przesyłki pod nieiobecność adresata. Konsument ponosi koszty związane ze zwrotem przedmiotu do Sprzedawcy. Zwroty bez mailowego potwierdzenia  wysłania lub numeru nadania nie będą podejmowane. Sprzedawca  ma obowiązek w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przedmiotu do  zwrotu środków za zakupiony przedmiot wyłącznie na rachunek bankowy wskazany w przesłanym piśmie. Prawo do zwrotu nie   przysługuje Kupującemu, który przed rozpoczęciem świadczeń  został poinformowany, że utracił takie prawo. Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność finansową za zmniejszenie  wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania produktu ( m. innymi   uszkodzenie zabezpieczeń, zerwanie metek, celowe uszkodzenie  produktu poprzez rozrywanie, szarpanie). Przedmioty z  wyprzedaży podlegają wyłącznie wymianie na inny mode w tej    samej lub wyższej cenie. Koszty transportu przedmiotu oraz    odesłania dokumentów odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży  związanych z wymianą na inny model ponosi Kupujący / 14 dni od dnia doręczenia przesyłki na przesłanie oświadczenia,  które Sprzedawca przesyła drogą elektroniczną + 14 dni na  zwrot przedmiotu do wymiany wyłącznie na adres wskazany    przez Sprzedawcę/. Przedmiot w ramach wymiany wysyłany jest    po załatwieniu wszelkich formalności związanych ze zwrotem   oraz uregulowaniu płatności. Prawo do zwrotu towaru z wyprzedaży nie przysługuje Kupującemu, który przed   rozpoczęciem świadczeń został poinformowany, że utracił  takie prawo.

O sprzedającym
newline11
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

24

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Informacje o sprzedającym

NIP 882-102-37-56 ; Regon 890036129

Płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów ewidencjonowanych

Numer rachunku bankowego PKO BP 85 1020 5138 0000 9702 0118 8598

Pozostałe informacje

  Niezwykle miło mi gościć Państwa na mojej aukcji. To dla mnie zaszczyt i wyróżnienie. Oferuję do sprzedaży wysokiej jakości galanterię polskich, francuskich i włoskich producentów w bardzo krótkich, limitowanych seriach i kolekcjach. Oferty dotyczą maksymalnie do 3 sztuk z jednej gamy kolorystycznej. Gwarantuje to Kupującemu zakup wysokiej jakości towaru, sprawdzonego, przetestowanego przez Sprzedawcę, z gwarancją 2 lata. Ponadto gwarantuję : szybką wysyłkę przedmiotu dobrze zabezpieczonego; możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z życzeniem Kupującego nawet do 3 tygodni; dogodne terminy zwrotów; porady na temat konserwacji produktów;  stały kontakt mailowy przez 7 dni w tygodniu przez co możecie Państwo czuć się w pełni zaopiekowani zarówno przed jak i po dokonaniu zakupów oraz przez cały okres gwarancyjny - 24 miesięcy.    

       Jako płatnik podatku zryczałtowanego nie wystawiam faktur oraz paragonów. W przypadku zwrotu lub reklamacji wystarczy jedynie podać np. datę zakupu; numer aukcji; datę wpłaty środków z Państwa rachunku bankowego. Jeśli Państwo nie posiadacie tych informacji lub z uwagi na upływ czasu nie pamiętacie to wystarczy skontaktować się ze Sprzedawcą drogą mailową w celu rozwiązania problemu. Taka sytuacja jest bardzo komfortowa dla Kupującego, ponieważ nie zobowiązuje Państwa do przechowywania paragonów, faktur i zdecydowanie ułatwia załatwienie niezbędnych formalności w najszybszym możliwie czasie.

        Zakupione przedmioty wysyłam do Państwa w każdy dzień roboczy za pośrednictwem sprawdzonego przewoźnika z tradycją - Poczty Polskiej. Reklamacje związane z nieterminowym doręczeniem przesyłki rejestrowanej załatwiane są zgodnie z regulaminem doręczyciela a ja na bieżąco informuję o ich przebiegu. Rekompensaty finansowe z tytułu zagubienia, zniszczenia wypłacane przez Pocztę Polską przekazuję w całości Kupującemu.     

      W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej, w rozerwanym opakowaniu należy niezwłocznie żądać sporządzenia protokołu i sprawdzenia stanu produktu w obecności doręczyciela Poczty Polskiej. Dokument ten jest jedyną i wyłączną podstawą do dochodzenia roszczeń w stosunku do Poczty Polskiej i Sprzedawcy. 

      Na wszelkie Państwa pytania przesyłane na adres mailowy odpowiadam najszybciej jak to możliwe przez 24 godziny na dobę.  Informacje o zwrotach i reklamacjach dostępne są obok każdej aukcji. W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt.

      Allegro służy wyłącznie do sprzedaży wysyłkowej. W związku z tym nie ma możliwości odbioru osobistego bez względu na odległość od miejsca zakupu.

      Przesyłki nierejestrowane, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług powszechnych, to przesyłki, których nie można śledzić na stronie Poczty Polskiej / list ekonomiczny, list priorytetowy/. Wybierając tę formę wysyłki ponosicie Państwo odpowiedzialność za jej niedoręczenie, ponieważ przewoźnik Poczta Polska  nie przewiduje  żadnej odpowiedzialności z tytułu niedoręczenia przesyłki nierejestrowanej. Proszę więc o bardzo uważny i przemyślany wybór formy wysyłki wyłącznie dogodny dla Państwa. 

     Dziękuję, że obdarzyliście mnie Państwo zaufaniem i odwiedzili moją stronę. Zapraszam ponownie, newline11   


      ,,Dokonując zakupu na aukcji Kupujący i Sprzedający zobowiązują się do przestrzegania zamieszczonych informacji " , newline11.


Zwroty: 14 dni na przesłanie dokumentów + 14 dni na zwrot przedmiotu = 28 dni

Kupujący ma prawo do odstąpienia od zawarcia umowy kupna-sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. W tym celu wypełnia oświadczenie, które otrzymuje drogą elektroniczną ( proszę o nie korzystanie z przykładowego formularza podpiętego przez Allegro dla wszystkich użytkowników )  i odsyła je na adres korespondencyjny lub mailowy wskazany przez Sprzedawcę . Do zachowania terminu wystarczy odesłanie pisma przed upływem 14 dni. Takie oświadczenie, wyłącznie potwierdzone informacją zwrotną  o doręczeniu przez Sprzedawcę , ułatwi stronom obliczenie terminu zwrotu wzajemnych świadczeń. Powiadomienia wysyłane w inny sposób, nie potwierdzone,  po terminie lub dołączone do przesyłki z przedmiotem nie będę podstawą do odstąpienia od umowy. Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia odstąpienia od umowy kupna, zwrócić Sprzedawcy produktu na adres wskazany przez Sprzedawcę. Konsument ponosi koszty związane ze zwrotem przedmiotu do Sprzedawcy. Przesyłki bez mailowego potwierdzenia będą traktowane jako nieznane przesyłki i wrócą do Nadawcy. Sprzedawca ma obowiązek w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przedmiotu do zwrotu środków za zakupiony przedmiot na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego w przesłanym dokumencie. Prawo do zwrotu nie przysługuje Kupującemu, który przed rozpoczęciem świadczeń został poinformowany, że utracił takie prawo.  Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność finansową za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu ( m. innymi uszkodzenie zabezpieczeń, zerwanie metek, celowe uszkodzenie produktu poprzez rozrywanie, szarpanie). Przedmioty z wyprzedaży podlegają wyłącznie wymianie na inny mode w tej samej lub wyższej cenie. Procedury takie jak w/w przy odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży. Przedmiot w ramach wymiany wysyłany jest po załatwieniu wszelkich formalności związanych ze zwrotem oraz uregulowaniu płatności. Prawo do zwrotu towaru z wyprzedaży nie przysługuje Kupującemu, który przed rozpoczęciem świadczeń został poinformowany, że utracił takie prawo.


Reklamacje: Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady fizyczne lub prawne sprzedawanego produktu, chyba, że Kupujący wiedział o wadach w chwili zawarcia umowy. Jeżeli otrzymany produkt posiada wadę Kupujący może złożyć pisemne oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy kupna-sprzaży. Kontrahent traci takie prawo, jeżeli Sprzedawca zobowiąże się w terminie do 30 dni kalendarzowych od doręczenia produktu wraz z dokumentami, do wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcie wady i odesłanie do Kupującego na swój koszt. Ograniczenie nie ma zastosowania, jeśli produkt był wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę lub Sprzedawca nie uczynił zadość wymiany na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena pozostaje w proporcji wynikającej z umowy kupna, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy kupna jeśli wada jest nieistotna. Klient nie ma prawa żądać usunięcia wady, jeśli doprowadzenie go do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwy lub wymaga nadmiernych kosztów. Sprzedawca odpowiada za wady stwierdzone przed upływem 2 lat / w zgłoszeniu wystarczy podać np. numer aukcji, datę zakupu lub zwrócić się o pomoc do Sprzedawcy /. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Klient zgłosił ten fakt Sprzedawcy. Sprzedawca po zgłoszeniu przez Kupującego informacji  o chęci złożenia reklamacji niezwłocznie przesyła stosowny druk oraz adres do wysyłki. Koszt odesłania przedmiotu do reklamacji / wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera, który ma możliwość pozostawienia przesyłki awizowanej w Urzędzie Pocztowym/ ponosi Kupujący. Zarówno w przypadku reklamacji w przedmiocie użytkowanym jak też otrzymanym Sprzedawca ma obowiązek w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymanie produktu do reklamacji udzielić Kupującemu informacji o sposobie załatwienia jej. Brak odpowiedzi oznacza żądania Kupującego za zasadne. Żądanie reklamacji powinno zostać zrealizowane w ciągu 30 dni. W przypadku uznania zwrotu środków realizacja przelewu na rachunek bankowy następuje w ciągu 14 dni od dnia poinformowania Kupującego o takim sposobie złożenia reklamacji. W przypadku bezzasadnej reklamacji Kupujący ponosi wszelkie koszty związane z odesłaniem przedmiotu. Reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne np. otarcia, zadrapania, odbarwienia, przemoczenia, celowe uszkodzenie powierzchni ; naturalne zużycia w procesie użytkowania np. zamki, napy, guziki, podszewka, ćwieki itp. ; uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania np. przeciążenie a w konsekwencji urwanie pasków, nap, zamków; wady jawne widoczne w momencie otrzymania produktu, a nie zgłoszone Sprzedawcy; różnice w kolorze wynikające z ustawienia parametrów monitora, a w szczególności różnice w barwach i odcieniach; różnice w pomiarach do max 4 cm, które są przybliżone i wynikają z naturalnych procesów produkcji; przedmioty wadliwe o których Kupujący wiedział