Maxim rower miejski MC 1.3.3 brązowy mat 17" (6541626397)

zakończona
1 119,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław Katowice Kraków Warszawa
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • materiał ramy: aluminium
  • stan: nowe
  • hamulce: v-brake
  • rozmiar koła (cale): 26
  • rozmiar ramy: 17 cali
  • amortyzacja: przód
  • liczba biegów: 3
  • marka: Maxim
  • wyposażenie dodatkowe: oświetlenie, błotniki, bagażnik, stopka

Maxim rower miejski MC 1.3.3 brązowy mat 17" model 2016
(id: 715580)

  • Aluminiowa 17 calowa rama
  • Opony: Kenda K-935 26×1,75
  • Przerzutka tylna: Internal hub / piasta wewnętrzna 3-s Nexus

Uwaga: W celach logistycznych rower zapakowany jest w karton i przygotowany do jazdy w 85–90%. Dotyczy to zarówno modelu wysyłanego kurierem jak i odbieranego w Punkcie Odbioru.

Przed pierwszą jazdą należy dokonać jedynie kilku czynności tj. Wyprostować i dokręcić kierownicę, przykręcić pedały oraz sprawdzić regulację przerzutek i hamulców.

Informacje ogólne:

  • Rama: Alloy/aluminium 6061
  • Ilość biegów: 3
  • Przeznaczenie: damski

Widelec/amortyzacja:

  • Widelec: Zoom CH-120

Układ napędowy:

  • Przerzutka tylna: Internal hub / piasta wewnętrzna 3-s Nexus
  • Przerzutka przednia: brak
  • Manetki: Shimano Nexus 3-s
  • Korby: Passa alloy 38T
  • Pedały: VP-809
  • Wkład suportu: Thun Boogie
  • Łańcuch: KMC Z-410
  • Kaseta: brak

Koła:

  • Przednia piasta: Asses alloy AE-641
  • Tylna piasta: Shimano Nexus 3-s
  • Obręcze: Ryde X-Star
  • Opony: Kenda K-935 26×1,75
  • Rozmiar koła: 26"

Kontrola:

  • Kierownica: Zoom NR-14
  • Wspornik kierownicy: Passa alloy MTS-232
  • Chwyty kierownicy: Velo VLG-115AD2
  • Łożysko kierownicy: Neco H-800
  • Siodło: Abi SO-1512S
  • Wspornik siodła: Passa SP-232 alloy
  • Hamulec przód: Passa alloy TX-117
  • Hamulec tył: Shimano Nexus 3-s
  • Dźwignie hamulca: Promax BL-82

Dodatkowe wyposażenie:

  • Oświetlenie przód: Smart BC115
  • Oświetlenie tył: Herrmans H-Vision
  • Bagażnik: Steel tubular / Stalowy rurkowy
  • Błotniki: SKS ESA-VARIO
  • Podpórka: Atran CS.2
Wielkość ramy 17 cali
Uzupełnienie Shimano
Ilość biegów 3
Kolor brązowy
Materiał ramy Aluminium
Przesylka kurierska
za pobraniem
5 zl
Przesylka kurierska
przedplata
0 zl
Odbiór osobisty
0 zl
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 801 011 132
    Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 oraz w soboty 8:00 – 16:00.
  • (71) 724 23 80
    Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 oraz w soboty 8:00 – 16:00.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy. Następnie odeślij towar na adres: Internet Mall Polska Sp. z o.o., ul. Kępińska 7/ Hala 2, 51-132 Wrocław lub zgłoś się do jednego z Punktów Odbioru Towarów.

reklamacje

Problem z przesyłką? Dokładnie sprawdź, czy opakowanie Twojego towaru jest nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym. Dokładnie sprawdź stan opakowania przy kurierze. W przypadku stwierdzonych uszkodzeń towaru, spisz protokół szkody z kurierem i niezwłocznie prześlij go do nas na adres: reklamacje@mall.pl. Jeśli uszkodzenie stwierdzisz po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską. Chcesz zwrócić towar? Zgodnie z prawem, w przypadku umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorcy, konsument może zwrócić towar do 14 dni od daty doręczenia przesyłki przez kuriera. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym. Wyślij towar na adres: Internet Mall Polska Sp. z o.o., ul. Kępińska 7/ Hala 2, 51-132 Wrocław lub zgłoś się do jednego z Punktów Odbioru Towarów wraz z odstąpieniem od umowy sprzedaży. Zakupiony towar jest wadliwy? Zgłoś reklamcję w serwisie producenta na podstawie gwarancji. Jest to bardzo łatwy proces reklamacji, który pozwala szybciej doprowadzić sprzęt do pełnej sprawności. Reklamując towar na podstawie gwarancji w sklepie MALL.PL, działamy jako pośrednik, który przekaże towar do odpowiedniego serwisu, a to wydłuża czas trwania reklamacji. Towar niezgodny z umową? Możesz także złożyć reklamację w trybie rękojmi. Czas powiadomienia kupującego-konsumenta o swoim stanowisku przez sprzedawcę w wypadku wybrania tego trybu wynosi 14 dni. Jeżeli zapoznałeś się z powyższymi informacjami, wyślij zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: reklamacje@mall.pl. W treści maila wpisz: numer zamówienia lub fakturypowód reklamacji oraz żądany sposób rozpatrzenia reklamacji Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z kolejnością zgłoszenia. Przewidywany czas odpowiedzi na zgłoszenie to 2 dni robocze.

pozostałe informacje

Już od roku 2000 staramy się być zaufanym partnerem zawsze wtedy, kiedy potrzebują Państwo szybkich i komfortowych zakupów. Po raz pierwszy zaprezentowaliśmy Państwu swoje usługi w 2000 roku w Republice Czeskiej. Od tego czasu rozszerzyliśmy działalność na następne 4 kraje Europy, nieustannie rozszerzamy nasz asortyment i zwiększamy jakość usług tak, aby zakupy u nas były dla Państwa przyjemne i satysfakcjonujące. Poza Polską działamy w Republice Czeskiej, na Słowacji, Węgrzech i w Słowenii. Od 2008 roku jesteśmy częścią spółki holdingowej Netretail Holding, B.V., która kieruje wszystkimi filiami narodowymi. O Państwa zadowolenie dba 150 pracowników bezpośrednio w polskiej filii i 450 pracowników w pozostałych krajach. Dzięki nowoczesnemu europejskiemu centrum dystrybucji o powierzchni 12 700 m2, polskiemu magazynowi o powierzchni 4500 m2 i przemyślanej logistyce, jesteśmy w stanie zagwarantować szybką wysyłkę towaru. W swojej ofercie posiadamy obecnie ponad 70 000 produktów! Oferujemy bezpłatny odbiór osobisty we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach oraz Krakowie. Jesteśmy dla Ciebie Zrobimy wszystko, aby Państwa zakupy na MALL.PL były przyjemne. Mamy nadzieję, że uda nam się to dzięki połączeniu najlepszych usług, wysokiej jakości towaru i niskich cen.